Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijk uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .Djingo zei:Zuid Amerikaanse, Afrikaanse, Aziatische, Oost Europese, Zuid Europese....ik kruip er niet op.
Enkel Belgische of Nederlandse vrouwen voor mij. Al die andere afkomstig zijn verdomd mooi, maar ik vertrouw het niet.
Ik kijk zeer goed uit, ze moeten gewoon vlaams of Nederlands kunnen zonder rare accenten.katwesel zei:De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijkDjingo zei:Zuid Amerikaanse, Afrikaanse, Aziatische, Oost Europese, Zuid Europese....ik kruip er niet op.
Enkel Belgische of Nederlandse vrouwen voor mij. Al die andere afkomstig zijn verdomd mooi, maar ik vertrouw het niet.
uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames
neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .
Als je dus in het buitenland (buiten nederland/belgie) neukt je dus niet zc omdat dit in jouw ogen te gevaarlijk is ......
Djingo zei:Ik kijk zeer goed uit, ze moeten gewoon vlaams of Nederlands kunnen zonder rare accenten.katwesel zei:De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijkDjingo zei:Zuid Amerikaanse, Afrikaanse, Aziatische, Oost Europese, Zuid Europese....ik kruip er niet op.
uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames
neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .
Als je dus in het buitenland (buiten nederland/belgie) neukt je dus niet zc omdat dit in jouw ogen te gevaarlijk is ......
Ik vertrouw het niet met al die rondreizende vrouwen. Geef mij maar een klassieke vlaamse vrouw die zich laat neuken om een cent te verdienen. Voorkeur gaat uit naar het type huisvrouw.
Ik moet die fotomodellen niet.
lekkerlikkenlassie zei:Ik weet uit ervaringen die ik hier niet heb kunnen delen zonder er zelf de dupe van te worden .
Dat de dametjes sneller overstag gaan als je hun taal spreekt maar ook hun gewoontes weet .
Spreek hun taal en neem een cadeautje (knuffelbeer ) mee .
En je ben niet die klant maar een vriend.
Na een schokkend befke is de kans groter op nzc