Badoo

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
badoo
er zijn veel profielen die je naar hun telegram lokken , je daar filmpjes sturen
en dan geld vragen via paypall en betaalkaarten , of je naar hun prive dating pagina lokken
ze wonen toevallig net allemaal in dezelfde stad , opletten voor Scam dus

latexisfake

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Gisterenmiddag nog eens via Badoo afgesproken met een 19 jarige SSBBW studente die een klein appartementje huurt in Hasselt. Niet gedacht dat het een match ging zijn aangezien ik bijna 36 ben. Ben een groot BBW liefhebber, al was ze toch zeker 30 à 35 kg zwaarder dan ik (ik weeg 85 kg) 🙈. Was enorm onder de indruk van haar gigantische tieten en dikke billen/kont en ze had een mooie lengte van 1M70 + een verzorgd voorkomen.

WhatsApp en videocall was al ok, voor de zekerheid aan de bib van Hasselt afgesproken. Na een drankske op het Dusartplein stapvoets naar haar appartementje geweest.

Heb 5 keer haar ruime vlezige kletsnatte kut volgespoten en als moment suprême heb ik haar anaal mogen ontmaagden. Na lekker lang haar kont te likken gleed mijn lul bijzonder vlot in haar gigantische kont. Desondanks het de zesde keer was spoot ik nog een enorme lading pap in haar kont.

Samen douchen zat er wegens de te kleine douche in niet in :) maar telkens ze eens naar toilet en douche ging droop mijn pap heerlijk uit haar kut langs haar dikke billen.

Aangezien er na 23h geen treinen meer reden naar Lommel heb ik haar nog met mijn wagen naar huis gebracht. Voor het ouderlijk huis voelde ze nog eens goe aan mijn ballen en heb ik haar nog eens kort gevingerd. Kon nog goed voelen dat ze vol pap is gespoten. Volgende week vrijdag ga ik terug naar Hasselt.

De knapste vrouwen vind je niet via Badoo het gaat ook heel vaak over vrouwen die leven van een uitkering die gebruik maken van Badoo. Mijn date was een SSBBW, wel uiterst fris en verzorgd. Niet-roker, mooie tanden, maar wat een neukmachine 🙂.

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Heb je haar iets mogen geven ? Euros bedoel ik 😇

Nee gratis. Gewoon leuk gevonden op Badoo en dan verder contact gelegd. Al heb ik het toch eerst op safe gespeeld door wat veiligheid in te bouwen. Eerst nr gevraagd, dan videocall, dan op een openbare plaats afgesproken, iets gaan drinken ... Want ben toch een vent van midden-dertig met iemand van 19 zo'n zaken kunnen soms een 'val' zijn.

Enkel €21 kwijt aan parking, en €18 aan de plaatselijke horeca. Al wou ze zelf haar eigen deel betalen. Heb enkel wat extra kilometers gereden aangezien ik haar naar huis heb gebracht en dan terug van Lommel naar Tielt-Winge moest rijden Maar 't is een EV van de firma 😬.

Verre van een topmodel. Erg volslank. Maar afijn uiterst verzorgd, rondingen, schone tanden, netjes geschoren overal, zeer fris kutje. Zo'n dames neuk ik met heel veel plezier in alle gaatjes.

Heel veel ervaring had ze nog nie, maar was nog nie thuis en had al bericht via WhatsApp gekregen dat ze het zalig vond dat ik terug zo snel terug hard kan worden en opnieuw kan beginnen en dat ze nog nooit zo veel en hevig is volgespoten.

Laatst bewerkt:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Vrijdag nog eens afgesproken op haar appartementje te Hasselt. Deze keer wat vroeger gekomen, want haar ouders vinden het aangenamer dat ze tijdig met de trein naar huis komt 🙂.

Veel bericht en ze vroeg me zelf of ik geen hinder had van haar gewicht. Nooit haar 'stats' gevraagd, maar ze zei ze zelf. Ze meet 1M72 voor 120 kg en ze heeft een H Cup. Uiteraard totaal gene last van 😎.

Terug 5 keer zalig klaargekomen. Haar anale ontmaagding vond ze vorige week heerlijk, want heb vrijdag 2 keer haar kont volgespoten. Ze stelde het zelf voor.

Weer een bijzonder fijne ervaring gehad. Ben ook blij dat ze zich heel zeker voelt bij mij en echt 'all the way' gaat. Want als zwaarlijvig persoon word je hier natuurlijk mee geconfronteerd en zeker als tiener en al snel slaat de onzekerheid toe en is er een soort 'teenage angst'.

Heb ze haar zelf naar het station van Lommel gebracht, waar ze door iemand van haar ouders wordt opgepikt. De volgende date staat al gepland 🙂. Voor vandaag heb ik haar een fijne Chiro zondag gewenst, want ze is leidster in een Chiro. Het is toch lang geleden dat ik mij zo goe heb kunnen leegspuiten.

Laatst bewerkt:

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Spreek de eerste keer af op een hotel of een welness... en kies géén rdv huis maar een serieus hotel, eerste lekker praten in de lobby iets drinbken en dan naar boven.
Let op heb 1 x meegemaaktdat jke de kamer hebt betaald en de dame plots geld vraagt op de kamer... is in al die jaren 1 x gebeurt

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Hier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.

In sappig West-Vlaams dialect zei ze 'schiet mor me kut vul' 😆😆

Tomdem123

Snuffelaar
15 feb 2023
10
16
Hier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.

Man die zou ik ook wel eens willen volknallen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik had ook een keertje (vele jaren geleden) bezoek aan hele dikke (en grote)vrouw gedaan bij haar thuis en na een fles wijn werd ze hitsig en tongzoenen en kleding uit naar boven in bed en haar lekker gebeft. Ze pijpte best aardig en neuken ook zonder maar haar kut was zo groot dat ik bijna geen weerstand voelde en dus ook niet kon komen (plus de wijn) na een paar keer proberen.Proberen te slapen en in de ochtend ( of nacht) nog een keer proberen. Helaas snurkte ze zo hard dat ik niet kon slapen en midden in de nacht weer naar huis. Heb haar niet meer gezien maar was interessante ervaring voor mij.

Terug
Naar boven