Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi Mannen,
Je gaat toch naar een Bare GB voor het zaad !!!
Het heet niet voor niets BARE GANGBANG.
Ik moet zeggen dat het wel het lekkerste neukt met een vol gespoten kutje.
Ik heb gestemd op niets schoonmaken. Meestal wacht ik af tot er al een aantal mannen zijn klaargekomen in de dame om dan pas zelf haar kutje te vullen.
Bij een gangbang heb ik niet graag dat er glijmiddel gebruikt moet worden. Ik heb liefst dat er natuurlijk glijmiddel is van de deelnemers.
Het ultieme is als je je voorgangers heerlijk ziet klaarkomen tot het eruit loopt om er dan in te gaan.
Deze vraag werd ook behandeld in de enquête op https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=5344
Misschien is het handig om hier de resultaten van dit onderdeel van de enquête te vermelden?
Als vrouw spreek ik uit ervaring
Keer op keer schoonmaken naar elke man is zeer storend het verpest ook de sfeer en de stemming waar de vrouw in zit
dit is ook echt storend met een bukkake of een spermadouche
ik ben van mening: bare gangbang is voor een echte sperma lover
Wil al lang eens een volgespoten kutje uitlikken maar heb een beetje schroom om dit te doen in bijzijn van al die andere mannen, het zal maar zo je buurman zijn liefst tussen pauze of zo en dan liefst in een apart kamertje al dan niet in een wat cuckold scenario.....of op een vernederende manier...
Ook hier een liefhebber! Niks lekkerder dan een druipend kutje uitlikken! De Wülfrath AO gangbang is mijn favoriete plek daarvoor!! Vooral de amateurdames hebben mijn voorkeur! Zijn niet altijd fotomodel maar geil als boter!!!
Niks schoonmaken dus voor mij!!!
Heb nog nooit een GB meegemaakt, maar wil het binnenkort eens meemaken en dan wel bare.
Ben wel nieuwsgierig hoe het werkt, aangezien ik vrij snel klaarkom, is er dan iets van 2e ronde?
Een kutje uitlikken met mijn eigen sperma heb ik ervaring mee, maar van een groep mannen, lijkt me ook wel wat.
Op een gangbang kan je zoveel klaarkomen als je kan dus als je snel klaarkomt geen probleem.
En het uitlikken van een volgespoten kutje kan ook altijd wel. Dus ik zou zeggen ga ervoor.
Let er wel op dat je geen vervelend ventje wordt dat de hele tijd bezig is met een vrouw op een gangbang. Ik ga regelmatig en je hebt er altijd wel eentje tussen zitten die een vrouw constant bezighoudt. Dan ben je gewoon niet geschikt voor een gangbang en zou je eigenlijk gewoon privé moeten afspreken. Maar normaal meerdere keren klaarkomen is geen enkel probleem, dat is zelfs de bedoeling.
Heerlijk toch...
Ik hou ervan als kutje al vol zit met zaad, dat mag op een gangbang zijn waar ik zie dat de mannen haar volspuiten, maar mag ook privé zijn, waar ik de voorganger of passeer als ik binnenga of helemaal niet zie.
Alleen je vindt ze niet zo vaak, privé en al volgespoten.
Evan een lijstje tussen door voor prive ontvangst met een creampie
Jill Utrecht
Alexa Geleenstraat den haag
Tanja doubletstraat denhaag ?
Louise Freya , Bekkevoort België
Floortje Freya , Bekkevoort België
Melanie Freya , Bekkevoort België
Femke Arnhem/Amsterdam (is wel mogelijk al je der beter kent volgens mij)
Eva spuistraat Amsterdam , volgens mij ook mogelijk
Diana spuistraat Amsterdam , volgens mij ook mogelijk
Dit is wat ik weet voor zo ver!
Het is wel eens lekker om in een creampie te liggen roeren!!
Bij deze Yana was het heerlijk soppen in het zaad van de voorgangefs. Toen het mijn beurt was, hadden al zekef vijf man ervoor hun zaad gelost in haar!