Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat er is gebeurd, maakt eigenlijk niets uit. Uit de laatste post van EmenA (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960&start=30#p42911) blijkt duidelijk dat AlexJones en EmenA niet meer door één deur kunnen na de denigrerende posts van AlexJones.beffer007 zei:Door zijn gedrag stopt een wat mij betreft zeer gewaardeerd lid als EmenA er mee met zinvolle bijdrage's te leveren dus wat mij betreft bannen en nooit meer terug laten keren op welke manier dan ook. Sterker nog hij had direct de mond gesnoerd moeten worden.
AlexJones zei:Hoe lang denk je dat het duurt dat ik terug ben onder een andere naam nadat ik een ban heb gekregen?
En wat is er zo denigrerend aan wat ik gezegd heb dan? Hoor iedereen roepen (wat schijnbaar dan weer wél mag), maar een toelichting of uitleg ho maar.
katwesel zei:AlexJones zei:Hoe lang denk je dat het duurt dat ik terug ben onder een andere naam nadat ik een ban heb gekregen?
En wat is er zo denigrerend aan wat ik gezegd heb dan? Hoor iedereen roepen (wat schijnbaar dan weer wél mag), maar een toelichting of uitleg ho maar.
Eigenlijk wil ik hier niet op reageren maar Alexjones , lees je reakties eens na op dit forum en hoeveel hebben er daadwerkelijk met bezoekjes van jouw te maken Ipv de betreffende dames af te zeiken of mede forumleden ! Wees niet bang ook onder een ander account wordt je weer herkenf ......
no fear zei:Dan moet je het überhaupt toch al merken als je de dame probeert te contracten.
Ik heb ondanks zijn bijdrages gewoon via sites in contact gekomen met meiden van HIER .
Waar ik dus niet meer over recenseert vanwege de plaatjesgeilheid die hier heerst
denjefhier zei:Zal mezelf nog 1 keer herhalen. Vind het persoonlijk (en meerderen delen mijn mening) van totale zwakte tonen dat die gast na één berichtje, wat hij negatief opvat, direct dreigt het forum te verlaten. Dan heb je toch wel een zeer ernstig narcistische persoonlijkheid hoor. Iedereen moet het schijnbaar met hem eens zijn.
Weet trouwens niet of ik de enige ben die het is opgevallen dat hij zelf niet uit ervaringen spreekt, enkel gebaseerd op 'onderzoek'. Hoeveel daadwerkelijke persoonlijke ervaringen heeft hij nou eigenlijk geplaatst?
Maar kan iemand mij vertellen wat er nou zo vreselijk is aan wat ik zei? Voorbeelden heb ik nog niet gezien. Wel zo handig, dan kan ik er rekening mee houden, nu is het alleen maar geroep in de ruimte, elkaar napraten. Of is dat soms de geprefereerde manier van communiceren hier? Vooral niet je eigen mening geven maar enkel anderen de hemel in prijzen in de hoop er voordeeltjes uit te halen.
En trouwens, ik ben geen troll, dan had ik mezelf wel anders gedragen :twisted:
Ransom zei:Neemt niet weg dat zonder de naslagwerken van emena het forum rustiger leest.
Precies, er is niets mis met je eigen mening of kritiek, het gaat om iemand in zijn waarde laten.CWP zei:Waarom mag er niet negatief op postings worden gereageerd?
Niet de boel omdraaien, het gaat om de manier waarop.
Je mening geven over een advertentie, of een recensie, allemaal prima. Het punt is dat je iedereen in z'n waarde laat.
CWP zei:lekker ding zei:Waar is mijn reactie nou gebleven????? :shock:
Heb je zelf gedaan,
Schermafbeelding 2017-12-11 om 23.34.13.png
pijpfitter zei:no fear zei:Dankzij de bijdragen van Emena hoef je niet eens meer de contactfase in, want dankzij hem is het meteen duidelijk waar je mee te maken hebt. Als je niet kan inzien dat dit een waardevolle bijdrage is en gewaardeerd wordt door velen, dan is dat jammer.