Badoo

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Nederlandse vrouwen boven de 30 zijn werkelijk waar lelijk als de nacht.

Van hun 18e tot 25e zijn het een van de mooiste vrouwen van de wereld.

Zoek je een vrouw boven de 30? Ga dan voor een buitenlandse vrouw.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Euh, ik ken toch genoeg Nederlandse vrouwen (en Belgische en andere landen) boven de 30 die bloedmooi zijn en hoe meer ervaring des te beter.

Trouwens omdat ik Latijns dans zie ik vrouwen van alle leeftijden en jong is niet altijd beter, op dansgebied en sexueel vlak. Ieder zijn smaak maar vind ik oneerbiedig zo iets te zeggen. Schoonheid is persoonlijk. Om te sexen moet er een klik zijn, liever een toffe vlotte sympathieke minder strakke dan een supermodel als pop. Ik vraag me af hoeveel vrouwen van boven de 25 jij al kent en gedate heb?

Over het algemeen zijn Nederlandse vrouwen mooie dames, minder is hun accent vergeleken met ons Vlamingen haha. Bye the way, veel Nederlandse vrouwen hebben Caraïbische roots toch dan klopt jouw redenering niet. Zij van Midden-Amerika kunnen heel goed heupen shaken en twerken haha.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ggd zei:
Op Badoo of de andere daging apps nu heel veel vrouwen uit Oekraïne!!! Meest bloedmooi.
Ze willen allemaal vastigheid, relatie. Dus trouwen.
Ik ben nu aan het chatten met een welke zelf al aangeeft niet met condoom te willen neuken omdat ze toch geen kinderen meer kan krijgen.
Ze wil nu eindelijk gaan afspreken, nog niet verder op Whatsappje, eerst afspreken.
Ben benieuwd of gaat gebeuren en of ze meteen van bil wil, gaf ze wel aan dat als ze me in echt ook heel vindt wel meteen wil neuken omdat ze al heel lang droog staat :x

Nederlandse vrouwen doen de laatste tijd zo moeilijk!!!

met alle respect : het lijkt me dat je enorm naief bent denk jij ooit werkelijk een date te hebben met iemand die op dit ogenblik meer in een schuilkelder zit dan in haar eigen huisje met jou gezellig zit te chatten over hoe droog ze staat ???? :lol: :lol: ik herken fakers en fantasten al van mijlenver op enkel de manier wat ze schrijven ... sorry voor jou desilutie , maar gebruik je verstand ;)

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Niet zo bekend met Badoo, toen er te veel verificatie werd gevraagd ben ik direct afgehaakt. Maar een vriend van mij lijkt nu toch een echte date te hebben gescoord, geen sexdate maar een serieus lijkende date, lijkt me dat hij dan wel een abonnement heeft al denkt hij van niet. Afgelopen zondag hebben ze elkaar voor het eerst ontmoet. Hij is geen opschepper en het gaat hem er niet om om de date direct te voorzien van een nieuwe verlaag aan de binnenkant.

Heb me wel eens her en der aangemeld in het verleden en je kunt toch vaak aan foto's van profielen zien of het klopt met de werkelijkheid zijn vaak kleine details op foto's zoals dingen die niet echt Nederlands aandoen. Blijkbaar zie je ook overal dat er vooral profielen uit kleine dorpjes staan, wat belachelijk is, de meiden in die gemeenschappen komen op erotisch gebied vaak minder tekort als die in de grote stad, "het ons kent ons gedachtengoed". Ze komen daar dus echt niets tekort.

Dan lees je inderdaad ook nog eens vaak van die werkelijk ongelofelijk belachelijke en irrelevante eisen die totaal niets met het scoren van een seks date te maken hebben of met wat voor date dan ook. Ooit bij chatgirl bij toeval een gelukje gehad (zie onder dat onderwerp). Maar verder is het gewoon allemaal 100% nep.

Hoe moeilijk is het om het simpel te houden. "Hoi, jij zoekt net als ik een seksdate?" "Ja" "even foto uitwisselen en interesses?" "Ja", afspreken "Ja/Nee".
Kort en bondig, levert de eigenaren van zo'n site niets op, maar dan is het tenmnste duidelijk.

Grtz.
R.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Badoo is een echte datingsite, voor relaties.
Maar hier en daar zitten er vrouwen tussen die niks serieus willen.
Je moet gewoon geluk hebben om ze tegen te komen.

