Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal waar.....spuitpik zei:heeft dat met duitse wetgeving te maken knaktuut, een paar km over de grens mag ineens veel meer toch.![]()
Vrijdag ga ik de Kerstboom optuigen in Elsdorfspuitpik zei:Jammer dat ze vandaag gesloten zijn, ik had nijn ballen vandaag wel even leeg willen gaan schudden en de piek ergens in willen steken :mrgreen:
Lijkt me een goed plan!!!!spuitpik zei:Ik wil eigenlijk deze week ook nog een keer gaan, het jaar afsluiten in Babylon, als het vrijdag wordt stuur ik je even een PB Knaktuut. Kunnen we samen een pilsje en jij een wijntje pakken.
Jeemig, nog moeilijker kiezen..spuitpik zei:De aanwezigheidslijst is al weer wat beter gevuld, we zitten weer op 25 hopelijk volgende week weer 40+![]()
las elders meteen paniekverhalen vanwege de nieuwe wet maar volgens mij is het in deze tijd altijd rustiger, en hoorde dat ook YY en SS nu veel rustiger zijnknaktuut zei:Dan pas nemen ze pas vakantie en komen doorgaans in de tweede helft van januari terug.
Geen idee, ik denk dat de volgende week de zeg maar "binnendruppelweek"zal zijn, meestal begnnen de clubs zo half januari (maandag dus) op sterkte te komen, komen weekend zal in ieder geval nog geen maatstaf zijn. Ik heb zelf trouwens ook geen tijd tot eind januari..spuitpik zei:Laten we het hopen Bobbeltje, dat er volgende week maar weer veel dames mogen zijn.