Bare ervaringen door een vrouw

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Mijn partner en ik zitten al een lange tijd op dit forum, en het valt ons op dat bijna alle bezoekers mannen zijn, dat bijna alles geschreven wordt door mannen en dat deze mannen eigenlijk niks afweten van hoe een vrouw "bare" beleeft. Vandaar dat ik dacht : ik zal zelf eens mijn ervaringen neerschrijven, nu ik even wat tijd heb (helaas geen job meer).

Wie ben ik : ik ben Sabine, 48 jaar, partner van Rogier, en behoorlijk geil :). Mijn partner en ik hebben een goed seksleven, en dat is ook te danken aan het feit dat we elkaar volledig vrij laten in onze seksuele contacten, maar wel elkaar alles vertellen, dus geen geheim gedoe. We doen het soms met een andere man erbij, soms met een andere vrouw erbij, soms met een ander koppel erbij, we daten soms apart, en soms gaan we samen naar een club, gangbang, of evenement.

Als je vaker in Club Amai komt, dan heb je ons al vast gezien en misschien al geneukt. Was ik niet lekker dan ? Ik heb behoorlijk wat ervaring, dus ik dacht : laat ik eens wat vertellen vanuit een vrouwelijk standpunt. Alvast één vraag ga ik beantwoorden : hoe voelt het als een man klaarkomt in mij ? Wel, het voelt niet als een "hete golf" of zoiets. Sperma heeft dezelfde lichaamstemperatuur als mijn kutje, dus niks heet. In feite voel ik niet veel, misschien een beetje nat. En dat is normaal want in mijn baarmoeder zitten er geen warmtesensoren :)

Tijdens het neuken kan ik natuurlijk merken dat een man gaat klaarkomen omdat hij dieper of sneller gaat neuken, of zoiets zegt als "ik kom". Ik voel ook zijn pik harder en groter worden want ik mijn kutje zitten natuurlijk wel een heleboel gevoelszenuwen die heel gevoelig zijn voor de minste beweging : in en uit en harder worden/slap worden. Dus, ja, ik merk het perfect wanneer een man begint te spuiten, en dan stel ik mij voor hoe zijn sperma uit zijn pik diep in mij spuit en dat vind ik geil en daar kom ik soms op klaar. Wat ik ook geil vindt is wanneer een man zijn pik uit mijn kutje terugtrekt, en zijn pik glanst van het sperma of kutvocht of de klodders hangen er aan.

Mannen, niet te snel opstappen na de daad maar uitvoerig je pik tonen aan de dame :) Vanuit mijn positie (liggend, doggy of op mij zij) kan ik (en alle vrouwen !) dus mijn kutje niet (goed) zien - jullie mannen wel, natuurlijk. Ik kan alleen het sperma/de nattigheid voelen. Mijn kutje ligt iets naar beneden tussen mijn benen, en als ik op mijn rug lig, kan ik enkel mijn tieten en buik zien. Als ik die wat opzij duw, en ik kom wat naar voren, dan zie ik enkel de bovenkant (dus waar mijn klit zit). Het sperma dat er uit loopt, zie ik dus niet (goed). Mannen, nog een tip: wacht even tot het sperma gaat lopen en lepel het dan op met je pik en toon het aan de dame - succes verzekerd. Uiteraard is dit alleen maar als je tijd hebt. In een gangbang is het anders. Daarover de volgende keer meer. Mannen, als je vragen hebt, laat maar komen.

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Wat een mooie geile reactie Sabine. Ik kan alleen maar hopen dat je ooit ergens een bare gangbang doet en dat je een postje naar me doet. Ik denk dat menige mannen je graag hun met zaad en kutjesvochtbedekte piemel willen laten zien en even proeven 🙂
Locaties genoeg om even te huren...
La vie est belle, dreamotel, Nijlen Bouwelsesteenweg 85(ook te huur per dag)...
Een annonceke op Redlights en we komen😅

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
Leuke ervaring en leuke recensie Sabine
Spijtig dat je je job kwijt bent, geeft je wel meer tijd eens een seksuele escapade te organiseren tijdens de week
Het is natuurlijk zo dat iedere vrouw (net zoals iedere man) de zaken op haar eigen manier beleeft en dat er dus vrouwen zijn die het ejaculeren wel duidelijk voelen in hun kutje

