Bare gangbang - Kutje schoonmaken

Hoe vaak heb je het liefst dat een dame bij een bare gangbang haar kutje schoonmaakt?

• Na iedere donatie in haar kutje

Stemmen: 99 18,7%
  • Na iedere ronde van een paar man

Stemmen: 55 10,4%
  • Liefst helemaal niet gedurende de gangbang (ook niet in de pauzes)

Stemmen: 375 70,9%

• Totaal stemmers
    529

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Graag maar ik kan maar 1 keer per maand vrijmaken op een vrijdagavond en moet lang vooraf weten wanneer het doorgaat.

Denise

Toogplakker
21 dec 2016
66
18
Hoi Mannen,
Je gaat toch naar een Bare GB voor het zaad !!!
Het heet niet voor niets BARE GANGBANG.
Ik moet zeggen dat het wel het lekkerste neukt met een vol gespoten kutje.

Liefs Denise XXX

DSC01694.jpg

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Ik heb gestemd op niets schoonmaken. Meestal wacht ik af tot er al een aantal mannen zijn klaargekomen in de dame om dan pas zelf haar kutje te vullen.
Bij een gangbang heb ik niet graag dat er glijmiddel gebruikt moet worden. Ik heb liefst dat er natuurlijk glijmiddel is van de deelnemers.
Het ultieme is als je je voorgangers heerlijk ziet klaarkomen tot het eruit loopt om er dan in te gaan.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ja dat kan ik wel goed, hoewel het in de enquete niet specifiek over gangbangen gaat natuurlijk.

A

Anonymous

Guest
Hoi mannen

Als vrouw spreek ik uit ervaring
Keer op keer schoonmaken naar elke man is zeer storend het verpest ook de sfeer en de stemming waar de vrouw in zit
dit is ook echt storend met een bukkake of een spermadouche
ik ben van mening: bare gangbang is voor een echte sperma lover

petra xx

anonymuske

Toogplakker
3 sep 2019
40
5
Wil al lang eens een volgespoten kutje uitlikken maar heb een beetje schroom om dit te doen in bijzijn van al die andere mannen, het zal maar zo je buurman zijn 😰liefst tussen pauze of zo en dan liefst in een apart kamertje al dan niet in een wat cuckold scenario.....of op een vernederende manier...

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ook hier een liefhebber! Niks lekkerder dan een druipend kutje uitlikken! De Wülfrath AO gangbang is mijn favoriete plek daarvoor!! Vooral de amateurdames hebben mijn voorkeur! Zijn niet altijd fotomodel maar geil als boter!!!
Niks schoonmaken dus voor mij!!!

Wandelt_Soms

Toogplakker
31 mei 2020
28
2
Heb nog nooit een GB meegemaakt, maar wil het binnenkort eens meemaken en dan wel bare.
Ben wel nieuwsgierig hoe het werkt, aangezien ik vrij snel klaarkom, is er dan iets van 2e ronde?
Een kutje uitlikken met mijn eigen sperma heb ik ervaring mee, maar van een groep mannen, lijkt me ook wel wat.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Op een gangbang kan je zoveel klaarkomen als je kan dus als je snel klaarkomt geen probleem.
En het uitlikken van een volgespoten kutje kan ook altijd wel. Dus ik zou zeggen ga ervoor. ;)

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Let er wel op dat je geen vervelend ventje wordt dat de hele tijd bezig is met een vrouw op een gangbang. Ik ga regelmatig en je hebt er altijd wel eentje tussen zitten die een vrouw constant bezighoudt. Dan ben je gewoon niet geschikt voor een gangbang en zou je eigenlijk gewoon privé moeten afspreken. Maar normaal meerdere keren klaarkomen is geen enkel probleem, dat is zelfs de bedoeling.

barelan

Toogplakker
7 aug 2019
35
2
Heerlijk toch...
Ik hou ervan als kutje al vol zit met zaad, dat mag op een gangbang zijn waar ik zie dat de mannen haar volspuiten, maar mag ook privé zijn, waar ik de voorganger of passeer als ik binnenga of helemaal niet zie.
Alleen je vindt ze niet zo vaak, privé en al volgespoten.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Evan een lijstje tussen door voor prive ontvangst met een creampie
Jill Utrecht
Alexa Geleenstraat den haag
Tanja doubletstraat denhaag ?
Louise Freya , Bekkevoort België
Floortje Freya , Bekkevoort België
Melanie Freya , Bekkevoort België
Femke Arnhem/Amsterdam (is wel mogelijk al je der beter kent volgens mij)
Eva spuistraat Amsterdam , volgens mij ook mogelijk
Diana spuistraat Amsterdam , volgens mij ook mogelijk

Dit is wat ik weet voor zo ver! ;)
Het is wel eens lekker om in een creampie te liggen roeren!!

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Kutje schoonmaken tussen de verschillende ladingen door is voor mij uit den boze op een bare gangbang. Daarvoor doe je het toch, niet? :)

Als er nog iemand goede adressen in België weet waar je je in je voorgangers zaad mag roeren bij een privé dame: tips zijn altijd welkom.

Terug
Naar boven