Rogier en Sabine
Toogplakker
- 13 feb 2021
- 139
- 314
Mijn partner en ik zitten al een lange tijd op dit forum, en het valt ons op dat bijna alle bezoekers mannen zijn, dat bijna alles geschreven wordt door mannen en dat deze mannen eigenlijk niks afweten van hoe een vrouw "bare" beleeft. Vandaar dat ik dacht : ik zal zelf eens mijn ervaringen neerschrijven, nu ik even wat tijd heb (helaas geen job meer).
Wie ben ik : ik ben Sabine, 48 jaar, partner van Rogier, en behoorlijk geil
. Mijn partner en ik hebben een goed seksleven, en dat is ook te danken aan het feit dat we elkaar volledig vrij laten in onze seksuele contacten, maar wel elkaar alles vertellen, dus geen geheim gedoe. We doen het soms met een andere man erbij, soms met een andere vrouw erbij, soms met een ander koppel erbij, we daten soms apart, en soms gaan we samen naar een club, gangbang, of evenement.
Als je vaker in Club Amai komt, dan heb je ons al vast gezien en misschien al geneukt. Was ik niet lekker dan ? Ik heb behoorlijk wat ervaring, dus ik dacht : laat ik eens wat vertellen vanuit een vrouwelijk standpunt. Alvast één vraag ga ik beantwoorden : hoe voelt het als een man klaarkomt in mij ? Wel, het voelt niet als een "hete golf" of zoiets. Sperma heeft dezelfde lichaamstemperatuur als mijn kutje, dus niks heet. In feite voel ik niet veel, misschien een beetje nat. En dat is normaal want in mijn baarmoeder zitten er geen warmtesensoren
Tijdens het neuken kan ik natuurlijk merken dat een man gaat klaarkomen omdat hij dieper of sneller gaat neuken, of zoiets zegt als "ik kom". Ik voel ook zijn pik harder en groter worden want ik mijn kutje zitten natuurlijk wel een heleboel gevoelszenuwen die heel gevoelig zijn voor de minste beweging : in en uit en harder worden/slap worden. Dus, ja, ik merk het perfect wanneer een man begint te spuiten, en dan stel ik mij voor hoe zijn sperma uit zijn pik diep in mij spuit en dat vind ik geil en daar kom ik soms op klaar. Wat ik ook geil vindt is wanneer een man zijn pik uit mijn kutje terugtrekt, en zijn pik glanst van het sperma of kutvocht of de klodders hangen er aan.
Mannen, niet te snel opstappen na de daad maar uitvoerig je pik tonen aan de dame
Vanuit mijn positie (liggend, doggy of op mij zij) kan ik (en alle vrouwen !) dus mijn kutje niet (goed) zien - jullie mannen wel, natuurlijk. Ik kan alleen het sperma/de nattigheid voelen. Mijn kutje ligt iets naar beneden tussen mijn benen, en als ik op mijn rug lig, kan ik enkel mijn tieten en buik zien. Als ik die wat opzij duw, en ik kom wat naar voren, dan zie ik enkel de bovenkant (dus waar mijn klit zit). Het sperma dat er uit loopt, zie ik dus niet (goed). Mannen, nog een tip: wacht even tot het sperma gaat lopen en lepel het dan op met je pik en toon het aan de dame - succes verzekerd. Uiteraard is dit alleen maar als je tijd hebt. In een gangbang is het anders. Daarover de volgende keer meer. Mannen, als je vragen hebt, laat maar komen.
Wie ben ik : ik ben Sabine, 48 jaar, partner van Rogier, en behoorlijk geil
Als je vaker in Club Amai komt, dan heb je ons al vast gezien en misschien al geneukt. Was ik niet lekker dan ? Ik heb behoorlijk wat ervaring, dus ik dacht : laat ik eens wat vertellen vanuit een vrouwelijk standpunt. Alvast één vraag ga ik beantwoorden : hoe voelt het als een man klaarkomt in mij ? Wel, het voelt niet als een "hete golf" of zoiets. Sperma heeft dezelfde lichaamstemperatuur als mijn kutje, dus niks heet. In feite voel ik niet veel, misschien een beetje nat. En dat is normaal want in mijn baarmoeder zitten er geen warmtesensoren
Tijdens het neuken kan ik natuurlijk merken dat een man gaat klaarkomen omdat hij dieper of sneller gaat neuken, of zoiets zegt als "ik kom". Ik voel ook zijn pik harder en groter worden want ik mijn kutje zitten natuurlijk wel een heleboel gevoelszenuwen die heel gevoelig zijn voor de minste beweging : in en uit en harder worden/slap worden. Dus, ja, ik merk het perfect wanneer een man begint te spuiten, en dan stel ik mij voor hoe zijn sperma uit zijn pik diep in mij spuit en dat vind ik geil en daar kom ik soms op klaar. Wat ik ook geil vindt is wanneer een man zijn pik uit mijn kutje terugtrekt, en zijn pik glanst van het sperma of kutvocht of de klodders hangen er aan.
Mannen, niet te snel opstappen na de daad maar uitvoerig je pik tonen aan de dame