Toch bedankt voor je leuke ervaring te delen

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Leuk om eens te horen hoe het van de andere kant ervaren wordt. Een man staat er vaak niet bij stil dat een dame een ander zicht heeft op alles ;)

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Beste Sabine, bedankt voor je beleven, ik ga dat volgende keer doen. Niet indiscreet, maar wat is jullie nickname op guestbooks.
Groetjes en enjoy

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Dankjewel Sabine om één en ander effe toe te lichten en voor de geile tips👍

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Leuke bijdrage, zeker. Wij komen ook heel geregeld in Amai, mijn vrouwtje houdt ook van bare maar dat is in Amai niet altijd evident (we gaan wel naar bare gangbangs). Zij vindt het ook heel geil als een man schokkend en kreunend klaarkomt en ze weet dat hij haar aan het volspuiten is.

Soms als een man haar met condoom geneukt heeft, haalt ze na de daad de condoom eraf en neemt ze de lul nog even in haar mond zodat ze toch tenminste het zaad kan proeven. Dat vinden de heren ook heel leuk...

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Blijkbaar is mijn post toch interessant voor veel mannen : dank je voor de reacties en PB's. Neen : ik organiseer geen GB, wij zijn alleen voor ons plezier op een GB, en ja, je mag ons altijd een PB sturen voor een date - misschien zien we dat wel zitten.

Nu, even een aanvulling : ik had het over of ik een man voel klaarkomen. Ik had het nog niet wat ik dan voel. Ik kan je verzekeren, elke keer dat een pik mijn kutje penetreert, gaat er een golf van emoties en gevoel door mijn lichaam. Mannen, jullie "daad" is niet zonder gevolg ! Eerst voel ik het "opvullen" - ik weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven, zeker als dit langzaam gebeurt. Het is een hele sensatie die prikkels door mijn buik en naar mijn klitje en tepels stuurt. Ook soms naar mijn anusje :). Ik heb dit al honderden keren gedaan en het is telkens een fijn gevoel. En je kan me vertellen wat je wil : "size matters" ! Een grote pik geeft meer gevoel dan een kleine, maar te groot is ook niet fijn, zeker niet als hij dan tegen mijn baarmoedermond stoot tijdens het neuken - pijnlijk !

Dus mannen met een grote pik : langzaam en niet te diep. Na de penetratie en bij het neuken komt dan het opwindende gevoel, alsof je steeds meer en meer wil hebben. Dan wil ik ook met mijn klitje spelen of met mijn tepels en hoe meer ik ermee speel, hoe geiler ik word - mannen : je kan makkelijk aan tepels zuigen terwijl je neukt - vooral doen ! Gaat het neuken en stimuleren door, dan gaan er in mijn buik spieren spannen en ontspannen tot ik het niet meer houdt en klaarkom. Vaak beef ik dan over mijn hele lichaam, zeker mijn benen (goed dat ik dan neerlig). Super lekker, maar daarna moet je niet meer aan mijn lichaam komen - dan moet ik even ontspannen want alles is dan supergevoelig.

Met meerdere mannen (bijvoorbeeld in een gangbang) is het anders : dan wil ik liever niet snel klaarkomen en probeer ik mijn orgasme wat te regelen, wat tegen te houden. Ik vind het dan super opwindend om verschillende pikken na elkaar in mijn kutje te voelen, maar ik wil dan niet klaarkomen. Vaak komen de mannen ook klaar voor ik kan komen, of ze maken plaats voor elkaar waardoor de spanning wat wegvalt. Uiteindelijk MOET ik klaarkomen, en ergens is er dan een gelukkige die mij doet komen, vaak met zijn pik in mijn kutje. Later meer !

