Bannen van accounts.

Bannen van gebruikers die 9 van de 10 keer alleen maar komen trollen

• Ja direct bannen, geen probleem mee.

Stemmen: 56 62,2%
  • Nee, dan houd je weinig users over ;-)

Stemmen: 16 17,8%
  • Geen mening, vind het allemaal prima zo

Stemmen: 18 20,0%

• Totaal stemmers
    90

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waarom mag er niet negatief op postings worden gereageerd?

Niet de boel omdraaien, het gaat om de manier waarop.

Je mening geven over een advertentie, of een recensie, allemaal prima. Het punt is dat je iedereen in z'n waarde laat.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
beffer007 zei:
Door zijn gedrag stopt een wat mij betreft zeer gewaardeerd lid als EmenA er mee met zinvolle bijdrage's te leveren dus wat mij betreft bannen en nooit meer terug laten keren op welke manier dan ook. Sterker nog hij had direct de mond gesnoerd moeten worden.
Wat er is gebeurd, maakt eigenlijk niets uit. Uit de laatste post van EmenA (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960&start=30#p42911) blijkt duidelijk dat AlexJones en EmenA niet meer door één deur kunnen na de denigrerende posts van AlexJones.

Dus is het heel simpel:
AlexJones blijft = EmenA weg
AlexJones ban = EmenA terug (hopelijk)

In het belang van het forum, wist ik het wel. AlexJones zal nauwelijks worden gemist met zijn korte berichtjes die het forum amper verrijken. Terwijl EmenA hier zowat hofleverancier was met zijn posts van de nieuwste nzc-advertenties op Kinky, en vele uitzoekwerk zoals de oplichter van Delft samen met CWP of het beruchte 'Zwerfbaredijsje' (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=3822&start=80#p40724).

Dit forum is geen instituut waar iedereen hoort te worden getolereerd zoals in de politiek, maar een particulier forum waar de eigenaar mag beslissen wie hij wel of niet toelaat. Net zoals EmenA het forum de rug toekeert als iemand als AlexJones met zijn zogenaamde mening bewust "het bloed onder je nagels vandaan" haalt (om in de woorden van CWP te blijven), en in feite een trol is.

Bovendien is EmenA niet de enige die zich zwaar stoort aan AlexJones, zo is al eerder gebleken. In een ander topic wordt gesproken over een toelatingsexamen (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=4&t=4595). AlexJones is gezakt voor het praktijkexamen. En was daarvoor al duidelijk door de moderator gewaarschuwd (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960&p=42622#p42610)
.
exit AlexJones dus

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Hoe lang denk je dat het duurt dat ik terug ben onder een andere naam nadat ik een ban heb gekregen?
En wat is er zo denigrerend aan wat ik gezegd heb dan? Hoor iedereen roepen (wat schijnbaar dan weer wél mag), maar een toelichting of uitleg ho maar.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
AlexJones zei:
Hoe lang denk je dat het duurt dat ik terug ben onder een andere naam nadat ik een ban heb gekregen?
En wat is er zo denigrerend aan wat ik gezegd heb dan? Hoor iedereen roepen (wat schijnbaar dan weer wél mag), maar een toelichting of uitleg ho maar.

Eigenlijk wil ik hier niet op reageren maar Alexjones , lees je reakties eens na op dit forum en hoeveel hebben er daadwerkelijk met bezoekjes van jouw te maken Ipv de betreffende dames af te zeiken of mede forumleden ! Wees niet bang ook onder een ander account wordt je weer herkenf ......

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
katwesel zei:
AlexJones zei:

Eigenlijk wil ik hier niet op reageren maar Alexjones , lees je reakties eens na op dit forum en hoeveel hebben er daadwerkelijk met bezoekjes van jouw te maken Ipv de betreffende dames af te zeiken of mede forumleden ! Wees niet bang ook onder een ander account wordt je weer herkenf ......

Inderdaad Katwesel, je neemt me de woorden uit de mond. Een trol wordt snel herkend.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
no fear zei:
Dan moet je het überhaupt toch al merken als je de dame probeert te contracten.

Ik heb ondanks zijn bijdrages gewoon via sites in contact gekomen met meiden van HIER .
Waar ik dus niet meer over recenseert vanwege de plaatjesgeilheid die hier heerst

Dankzij de bijdragen van Emena hoef je niet eens meer de contactfase in, want dankzij hem is het meteen duidelijk waar je mee te maken hebt. Als je niet kan inzien dat dit een waardevolle bijdrage is en gewaardeerd wordt door velen, dan is dat jammer.

Wat je bedoeelt met de zinnen daaronder en de vermeende plaatjesgeilheid ontgaat me, al helemaal in dit verband.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Zal mezelf nog 1 keer herhalen. Vind het persoonlijk (en meerderen delen mijn mening) van totale zwakte tonen dat die gast na één berichtje, wat hij negatief opvat, direct dreigt het forum te verlaten. Dan heb je toch wel een zeer ernstig narcistische persoonlijkheid hoor. Iedereen moet het schijnbaar met hem eens zijn.
Weet trouwens niet of ik de enige ben die het is opgevallen dat hij zelf niet uit ervaringen spreekt, enkel gebaseerd op 'onderzoek'. Hoeveel daadwerkelijke persoonlijke ervaringen heeft hij nou eigenlijk geplaatst?
Maar kan iemand mij vertellen wat er nou zo vreselijk is aan wat ik zei? Voorbeelden heb ik nog niet gezien. Wel zo handig, dan kan ik er rekening mee houden, nu is het alleen maar geroep in de ruimte, elkaar napraten. Of is dat soms de geprefereerde manier van communiceren hier? Vooral niet je eigen mening geven maar enkel anderen de hemel in prijzen in de hoop er voordeeltjes uit te halen.
En trouwens, ik ben geen troll, dan had ik mezelf wel anders gedragen :twisted:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@AlexJones:

Ik denk dat ze de oneliners bedoelen van je waarin je in duidelijke termen laat weten wat je van de desbetreffende dame vind zonder er geweest te zijn.

