Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteravond naar babylon geweest op de terugweg uit keulen kwam ik er weer langs, eerst getwijfeld om een hotel in keulen te nemen na mijn werk en dan vandaag heel de dag babylon te doen toch maar naar huis met een laat babylonbezoek op vrijdag. Bij binnenkomst eerst anna genomen waar ik al van wist dat het niet zonder rubber zou mogen maar anna is zo lekker dat ik haar toch maar lekker heb geneukt en toen ik kwam haar mond vol zaad heb gespoten. Na haar eerst even aan de bar gezeten kwam anka meteen naar me toe maar vandaag wilde ik een keer wat anders, helaas voor haar na een tijdje kwam Katja langs me staan en een chocolaatje leek me wel lekker. Op de kamer wilde ze wel pijpen zonder maar neuken deed ze niet, toen ik haar vertelde dat ik haar sl eerder wel zonder had genomen en er toen ook 50 euro extra voor had betaald werd alles ineens een stuk makkelijker en kon het wel. Haar lekker op z'n hondjes geneukt en haar doos weer lekker vol sperma gespoten. Hierna weer naar huis gegaan.
Ik ben minstens 1x per week in Bab. Afgelopen zaterdag was er een goede verhouding mannen/vrouwen. Ruim 40 meiden. Gezellige sfeer!
Eerste kamer 1,5 uur met Eva, altijd uitstekend. De 4e kamer alweer. De tweede kamer was een uurtje met Dany. Eerste keer met deze dame. TZ en de wip, niets op aan te merken. Het blaasconcert mocht met meer onderdruk, althans in mijn beleving.
Vóór de allerlaatste kamer die ik altijd met dezelfde dame doe, zocht ik nog naar een tussengerecht. Opties die ik daarbij in de loop van de het bezoek kamerwaardig vond, waren Roxana (newbee 18j) of met de inmiddels bekende meiden Alesia, Anna, Alice, Bianca en Karla. Doch op dat moment waren de meiden op kamer of lagen geklit bij elkaar. Dan maar gewacht op mijn vaste afsluiter Violetta. En dat was toch weer het beste van de dag ;-), met kop en schouders.
Terug van deze kamer was het aantal bezoekers al flink geslonken. Tot tegen sluitingstijd met Violetta en Emma liggen dollen op de sofa voor de bar.
In Bab ben ik nog geen dame tegen gekomen die het aanbiedt. Het antwoord op je vraag is dus, nee.
Zelfs de veelbesproken Tina hier aan het begin van deze topic, die er helaas niet meer is en waarmee ik heel veel heb gekamerd (soms wel 3 keer tijdens een bezoek), heeft nimmer een aanbod in die richting gedaan. Ik was verbaasd over haar nzc populariteit toen ik het hier las. Zo zie je maar weer! Stille wateren hebben........ .
Van een aantal meiden is bekend dat ze het soms ook zonder doen. Velen hier al genoemd. Dat zijn allemaal meiden die buiten mijn interessegebied vallen. In mijn beleving allemaal meiden die het vanwege de mindere optiek van nzc moeten hebben om kamers te maken. Of het is een enkele beauty met een stammie. Goed uitziende meiden met uitstekende service kameren over het algemeen toch al veel. Die hebben dat nzc extraatje niet nodig. Al weet je het nooit, zoals met Tina.
Morgen weer naar Bab, nieuwe ronde, nieuwe kansen.....
Zelf heb ik het nog geen enkele weten voorstellen in zo een club. Je moet zelf het initiatief nemen. Gewoon naartoe werken. Soms komt de vraag of het aanbod vanzelf. Meestal zeggen ze dat ze het niet zonder doen. Dan is het aan u om een prijsaanpassing voor te stellen. Redelijk wat meiden geven dan wel toe aan nzc
Nu kan ik dit gerust schrijven, omdat betreffende dame niet werkzaam is in Babylon.
Afgelopen zomer, diverse keren met een "donkere" dame liggen stoeien, waar zij bij onze eerste sessie samen, ongevraagd, zonder blikken of blozen, zonder rubber, junior naar binnen duwde.
De eerste keren was zonder "extra vergoeding", maar ze kreeg waarschijnlijk door, dat er toch wel veel vraag naar was, en ze hier makkelijk 50 euro extra per sessie mee kon pakken. De eurotekens in haar ogen werden te groot. :roll:
Wat mij wel opvalt is dat de "sterren" rating, niet in lijn is met mijn ervaring met diverse dames. Voor de liefhebber zal er vast nog wel wat te scoren zijn.
Hoe het nu is, geen idee, ben na de zomerperiode niet meer in Babylon geweest.
Ik vraag het nooit in de saunaclub en heb het toch behoorlijk vaak aangeboden gekregen. Mogelijk door het niet snel klaarkomen bij het neuken, schlittenfahrt opzoeken, "nog niet" zeggen als een dame wil gaan neuken of soms als ie (bij de zoveelste kamer) na een tijdje slap wordt. In veruit de meeste gevallen bij de eerste keer met een dame.