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Ik zal dan mijn ervaring ook neerpennen:
Voel ik soms het sperma spuiten? Soms ja maar 9/10 is dit niet.
Wil ik perse naar een glimmende lul vol sperma kijken? Neen dit hoeft niet perse, meeste mannen tonen hem ook niet fier maar trekken hem
Uit en klaar.
Geil ik op mijn kutje vol zaad. Zeker.
Of dit door een man of vrouw is geschreven laat ik in het midden. Maar ik ga hier geen hele handleidingen hoe en wat neerpennen,Iedereen neukt anders, ervaart dingen anders en komt anders klaar.
( enige frustratie hierom is dat het soms te snel gaat hihi)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ik zal dan mijn ervaring ook neerpennen:
Voel ik soms het sperma spuiten? Soms ja maar 9/10 is dit niet.
Wil ik perse naar een glimmende lul vol sperma kijken? Neen dit hoeft niet perse, meeste mannen tonen hem ook niet fier maar trekken hem
Uit en klaar.
Geil ik op mijn kutje vol zaad. Zeker.
Of dit door een man of vrouw is geschreven laat ik in het midden. Maar ik ga hier geen hele handleidingen hoe en wat neerpennen,Iedereen neukt anders, ervaart dingen anders en komt anders klaar.
( enige frustratie hierom is dat het soms te snel gaat hihi)

Hoi Sarah ! Leuk dat ik ook een reactie krijg van een vrouw. Dit forum is zo gedomineerd door mannen, dat zelfs een post door een vrouw gezien wordt als van een man. Ongelofelijk !! OK - ik laat mijn reacties nakijken door mijn partner want hij is beter dan ik in schrijven zonder fouten, maar dat is alles. En ja, ik ben misschien wat "lerares" achtig, maar dat heeft te maken met mijn opleiding en job. Feit blijft dat ik gewoon mijn ervaringen wil delen. Vandaag wil ik het effe hebben over waarom ik bare zo fijn vind, ondanks de risico's op SOA's. OK - ik ben voorzichtig met wie ik neuk (en mijn partner ook), maar dan nog. Uiteraard regelmatig laten testen, maar het risico blijft. En daar kick ik op, daar kom ik zelfs op klaar.

Een condoom is bij mij een afknapper - zelfs al voel ik het niet goed, als ik het weet, is het niet half zo geil. Tien jaar geleden moest ik mijn baarmoeder laten verwijderen wegens vleesbomen. Daarna geen pil meer aangeraakt en de seks zonder condoom is er alleen maar geiler op geworden. Misschien heb ik dat gemist in mijn "jongere" jaren wanneer ik altijd bezorgd was om zwanger te worden en er bij mij niemand in kwam zonder condoom EN ik aan de pil was. Ik heb ook geen kinderen - jammer, maar nooit gelukt, en is bare neuken mijn "inhaalbeweging" ? Ik weet het niet. Het is ook niet zo dat ik het gedachteloos toelaat, bijvoorbeeld in een club of een gangbang. Ik ben mij elke keer er vol van bewust wat er gebeurt (en gaat gebeuren) als een man zijn pik blank in mijn kutje schuift, ook als ik het doe met meerdere mannen, en ik wil het zien en voelen :) Kijk, zo is iedereen verschillend he :)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Ongelofelijk hoe deze post nu draait of ik wel echt ben, of ik een vrouw ben, of ik dit kan bewijzen, en helemaal niet om wat ik voor ogen had : MIJN kant van het bare daten vertellen en eventuele vragen beantwoorden. Wel, ik ben echt en mijn partner en ik gaan vaker naar Club Amai (altijd s'avonds) , en daar zien we vele mannen. Ook bezoeken we soms een bare Gb, laatst nog van Elle Naturelle. Ik draag meestal een zwart visnetpakje met open kruis en heb een stel grote borsten (F-cupje) en zwart halflang haar, maar soms ook een kort jurkje zonder slip. Binnenkort gaan we weer, maar ik zoek geen mannen via dit forum - sorry - ik kan er genoeg krijgen ! En ik hoef niets te bewijzen. Je gelooft me maar of niet dan. Als jullie nog vragen hebben, dan hoor ik die graag. En mijn volgende post komt er aan.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Hoi mannen ! Bedankt voor de vele duimpjes en de PB's. Ik was er mij niet van bewust dat ik "mannentaal" gebruik, maar ja, als ik op dreef ben, dan durf ik nogal wat te zeggen, denk ik, en ik vind dat ook geil. Zeker als ik tegen mijn orgasme aan zit, en het wil wel maar het komt net niet, dan vloek ik wel eens of geef nogal expliciete "instructies" - lol.

