Bare bij Zuid Amerikaanse dames

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Zuid Amerikaanse, A####, A######, O#######, Z######....ik kruip er niet op.

A

Anonymous

Guest
De kunst is om een dame te vinden die hier naar toe is geëmigreerd, hier woont, type gescheiden huisvrouw met kleine kinderen. Met een beetje klik is er veel mogelijk. Wordt je voor een normaal bedrag de hele middag verwend en staan ze nog voor je te koken ook. De kans dat ze dagelijks worden plat geneukt is niet zo groot.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Djingo zei:
Zuid Amerikaanse, Afrikaanse, Aziatische, Oost Europese, Zuid Europese....ik kruip er niet op.
Enkel Belgische of Nederlandse vrouwen voor mij. Al die andere afkomstig zijn verdomd mooi, maar ik vertrouw het niet.
De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijk uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .
Als je dus in het buitenland (buiten nederland/belgie) neukt je dus niet zc omdat dit in jouw ogen te gevaarlijk is ......

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
katwesel zei:
Djingo zei:
Zuid Amerikaanse, Afrikaanse, Aziatische, Oost Europese, Zuid Europese....ik kruip er niet op.
Enkel Belgische of Nederlandse vrouwen voor mij. Al die andere afkomstig zijn verdomd mooi, maar ik vertrouw het niet.
De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijk
uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames
neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .
Als je dus in het buitenland (buiten nederland/belgie) neukt je dus niet zc omdat dit in jouw ogen te gevaarlijk is ......
Ik kijk zeer goed uit, ze moeten gewoon vlaams of Nederlands kunnen zonder rare accenten.
Ik vertrouw het niet met al die rondreizende vrouwen. Geef mij maar een klassieke vlaamse vrouw die zich laat neuken om een cent te verdienen. Voorkeur gaat uit naar het type huisvrouw.
Ik moet die fotomodellen niet.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Djingo zei:
katwesel zei:
Djingo zei:
De vraag is dan natuurlijk wat zijn Belgische dames en wat noem je nederlandse dames ..... Er zijn genoeg dames die qua uiterlijk
uit andere landen komen maar geboren zijn in nederland en belgie . Om nog een idee te geven als je alleen maar belgische dames
neukt dan zijn dit allemaal genaturaliseerde dames (hadden dus eerst een andere nationaliteit) .
Ik kijk zeer goed uit, ze moeten gewoon vlaams of Nederlands kunnen zonder rare accenten.
Ik vertrouw het niet met al die rondreizende vrouwen. Geef mij maar een klassieke vlaamse vrouw die zich laat neuken om een cent te verdienen. Voorkeur gaat uit naar het type huisvrouw.
Ik moet die fotomodellen niet.

Jij bent 1 van de weinige slimme hier, ik ga dat ook maar doen voortaan.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Alles wat afweek van het onderwerp Zuid Amerikaanse dames verwijderd.
Pas op of er gaat een slotje op.

stefan.1207

Snuffelaar
10 dec 2017
24
6
Wat ik nu ga vertellen klinkt knotsgek, keiraar en ongeloofwaardig. Toch is het echt gebeurd. Ik ben enkele jaren geleden - voor mijn werk, jawel - een ganse dag naar de meisjes geweest. Ik ben daar met zes verschillende deernes van bil geweest, waarvan vijf latina's. Eén van die latina's, nog een jong ding, was zo bloedgeil dat ze junior rubberloos liet binnenglippen. Da's al wel een jaar of zes geleden inmiddels, zelfs de 'club' waar het te doen was bestaat inmiddels al niet meer denk ik.

31 aug 2016
1.194
112
Ik weet uit ervaringen die ik hier niet heb kunnen delen zonder er zelf de dupe van te worden .

Dat de dametjes sneller overstag gaan als je hun taal spreekt maar ook hun gewoontes weet .

Spreek hun taal en neem een cadeautje (knuffelbeer ) mee .
En je ben niet die klant maar een vriend.
Na een schokkend befke is de kans groter op nzc

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Dat klopt, ik zie vooral af en toe advertenties van knappe grieten uit Venezuela.
No way dat zij NZC gaan toelaten wetend dat door ingestorte economie daar ginder iemand maanden lang moet wachten voor de nodige AIDSREMMERS eenmaal je besmet geraakt.
Door maar te zeggen dat daar de criminelen twee keer moeten nadenken voor dat zij iemand gaan neerschieten aangezien daar een kogel 3/4 van je maandloon is.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
De gemiddelde lezer zal wel totaal geschockeerd, danwel verontwaardigd zijn, maar dat hele HIV gebeuren is één grote oplichting. Jullie kennen vriend Faucci ondertussen wel denk ik? Lees je maar in....