Ook je avatar zal meespelen denk ik. Als ik er alleen al naar kijk krijg ik al kippenvel hahaha.....

Verder deel ik je mening dat EmenA niet gelijk had moeten verdwijnen na jouw commentaar.

Greetz, Handy

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
36 tegen 11. Alex is een maand op vakantie.
Met name zijn laatste post heeft de doorslag gegeven.

Have fun allemaal.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Neemt niet weg dat zonder de naslagwerken van emena het forum rustiger leest.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Persoonlijk vind ik het gemis van EmenA een verarming. Als je het niet wilt lezen kun je het gewoon overslaan. Doe Ik persoonlijk ook bij vrijwel alle Belgische posts, puur omdat ik er toch nooit kom.

Als ik dan eens een Belgische post lees valt me wel op dat er daar meer onderling respect en een rustiger manier van communiceren lijkt te zijn. Of is dat verbeelding?

Verder is het wat mij betreft leven en laten leven! Respect voor elkaar, en als je iets leest wat je niet bevalt klik je het toch gewoon weg?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Met dank aan EmenA wist je gelijk wat voor zooi er achter een advertentie schuilde dankzij zijn goede archief- cq recherchekennis van de dames. Van die Alexjones kan ik me geen positieve bijdrage herinneren. Hij had in mijn ogen overal commentaar op dus opgerot staat netjes. En EmenA heeft op Hookers in het verleden meer dan genoeg meiden een recensie gegeven waar je wat aan had.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
denjefhier zei:
Zal mezelf nog 1 keer herhalen. Vind het persoonlijk (en meerderen delen mijn mening) van totale zwakte tonen dat die gast na één berichtje, wat hij negatief opvat, direct dreigt het forum te verlaten. Dan heb je toch wel een zeer ernstig narcistische persoonlijkheid hoor. Iedereen moet het schijnbaar met hem eens zijn.
Weet trouwens niet of ik de enige ben die het is opgevallen dat hij zelf niet uit ervaringen spreekt, enkel gebaseerd op 'onderzoek'. Hoeveel daadwerkelijke persoonlijke ervaringen heeft hij nou eigenlijk geplaatst?
Maar kan iemand mij vertellen wat er nou zo vreselijk is aan wat ik zei? Voorbeelden heb ik nog niet gezien. Wel zo handig, dan kan ik er rekening mee houden, nu is het alleen maar geroep in de ruimte, elkaar napraten. Of is dat soms de geprefereerde manier van communiceren hier? Vooral niet je eigen mening geven maar enkel anderen de hemel in prijzen in de hoop er voordeeltjes uit te halen.
En trouwens, ik ben geen troll, dan had ik mezelf wel anders gedragen :twisted:

Is dat een accountje van AlexJones? Het is precies hetzelfde getrol.

Edit CWP

Was een ander account niet van AlexJones. ik zat te kutten op m'n telefoon. excuus.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
tja ban je de ene account, komt ie wel weer terug met een van zijn andere,..
man dan heb je toch wel een bord voor je hoofd ook, je bent niet gewenst hier, anders wordt je niet gebanned, logisch toch,..
en dan vindt je een ander een sneue lul omdat ie zijn tijd verdoet met zoeken en bij elkaar plaatsen van advertenties.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
CWP zei:
Waarom mag er niet negatief op postings worden gereageerd?

Niet de boel omdraaien, het gaat om de manier waarop.

Je mening geven over een advertentie, of een recensie, allemaal prima. Het punt is dat je iedereen in z'n waarde laat.
Precies, er is niets mis met je eigen mening of kritiek, het gaat om iemand in zijn waarde laten.
Van sommige leden zie ik alleen maar negatieve reacties op iedereen en alles, ja dan ben je in mijn ogen aan het klieren en draag je niet bij aan een gezellige sfeer hier.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
pijpfitter zei:
no fear zei:
Dankzij de bijdragen van Emena hoef je niet eens meer de contactfase in, want dankzij hem is het meteen duidelijk waar je mee te maken hebt. Als je niet kan inzien dat dit een waardevolle bijdrage is en gewaardeerd wordt door velen, dan is dat jammer.

Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Hij schreef ook het een en ander over Yvon uit Zoetermeer. Nou die dame is gewoon normaal te bereiken, sta je te woord en houdt zich aan de afspraken.
En verder was Emena al eerder snel op zijn korte lontje getrapt toen ie hier net was en iemand schreef of ie niet beter een baan kon gaan zoeken dan al die uitzoekerij.
Soms zag je door de bomen het bos niet meer met alles wat hij poste en ja je kan dan niet alles ontwijken van wat hij schrijf.
Niets verkeerd om elkaar te waarschuwen maar je kan ook doorslaan. En een ervaren wandelaar zoals wij hebben toch wel al snel door of er een adje niet helemaal betrouwbaar is. Je waagt er een mail of een telefoontje aan en dan weet je het soms al snel genoeg.

En voor de nieuwelingen, ach iedereen moet een keer een mindere date ervaren om daar van te leren dat hebben wij allemaal wel eens ondervonden. :roll:

Terug
Naar boven