Vandaag iets over uitwassen van sperma. Ik zie nogal eens dat dames, nadat ze een portie ontvangen hebben, zich snel gaan uitspoelen. Op het toilet van Den Amai staat er dan regelmatig eentje met de douche te spelen. Ikzelf doe dat enkel aan het einde van de avond, en dan nog alleen maar als alles zowat vol hangt. Waarom zo ?

Ten eerste : het helpt niet tegen SOA's of zwanger worden. Eens sperma (en eventuele ziektes) in het kutje zit, dan vermengt het zich ogenblikkelijk met kutvocht en heb je prijs. Ten tweede : water in je kutje spuiten kan irritaties en infecties geven : een kut is perfect in staat om zichzelf te reinigen. En als ik ga rondlopen, dan gebruik ik een inlegkruisje of een tampon. Ten derde : zowel mannen als ik vinden een waterkutje niet fijn : een pik glijdt er niet lekker in en het doet soms pijn. Natuurlijk glijmiddel (mijn vocht) is eigelijk slijm, en helpt om het neuken (of het vingeren) een fijne ervaring te maken. Ten vierde : een spermakutje neuken is zo een ding waar vele mannen op klaarkomen, dus waarom uitwassen als je een man daar mee kan plezieren ? Toch ?

Bovendien geeft het een apart gevoel, zegt mijn partner. Hij voelt het meteen als hij in vers sperma zit te neuken. Na een paar minuten vergaat sperma zowiezo tot water, en is het niet meer te onderscheiden van mijn vocht (maar je ruikt het wel - lol) (tussen haakjes : aangezien een gemiddelde man zowat 15 minuten nodig heeft om opnieuw hard te worden, is neuken in je eigen vers sperma een uitzondering - ik kan mij maar een paar van mijn dates herinneren die dat ooit gepresteerd hebben).

En ten vijfde : ik kom zo af en toe een man tegen die het fijn vindt sperma uit mijn kutje te likken - haha - ook hem doe ik dan een pleziertje. Uiteraard was is elke dag s'ochtends en s'avonds mijn kutje tweemaal - kwestie van hygiëne, en een frisse geur daar beneden, maar dus niet "tussendoor".

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Gewachte Wandelbroeders,

Even een duidelijk bericht van ons uit.
Wij krijgen via de Rapporteer knop het verzoek om dit onderwerp op slot te zetten
tot er bekend is of het wel of niet door een vrouw geschreven is.

Hier werken wij NIET aan mee. De eerste de beste die van dit onderwerp nog denkt een puinzooi
te kunnen maken heeft een groot probleem met ons en zal een BAN van TWEE MAANDEN krijgen.
Je bent na vandaag niet de eerste die een BAN krijgt.
Er zijn er al een paar met vakantie gestuurd vandaag vanwege ontoelaatbaar gedrag en het
verzieken van de diverse onderwerp dus jullie zijn gewaarschuwd bij deze.

Een ieder moet eens leren om zichzelf te beheersen en van dat het toetsenbord af te blijven.
Je MAG reageren maar je MOET niet reageren.

Met vriendelijke groet,
Moderatorteam

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat een heerlijk onderwerp Rogier en Sabine. Ook Sarah schreef heerlijk hoe ze het ervaart. Altijd welkom. Ik ben zelf ook een bare neuker het kan niet sensueel genoeg zijn om heerlijk in een kut klaar te komen. Bij mij merk je wilde dierlijke geknuffel, bijna iedere plek voor mijn gezicht krijgt een lik of een zoen. Nek, bovenborst en vooral oren voelen hoe sensueel mijn tong jullie likt. En dan voel ik mijn scrotum woelen en produceer ik dierlijke geluiden. Tot slot gaat de cumshot liefst in de vagina of anaal gepaard met beestachtige leeuwengebrul.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Nou heren, bedankt voor de leuke reacties. Een vraag die ik al een paar keer krijg, is over de veiligheid van bare neuken. Nou ja, we moeten daar eerlijk in zijn : bare is een stuk onveiliger dan met condoom. Met "onveilig" bedoel ik dus enge ziektes overdragen. Nu, in de jaren dat ik nu bare neuk met onbekende mannen (meer dan honderd zeker) heb ik nog nooit wat opgelopen. Ik laat me regelmatig testen op allerlei ziektes, inclusief HIV - en altijd voor ik naar een bare feestje ga, of we (of ik) een man/vrouw/stel gaan daten. Ik vind dat ook mannen die mij neuken en vrouwen die Rogier neukt dat zouden moeten doen, dus vragen we dat ook. We hebben ons groepje "vaste mannen en stellen" die zich ook regelmatig test en soms komt daar iemand bij die zich dan ook regelmatig moet laten testen. Ja, er is altijd een risico - maar het is ook zo geil :). Ik vraag dus om verstandig te zijn, niet te neuken als je wat vermoedt en je regelmatig te laten testen. Dan houden we het allemaal veilig en leuk.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Dat is sowieso beste regelmatig laten testen dat doe ik ook maar inderdaad blijft altijd een risico

