Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ggd zei:Op Badoo of de andere daging apps nu heel veel vrouwen uit Oekraïne!!! Meest bloedmooi.
Ze willen allemaal vastigheid, relatie. Dus trouwen.
Ik ben nu aan het chatten met een welke zelf al aangeeft niet met condoom te willen neuken omdat ze toch geen kinderen meer kan krijgen.
Ze wil nu eindelijk gaan afspreken, nog niet verder op Whatsappje, eerst afspreken.
Ben benieuwd of gaat gebeuren en of ze meteen van bil wil, gaf ze wel aan dat als ze me in echt ook heel vindt wel meteen wil neuken omdat ze al heel lang droog staat :x
Nederlandse vrouwen doen de laatste tijd zo moeilijk!!!
Zie hieronder e screenshot als bewijs, kwestie van de ongelovigen te overtuigen….@Assterix Laat je niet gek maken door figuren die beweren de ene na de andere seksdate te scoren in zo een korte tijd via reguliere datingsites.
Er lopen er genoeg hier rond met grootheidswaanzin die de grootste onzin uitkramen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar zoals een verhaal als ik een paar berichten terug lees slaat echt alles.