In babylon overigens maar een keer of 2 op deze wijze (werken er allen al lang niet meer), maar vaker bij de schlittenfahrt een optie gekregen voor 50 euro. Altijd bij de eerste kamer met die dame overigens. In clubs als LR en Samya heb ik de vraag voor extra geld eigenlijk nog nooit serieus gekregen (1x een prutsmuts die niks kon en voor 150 extra wel "fara" wilde, terwijl ik al aan het afbreken was); als ze richting nzc gaan is dat uit zichzelf (om je tevreden te stellen of wat dan ook). Grappig is dat dit bijna altijd of om nieuwe meisjes gaat, of om meiden die al jaren in het vak zitten (rond de 30 jaar). In de categorie "begin twintig, maar ervaren" zelden tot nooit.
Letterlijk sledetocht slede rit, maar ik heb het vermoeden dat pussy sliden hetzelfde is, met je pik over het kutje wijven zonder te penetreren. kan met de eikel maar ook met de schacht van de pik tussen de lipjes.
Dat klopt, en in de meeste gevallen (bij mij) met het meisje bovenop. Die glijdt dan met haar klit over je penis. Bij de meisjes die het goed kunnen is het net alsof ze je eikel aan het aftrekken zijn met hun schaamlippen (bij de minderen is het ritmeloos gepruts op de schacht). Als het er die dag voor haar in zit, dan worden ze kunnen ze er ook behoorlijk nat van worden en dan weet je soms niet eens meer of je er nou in zit of niet... met een paar centimeter bijstellen kunnen ze dat ook tamelijk makkelijk bewerkstelligen.
Let wel, dat het tot nzc komt gebeurt geregeld, maar in veruit de meeste gevallen niet. Als een dame hier dus mee aan de gang gaat moet je niet direct ervan uitgaan dat het verder zal gaan dan dat.
Mijn ervaring is toch wel dat als ze pussysliding makkelijk toe staan er bijna altijd meer mogelijk is. Wel een beetje slim spelen :mrgreen: en haar het idee geven dat je het normaal nooit doet maar dat juist zij zo ontzettend lekker is en dat je normaal nooit zo geil wordt bij een dame als alleen maar van haar. Als je dit spelletje goed speelt en er ook nog 50 euro extra voor over hebt, heb je vaak bijna altijd succces.
Hoor net dat ik morgen en overmorgen (donderdag en vrijdag) in Keulen moet gaan werken, Helaas wat vervelend. Dat wordt weer lekker neuken in Elsdorf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nog even kijken wat het beste is vrijdag na het werk of een Hotel pakken en zaterdag heel de dag.
Getwijfeld of ik zaterdag of vrijdag zou gaan werd het toch vrijdag, bij aankomst was het al meteen gezellig druk en was het weer een groot feest binnen. Eerst omkleden douchen en wat gaan eten. Toen Anka bij me kwam staan en haar dikke tieten tegen mij aan duwde was ik al weer meteen verkocht en vroeg haar om een kamer. Op de kamer aangekomen haar gezegd dat ze met haar hoge schoenen nog aan voorover moest bukken zodat ik haar eerst kon beffen en daarna meteen kei hord staand kon neuken. Altijd geil om een vrouw met zulke dikke tieten staand te nemen dat haar tieten zo in de ronde dansen. Omdat ik haar inmiddels al wat keren heb geneukt weet ze al dat ik geen condooms om mijn leuter wil en dat ik haar altijd zo wil nemen en haar kut lekker vol zaad wil spuiten. Toen ik kwam en mijn pik eruit trok zag ik het zaad zo uit haar kut op de grond druipen. Toen ze echt leeg gelekt was ging ze pas weer rechtop staan en begon me meteen weer te tongzoenen en daarna weer te pijpen. Toen zijn we toch maar op het bed gaan liggen en na een half uurtje stoeien en pijpen ben ik tijdens het pijpen lekker in haar mond klaar gekomen. Omdat ik niet al te veel tijd had haar hierna afgerekend en weer naar huis gegaan. Wat is Anka toch een toppertje daar.
Vandaag een maat van me aan telefoon gehad die door een van de dames ervan verdacht werd op dit forum te schrijven, ze was om het zacht uit te drukken erg boos en zette bijna heel Babylon op z'n kop met haar geschreeuw en gekrijs. Toen kwam de theke dame erbij en die heeft het gesust. Mijn maat schrijft nooit wat maar had haar gezegd dat hij op dit forum gelezen had dat zij zonder te nemen zou zijn, maar dat nam ze verkeerd op en toen was hij de gebeten hond. Let er dus een beetje mee op wat je de dames verteld.
Zo zie je maar dat je steeds zeer voorzichtig moet zijn met de info die je hier kan lezen. Zeker bij vrouwen die niet openlijk adverteren met NZC of in clubs waar NZC niet vanzelfsprekend is.
Zelf gewoon als nietsvermoedende het aftasten, als ze neen zegt lief vragen of het niet kan tegen wat extra..... en als het neen blijft u daar bij neerleggen.
U kan dan misschien, zeer voorzichtig, en als u de taal goed machtig bent, zeggen dat u heeft horen zeggen dat ze het met sommigen wel zonder doet, maar ik sta in dat geval niet in voor haar reactie.
Lomp blijven aandringen is nooit een optie, en verwijzen naar het internet zou ik ok niet doen.