Babylon - (FKK) Elsdorf

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik heb wel de indruk dat er 2 clans aan het groeien zijn : een Roemeense en een Bulgaarse.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

In de zin? Beide goed zonder te doen?

Laatst bewerkt door een moderator:

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
bijkomend nadeel van de "voor 100 euro extra" dames is dat als je vanwege de extra kosten afziet van de speciale dienstverlening het niveau van de gewone dienstverlening ook omlaag dondert.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Vrijdag ga ik weer naar Babylon. Naar aanleiding van jullie reacties ga ik toch Katryn toch maar weer proberen voor nzc. Als jullie nog nieuwe namen (voor alternatief) hebben, dan hoor ik dat graag (mag natuurlijk ook in een PB). Ik zal mijn ervaringen hier weer delen!

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Ik houdt me ( al dan niet Prive) ook aanbevolen. Berends lijkt geen nieuwe locatie te krijgen en dan moet ik ook zoeken naar een alternatief

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Plannen zijn alweer anders geworden. Vrijdag Babylon ga ik wss niet doen. Maar nzc-tips blijven natuurlijk wel welkom.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Neen, integendeel. Het gebeurt slechts zeer sporadisch. Vaste klanten hebben wel meer kans, dat wel.

Rouche

Snuffelaar
7 jun 2023
3
1
Bezoek aan de club deze Woensdag.2 meiden doen A.O. met extra .Het gaat om de 21 jarige Roemeense Patricia en de 26 jarige bulgaarse.
Excuseer minj Nederlands , want ik ben Franstalig.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen donderdag, na eerst een bezoek aan Grimbergen( zie aldaar) te hebben gebracht, omstreeks 14.00 bij Babylon aangekomen. Parkeerplaats halfvol. Binnen minimaal 15 dames. Gezellig druk. Op dit forum nog nooit iets ver Babylon geschreven, echter ik kom er al vele jaren. Valt ook buiten de "core business" van dit forum. Eerst een heerlijk saladebuffet en wat warms erbij. Milenka is een prima masseuse ( ze doet echt niets anders!), dus voor vermoeide ruggen moet je bij haar zijn. Na 2 volledige sauna rondjes, inclusief onverwarmd buitenbad was ik wel uitgeteld…dacht ik. Ik werd door Leah (Romeense) die Engels en Duits spreekt, onder lichte dwang, naar een kamer meegenomen ondanks dat ik zei dat ik erg vermoeid was. Leah is een beauty om te zien met een perfect figuur. Bij pzc steeds oogcontact ( met die ogen…) NMC (zonder was niet bespreekbaar) en toen ik zei dat er geen finale meer inzat, kwam de cowgirl. Een ware rodeo ontbrandde en de finale werd toch nog bereikt. Heerlijk half uurtje met haar. Om 1830 steak+frites en een powernapje op de bank , alvorens moe en voldaan huiswaarts te keren. De Roemeense dames ken ik ondertussen wel. De Bulgaarse nog niet. Ik zal verslag doen.
Naschrift; AO dames zul je niet snel aantreffen. In al die jaren nooit aangeboden, echter ook niet gevraagd.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Nou in Babylon is zeker ao te krijgen. Maar lang niet met alle dames. In eerdere Posts staan wel wat namen. Nieuwe namen ken ik (helaas) niet

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Heb in Babylon ooit super ao gevogeld met (o.a.) de zwarte Prisca en met de eveneens zwarte Belgisch/Oegandese Joséphine, die nadien nog als Rita in de Luikse vitrines (plus ook privé) werkte.... Paar jaar geleden natuurlijk...

Er zijn er altijd wel enkele die overstag gaan hoor, en geregeld zonder meerkost.: gewoon een meid zo lekker mogelijk opgeilen met beffen, dan body-to-body met olie, en hop : geregeld lukt het...

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Volgens rheinforum gaan enkele oud schieferhof dames (Emma, Anna, Maria) in Babylon aan de slag. Ik verwacht dat de service van de oude werkplek mee gaat ( in ieder geval voor bekenden)

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Dan gaat de oude droom van Eddy om het Schieferhof te kopiëren dan toch nog uitkomen...

Ik lees elders dat Daniëlla, die wel voor ao benaderbaar was, weg is.

wallace1831

Snuffelaar
21 aug 2016
3
5
Hallo allemaal, ik lees hier al een hele tijdje mee omdat ik geïnteresseerd ben in AO. Maar tot mijn schande heb ik de sprong nog niet gewaagd. Ik heb maar toch geprobeerd een paar dames in "mijn club", Babylon, te benaderen, maar heb tot nu toe alleen maar afwijzingen gekregen. (Bijvoorbeeld van Tanja, Melissa of Alexandra) Ik realiseer me dat je waarschijnlijk een bepaalde mate van vertrouwen moet hebben om AO aangeboden te krijgen, maar er zijn zeker dames die meer bereid zijn dan anderen. Heb je tips voor beginners? Helemaal bedankt!

Terug
Naar boven