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij laten ons om de 2 maanden testen. Op bare-feestjes zijn er sowieso HIV- en Syfilis-sneltests voorzien en volgens ons contact bij het Instituut voor Tropische Geneeskunde in Antwerpen zijn die 99,9% betrouwbaar.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Bovenstaande zou standaard praktijk moeten zijn voor al het sex werk, hoe leuk en veilig zou dat zijn!

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Vandaag eens iets over het "voorspel". Bij bare neuken hoort ook een bare voorspel, vind ik. Als we weer eens een man uitnodigen voor een date, dan krijgt hij gegarandeerd te horen dat hij niet moet proberen het eerste half uur mij te neuken, want dat is niet lekker. Ik moet eerst "opgewarmd" worden - eigelijk beter "opgenat" - haha. Voor ik ga vrijen, was ik mij namelijk uitvoerig, dus ook mijn kutje zodat het fris en fruitig is :) . Maar daarmee verdwijnt ook eventueel kutvocht/kutslijm dat mijn kutje zo lekker maakt. En dus moet er weer wat glijmiddel in de plaats komen. En dus moet er een voorspel komen.

Wat zet het kraantje dan open ? Een tongkus ! Dan voel ik het letterlijk opkomen. Mijn tepels masseren of likken- heerlijk. Mijn borsten kneden - ook lekker. De binnenkant van mijn dijen strelen - heerlijk. Vingeren : zeker, maar niet te diep (nog niet) en zeker niet fisten (dat kan pas als ik heel nat en opgerekt ben). Spelen met een pik - lekker geil aftrekken, of afzuigen. Het liefst heb ik dat mijn "vrijer" zijn (liefst ontblote) harde penis tegen mijn klitje duwt, erop slaat, er tegen wrijft. En af en toe eens probeert door zijn eikel langzaam (!) naar binnen te duwen en weer terug te trekken. Nog te stroef - dan verder met het voorspel ! Geil als ik dan al wat voorvocht of soms al wat sperma zie. Dat voorspel mag best wat duren. Niet alleen wordt ik natter, ik word ook geiler. En dan, meestal na een kwartiertje of zo, ben ik er aan toe - het hoofdgerecht :).

Is het dan toch nog te stroef, dan helpt een tongkus terwijl mijn vrijer zijn penis diep in mijn kutje zit. Niet veel bewegen maar lekker kussen en alles komt goed :). Soms is nat zijn ook een nadeel : sommige mannen raken echt niet hard en proberen em dan slap of half-hard in mijn kutje te duwen. Moeilijk ! Ten eerste is dat niet handig want je moet eerst een centimetertje of wat (een beetje de lengte van een eikel) tussen mijn lipjes voor je tegen het deurtje van mijn vaginaal kanaal komt. En het is glibberig daar ! Ten tweede moet je een beetje duwen om door mijn deurtje te komen. En met een slappe gaat dat niet. En dan wordt een handje geholpen en dan zit zo'n hand weer in de weg. En zit hij er dan in, en ga ik bewegen, dan floept hij er gemakkelijk weer uit. Dus mannen : eerst hard staan !! Uiteraard, op GB's of met meerdere mannen is het anders. Eens ik sperma in mijn kutje heb, dan glijdt het perfect voor de volgende en is er eigenlijk nauwelijks voorspel nodig :) Bare is niet alleen neuken zonder condoom (nzc) , het is ook voorspel zonder condoom (vzc). Ze zouden deze nieuwe term moeten introduceren. De Duitsers noemen het AO - alles ohne (ALLES zonder). En dat vind ik een betere omschrijving.

Terug
Naar boven