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Hagelslag, dat is gewoon onzin, je hebt duidelijk niet de jaren 80 meegemaakt waar aids de grootste doodsoorzaak was voor personen onder 45 jaar, homo of hetero maakte niet uit.
Die ontkennen is een gebrek aan minimum intelligentie… en Fauci (met 1 c, dude) heeft ervoor gezorgd dat er geen miljoenen doden vielen in de US. Ga naar je antivax forum maar verkoop hier geen nonsense, geen dank hoor.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Het hiv is idd onzin en bestaat niet. Hoe dan?

Tja een vriend van mij heeft het opgelopen waarschijnlijk bij een tippel pristituee, kreeg aids en is er ook aan overleden.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Even hagelslag bijstaan.
Zoek even naar de uitvinder van de pcr methode, wat huidig gebruikt wordt als test.
In zijn eigen woorden, dit mag niet als test worden gebruikt.

Tip gebruik andere zoekmachine dan google.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Si no habla español, es más difícil lograr lo que desea. ( If you don't speak Spanish , makes it harder to achieve what you want . )

Zuid Amerikaanse meiden zijn echt de makkelijkste om bare te neuken .

Zuid Amerikaanse meiden zijn niks voor mij , vanwege voor ik naar Nederland kwam , neukte ik zat voor gratis tot voor bijna niks .

Meest dat ik ooit aan een Spaanse meid gaf was 25 dollars voor half uurtje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Die meiden weten hoe lang ze moeten werken in hun land om geld te maken , komen ze naar Nederland vragen ze allemaal Hoofd Prijs , vanwege grote kont en borsten :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik had een meid in club die was gek op mij en me maat wou haar neuken , ze bleef weigeren , zie hem hij moet 50 dollar betalen , toen zie hij tegen

mij , ik keek en begon maar te lachen , ging naar haar en gaf haar 10 dollar en zie neuk me maat gewoon en deeds ze gewoon :lol: :lol: :lol:

Jaar of 2 geleden zag ik een profiel van een Nederlandse meid , besloot ik te gaan , bij aankomst bleek een Spaans meid te ontvangen , die

Nederland meid was alleen om telephone op te nemen .

Ineens naar ik een voice note stuurde op whatsapp , zie die Pooier mijn stem kom bekend voor :eek: :eek: :eek: :eek: en wat bleek ik kende hem

Nou die Spaanse meid was echt wild en ik mocht haar , inplaats van 70 half uurtje mocht ik haar gewoon voor 60 neuken voor uurtje

In mijn geboorte land loopt ik gewoon op straat , en vroeg ik Spaanse meiden hoeveel wouden ze voor sex , nooit nee gekregen altijd een prijs :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Kan niet liegen . beste neuk ik ooit gekregen had was van een Colombiaan wijf , maar besloot sinds Nederland ben om andere Afkomst te pakken

,wat ik vroeger niet kon pakken , Maar Nu Well

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
lekkerlikkenlassie zei:
Ik weet uit ervaringen die ik hier niet heb kunnen delen zonder er zelf de dupe van te worden .

Dat de dametjes sneller overstag gaan als je hun taal spreekt maar ook hun gewoontes weet .

Spreek hun taal en neem een cadeautje (knuffelbeer ) mee .
En je ben niet die klant maar een vriend.
Na een schokkend befke is de kans groter op nzc

Spreek hun taal en neem een cadeautje (knuffelbeer ) Dits echt Onzin en inderdaad dan je je snelle zeker geld niks meer )

Bij Spaans is het alleen voor de $$$$$$

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Vorig jaar ben ik twee of drie keer bij Braziliaanse Laura in Zaandam / Koog aan de Zaan en Amsterdam geweest. Was wel een topper en super geil. Mijn eerste latina ervaring, mooi lichaam met een typische latina kont. Jammer genoeg al tijden van de radar verdwenen...

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Misschien komt het door deze rubriek, maar er is een opvallende toename op Kinky van Zuidamerikaanse vrouwen die NZC aanbieden.

Terug
Naar boven