yeps, maar ook hier valt de prijs best mee.Maar je moet er wel een abbo nemen, toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yeps, maar ook hier valt de prijs best mee.Maar je moet er wel een abbo nemen, toch?
Heb je haar iets mogen geven ? Euros bedoel ik![]()
Je hebt de goede aanpak... zie artikel: sinds de grenzen open zijn lopen hier heel wat rare kwieten rond.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/17/man-raakt-lichtgewond-bij-overval-in-val-gelokt/
Dus met een EV, als je op Badoo date gaat altijd 100 pct volladen
Parking Dusart is idd erg duur![]()
Een 60 jarige man onverwacht aangevallen door 3 personen. Geen buit en slechts lichtgewond.
na tijden weer iemand aan de haak geslagen, zeer rijpe milf van 66 jaar....
klopt helemaal al zeggen ze van nietGilfs, Milfs en BBW's laten zich toch zeer gewillig volspuiten.
Hier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.
In sappig West-Vlaams dialect zei ze 'schiet mor me kut vul'![]()
Man die zou ik ook wel eens willen volknallenHier in de paasvakantie enkele dagen aan zee doorgebracht in het appartement van mijn ouders te Nieuwpoort. Via Badoo nog een match gevonden. Een single BBW mama uit Bredene van begin de 30. 't Was haar week niet om voor de kleine te zorgen. Ze wou eerst iets gaan drinken in Bredene. Geen probleem. Na de drankjes naar haar huis geweest, waar ik haar enkele keren heb volgeschoten. Nooit een condoom moeten aandoen, ze heeft wel een morning-afterpil genomen, al wil ze nog een broertje of een zusje voor haar zoontje. Ik denk dat ik deze dame in de toekomst zal mogen bevruchten.
In sappig West-Vlaams dialect zei ze 'schiet mor me kut vul'![]()