Tomdem123

Snuffelaar
15 feb 2023
10
16
Sinds 1 maand Badoo account, als je er wat tijd in investeert lukt het zeker en vast. Ik ben een 32 jarige niet onknappe grote man. 2 weken geleden een 36 jarige ( molligere) dame via Badoo aan de haak geslagen. Mocht overdag bij haar langs gaan. Was al een tijdje niet gevogeld geweest en wou mij daarom vlot ontvangen: was zeer goed, liet alles toe bare, meteen ook de kont getest bare en mondje goed volgespoten en lekker laten doorslikken (in Kuurne). Sinds 2 weken ook een eenzaam meisje in Diksmuide gevonden die zo geil als boter loopt. Vorige week eerste date op verlaten terrein (blowjob) en enkele dagen erna afgesproken in haar huis. Date terug met alles erop en eraan bare. Enkel het anale gedeelte nog niet gedaan. Dat is voor donderdag

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Hoe pik je ze eruit Tomdem123?
Ik heb nu ook een maand-abonnement genomen en ben flink aan het chatten. Maar als het op een sexdate aankomt, wordt ik geblokkeerd of ik krijg alleen maar boze reacties….

Tomdem123

Snuffelaar
15 feb 2023
10
16
Gewoon eerlijk zijn en in het begin niet direct daarop doelen. Ik heb eerst enkele dagen gewoon gechat en dan stilletjes aan beginnen spreken over seksueel contact hoe het zit van hun etc. Dan gezegd dat ik dit zoek en ze zijn er beiden zeer vlot in meegegaan. Enkele andere hebben afgehaakt… nu opnieuw al enkele dagen aan het chatten geweest met 1tje en sinds gisteren gesproken over seksueel contact en terug prijs, deze namiddag om 13:30 verwacht ze mij bij haar thuis. Ik heb geen premium abo trouwens

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
96
64
Ik krijg op badoo (of al die andere apps) bijna nooit matches met dames die ik niet lelijk vind. Wel redelijk wat likes, maar of te oud, of te lelijk, of te ver weg dus geen match van mijn kant.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
@Assterix Laat je niet gek maken door figuren die beweren de ene na de andere seksdate te scoren in zo een korte tijd via reguliere datingsites.

Er lopen er genoeg hier rond met grootheidswaanzin die de grootste onzin uitkramen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar zoals een verhaal als ik een paar berichten terug lees slaat echt alles.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Het is mogelijk maar vergt heel wat tijd

Vooral succes gehad bij zwarte black mammas..

Zelf geef ik liever 100 euro aan een ervaren straathoer, gaat sneller, ongeremde gore sex en... geen gedoe achteraf

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben je te direct als je iets in je verhaal zet over dat je Friends with benefits zoekt ?
Ik heb zoiets van je kan maar beter duidelijk zijn gelijk.

MrHerres

Toogplakker
2 nov 2020
54
14
Mijn ervaring is dat er best wel, iig wat rijpere dames, op Badoo op zoek zijn naar een (vast) sexmaatje. je moet alleen niet direct over seks beginnen. De advertenties van dergelijke vrouwen zijn altijd heel neutraal, soms staat er zelfs alleen maar in dat ze op zoek zijn naar een chat contact. Uiteindelijk heb je dan toch op de eerste date al sex. Veel vrouwen lopen op datingsites niet openlijk te koop met hun ware bedoelingen. Wees dus vooral discreet en laat het initiatief aan de dame over. Helaas zitten er ook genoeg dames tussen met allerlei persoonlijkhidsstoornissen, zoals borderline.

Tomdem123

Snuffelaar
15 feb 2023
10
16
@Assterix Laat je niet gek maken door figuren die beweren de ene na de andere seksdate te scoren in zo een korte tijd via reguliere datingsites.

Er lopen er genoeg hier rond met grootheidswaanzin die de grootste onzin uitkramen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar zoals een verhaal als ik een paar berichten terug lees slaat echt alles.
Zie hieronder e screenshot als bewijs, kwestie van de ongelovigen te overtuigen….

Edit moderatorteam: printscreen van privé-conversatie verwijderd!

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Dag mannen en fantasten, met een een niet betalend profiel bij Badoo krijg je zels met je eigen geen kontakt. Stel u voor dat gij sex gaat hebben met een vrouw. De met een vrouw. De meeste dames die daar zitten zoeken een relatie. Wat ik wel tegen ben gekomen zijn een aantal dvp die die je via sexsites ook adverteren. En als je veel geluk hebt zijn ze (gratis te strikken en je voor hen de moete waard bent). Maar als je u kennen kun je het vergeten.
Stop een allemaal om te stoeffen. Er zijn wijnig dames die met hoerenjagers en allesneukers een relatie willen via een datingsite.
Stop met kinderachtig te doen. Dit is een van de redenen dat jullie niet veel van mij lezen

Terug
Naar boven