Babylon - (FKK) Elsdorf

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
spuitpik zei:
Vandaag een maat van me aan telefoon gehad die door een van de dames ervan verdacht werd op dit forum te schrijven, ze was om het zacht uit te drukken erg boos en zette bijna heel Babylon op z'n kop met haar geschreeuw en gekrijs. Toen kwam de theke dame erbij en die heeft het gesust. Mijn maat schrijft nooit wat maar had haar gezegd dat hij op dit forum gelezen had dat zij zonder te nemen zou zijn, maar dat nam ze verkeerd op en toen was hij de gebeten hond. Let er dus een beetje mee op wat je de dames verteld.
Eerder zou ik zeggen: let een beetje op wat je hier op het forum schrijft. Er zijn volop figuren die bij gebrek aan sociale vaardigheden 'een beetje dom' zijn zoals jouw maat deed. Die denken dat als jij hier schrijft een dame te hebben kunnen overhalen nzc te doen, die dame dat óók wel meteen met hem zal doen. En dan héél raar staan te kijken als de dame ontkent aan nzc te doen. Om vervolgens haar wat proberen te pushen door te beweren dat ze heus wel aan nzc doet omdat hij dat heeft gelezen of gehoord (zie voor een geheel ander voorbeeld dit).

Logisch dat een dame stennis maakt als ze erachter komt dat iemand op het forum zich heeft laat ontvallen met haar nzc te hebben gedaan. Zo'n vent kan ze wel verrot schoppen, want zodra het gerucht gaat dat ze is over te halen tot nzc, loopt ze het risico de club uitgegooid te worden. Dat was in Babylon trouwens ook al het geval vóór de per 1 juli ingegane nieuwe wetgeving.

Zie ook wat ik eerder schreef hier. Het voorval dat je nu meldt, bevestigt dat alleen maar. Na 1 januari als de overgangsperiode voorbij is, kom je er denk ik zelf ook wel achter. Want waarom verzwijg je anders nu ineens de naam van de dame die zo'n stennis maakte waarover jij hebt geschreven dat ze aan nzc doet, in tegenstelling tot voorheen als je weer een rubberloze wip had gescoord? Valt nog mee dat jouw maat niet meteen de club is uitgezet omdat hij haar probeerde over te halen tot nzc.

Om elk misverstand te voorkomen: wat mij betreft hoeft er op het forum absoluut niet gecensureerd te worden zoals op Hookers en het IJsberenforum en mag iedereen schrijven met welke dames hij nzc doet in clubs, al is dat in mijn ogen dan wel 'een beetje dom'. Ik geef alleen aan dat het zeer onverstandig is en leg uit waarom (de dame kan erdoor in de problemen komen, de club kan erdoor in de problemen komen, en jij kan erdoor in de problemen komen omdat je in Duitsland sinds 1 juli met nzc formeel een strafbaar feit pleegt dat niet verjaart). Daarmee hoef je het niet met me eens te zijn.

-

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Arbez zei:
Daarmee hoef je het niet met me eens te zijn.
Ik wel hoor. het is zoals je zegt een club wil wel open blijven, dan maar die dame er uit donderen.

En ik zou het verdomd jammer vinden als Babylon in de problemen komt want er lopen daar dames rond die me met condoom meer plezier geven dan de meeste dames zonder condoom kunnen.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Jongens ga ergens anders als op dit forum vertellen dat we niet mogen schrijven als we zonder geneukt hebben, dit is toch een forum om daar over te schrijven.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
spuitpik zei:
Jongens ga ergens anders als op dit forum vertellen dat we niet mogen schrijven als we zonder geneukt hebben, dit is toch een forum om daar over te schrijven.
Er over schrijven bij aangekondigde evenementen en dames die er mee te koop lopen is 1 ding, er over vertellen terwijl je weet dat het daar niet kan/mag is denk ik wel iets anders ook in een forum dat daar juist over gaat. De opmerking dat er in babylon dames zijn die met Condoom meer plezier leveren dan heel veel ZC dames is gewoon een vergelijking die wel gemaakt mag worden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Voor wie ook van de sauna en bubbelbad houdt, alles is nu klaar in Babylon. Afgelopen zaterdag lekker in het nieuwe bubbelbad en de sauna geweest. Toch wel lekker om ook wat te ontspannen in het wellness gedeelte van de club. Ook nog naar de kamer geweest met Poolse Aranka echt een mooie verschijning, maar haar verschijning was beter dan de kamerervaring maar dat was ook omdat ze er wel erg lekker uit zag. Daarna Anka nog een keer mee naar de kamer genomen, niet zo'n mooie dame als haar Poosle collega maar wel helemaal TOP op de kamer. Wilde haar daarna ook nog voor een derde ronde vragen maar daar is het niet meer van gekomen omdat ik na een paar drankjes naar huis ben gegaan. Al met al een gezellig bezoek met een fijne Wellness ervaring.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Aranka, ook zc te nemen dan?
doet Anka het ook de eerste keer zc of moet je vaker met haar zijn geweest?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Nee Aranka was met condoom, maar is wel echt een mooie verschijning alleen service niet zo goed als Anka.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
lukt het de 1e keer ook denk je met Anka zonder te doen?
wat betaal je extra voor NZC bij haar?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Bij mij was het de eerste keer geen probleem maar dat is geen garantie, ik geef de dames altijd 50 euro extra en als ze dat niet vragen krijgen ze het ook, je moet wel goed voor ze zijn, dat vertellen ze onderling vaak door en dan gaan er altijd weer meer dames met je mee.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Nieuwe site is online www.saunaclub-babylon.com nu ook nederlands talig, maar de duitse versie is beter gevuld met foto's en tekst. Nederlandse versie wordt snel aangevuld. Mooie site geworden.

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Dit weekend maar weer eens naar Babylon, jammer dat er bijna niemand meer over de service van de dames in Babylon schrijft op dit forum, nu moet ik het weer allemaal alleen uit gaan vinden wie er goede service geeft voor mijn 50 euro met alle risico's van dien dat ik een mindere dame ga treffen. Als er niemand meer schrijft op dit forum ga ik er ook mee stoppen we moeten wel delen en niet alleen maar lezen.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Beste je weet zo goed als ik dat NZC in dit soort huizen eerder uitzonderlijk is.
De meeste NZC fans nemen geen "risico" en gaan bij meiden waarvan ze zeker zijn dat ze NZC doen.
Voor recensies van NMC zijn er betrouwbare forums genoeg, het is niet de bedoeling om hier ove NMC te komen schrijven, of heb ik het mis?

Wees gerust, als ik in zo een club eentje Zonder kan nemen, dan lees je het hier wel, kijk maar eens naar sixcens

Nog een leuk jaareinde
P.G. naar Toast

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Gisteren maar even in Babylon geweest, wat eigenlijk een lang bezoek moest worden werd door een telefoontje verandert in een veel te kort bezoek met maar 1 kamergang van 30 minuten. Bij binnenkomst eerst even wat gedronken en een rondje door de club gedaan. Even lekker naar de jacuzzi geweest en me voorgenomen om daar vandaag lekker met een paar dames in te gaan. Toen ik weer even naar de bar ging voor een pilsje hield Karla me aan en na even praten met haar naar een kamer gegaan. Leuke dame die erg goed haar best deed maar niet precies deed wat spuitpik graag wil. Zonder rubber mocht ik er niet naar binnen maar de rest van haar service was echt wel goed zelfs boven gemiddeld goed. Na een half uur de kamer verlaten en even in de lockers op mijn gsm gekeken, schrik een berichtje dat ik niet kon negeren en meteen naar huis moest zonder jacuzzi en alle andere plannen met de dames uit te kunnen voeren. Hopelijk snel weer terug naar Babylon.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Da's Kl.. ken dat, bijna twee uur terug karren vol zenuwen... Hoop dat alles onder controle is?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
@bobbeltje, het was gelukkig niet zo spannend, maar een klant van me wilde langskomen voor een deal rond te maken, van dat geld kan ik zeker een half jaar naar Babylon dus daarom maar snel naar huis gegaan. Wel klote met die mobiele telefoons dat ze me zelfs in Duitsland bij de hoeren kunnen bereiken.

tl1000r

Snuffelaar
2 mei 2015
3
0
Denk dat Anka voor de feestdagen even terug naar huis is.
Violetta en Emma(Sarah) zijn wel buitengezet,maar niet om reden van nzc.
De chef wil dat de dames blijven tot sluitingstijd(tenzij ze vroeger door moeten omwille van kinderen of dergelijke) maar deze 2 vonden het blijkbaar tijd om naar huis te gaan vanaf dat ze genoeg kassa hadden voor de dag.
Verder staan er ook enkele tussen de "Reisedamen" alhoewel ze toch aanwezig zijn.Dit omwille van de verplichte registratie bij het "Gesundheitsambt"dat de zogenaamde "Hurenpass" uitgeeft en deze dames nog een beetje onder de radar willen blijven.

knaktuut

Snuffelaar
15 jul 2017
11
0
tl1000r zei:
Violetta en Emma(Sarah) zijn wel buitengezet,maar niet om reden van nzc.
De chef wil dat de dames blijven tot sluitingstijd(tenzij ze vroeger door moeten omwille van kinderen of dergelijke) maar deze 2 vonden het blijkbaar tijd om naar huis te gaan vanaf dat ze genoeg kassa hadden voor de dag.
Het ligt wat genuanceerder, maar a la. Feit is dat ze er niet meer zijn. Helaas.
Beide meiden werken nu in Sixsens. En er zullen nog enkele meiden naar Sixsens volgen in 2018

Terug
Naar boven