Babylon - (FKK) Elsdorf

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
22 Oktober bestaat Babylon 25 jaar en dit wordt die dag met een groot feest gevierd. Hopelijk dat er veel dames zijn, zijn er hier nog leden die er heen gaan kunnen dan we binnen een NZC forum tafel maken en wat ervaringen uit wisselen. Mijn ervaring is toch wel dat een dame die een dienst bij iemand aanbied dit dan ook makkelijker bij een kennis van die persoon doet.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Pamela was in haar begin periode selectief met NZC en kon bij de prijs in. Nu moet je haar niet vragen, want dan roept ze 200 euro. Gewoon mee naar de kamer nemen, op haar buik leggen en een massage geven, langzaam vanachter penetreren, ze zal het toelaten. Dan omdraaien, door neuken en volspuiten. Bij het betalen twee briefjes van vijftig geven en Pamela is helemaal tevreden. Zojuist nog lekker volgespoten. Blijft een leuk meisje, met heerlijke zachte lippen, waarmee ze teder tongzoenen doet.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
De afgelopen periode verschillende keren bij Babylon op bezoek geweest. Het is er de laaste weken rustig. Denk toch dat Eddy een te hoge entreeprijs vraagt, samen met de dure tijden schrikt dat klanten toch af. Toch maken de welness, het lekkere eten en de mooie naakte dames de forse entreeprijs voor mij meer dan goed. Grote voordeel van het rustige klimaat is dat de dames opzoek zijn naar inkomsten. Daarbij spelen ze steeds vaker de kaart NZC. Zeker de Bulgaarse garde draait daar de hand niet voor om. Dames als Annie en Aisha bieden het aan voor 40 extra. Ook diverse Roemeense dames zijn inmiddels zover dat er niet meer moeilijk over 'blanco' sex wordt gedaan. Meestal tegen 50 euro extra. Bij een uur kan er wel onderhandeld worden. Zeker de Bulgaarse dames moeten toch hun inkomsten verantwoorden en bieden het bij een rustige dag later op de avond gratis aan. Overigens zijn er meer dan voldoende dames, ook dat werkt in ons voordeel. Zeker voor onze hobby is Babylon momenteel een uitstekende locatie.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik overleg om Babylon voor het eerste keer te bezoeken deze Zondag.
Heb wel een paar vragen. :unsure:

Op andere forums zoals Ijsberen lijkt het of de meeste PMC?
Als dat juist is, is het voor mij al een no-go. PZC is minimum. NZC is bonus :)

Krijg ook de indruk dat sommige extra vragen voor, wat mij betreft standard is, Tongzoenen. (Ja, ik ben hygiënisch 😁)
Kan iemand hier feedback over geven?

Prijzen zijn ook een beetje onduidelijk. moest veel lezen..
Wat ik heb kunnen vinden.

Entreeprijzen
Website, ab 50 Euro..
Maar 50E is enkel naa 22:00 :confused:
Naa 21:00 60E.
Anders is het 70E.

Eten
Buffet of "a la carte" Blijkbaar zijn sommige dage beter dan andere.
Als iemand hier iets meer info kan geven.

Kamers.
30460 60euro voor 30min
110460 110euro voor 60min
Wat is standard in deze prijs? PZC en Tongzoenen, hopelijk.
Rest is extra zo als normal.

Vrouwen
https://www.saunaclubs.org/huren/club/saunaclub-babylon.1/

Lijst van namen waar de kans op onze hobbie groot is.
Weet spijtig niet wie anwezig zou zijn deze Zondag.

Denisa (met link)
Annabella (met link)
Rose (met link)
Sonja (met link)
Pamela (geen foto)
Annie (niet op de site)
Aisha (niet of de site)

(Sorry voor mijn Nederlands, niet mijn moedertaal, maar ik doe mijn best)

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Twee jaar geleden een paar keer geweest, dus helaas geen recente recentie. Ik vond het een mooie 'tent', veel beauties aan vrouwen. Met hele dikke beurs, leuk om daar te vertoeven. Eten was toen goed. Was daar ook voor de blackies, hele mooie toen. Echter nzc niet voor elkaar gekregen, ondanks extra bieden en ik ben echt niet dik en lelijk. Ik zie graag een recente recentie met ons concept, misschien dat ik de trip nogmaals maak. Echter voor de helft van het geld zit je op dezelfde afstand in Luderland, allen moet je even buiten de deur eten. 😉

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
PZC is standaard, gebeurt ook wel openbaar...
NZC is zeldzaam.
Annabelle, Denisa en Pamela zijn weg. Annie en Aisha ken ik niet.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ik heb het er alvast nooit gezien nog meegemaakt.
Fun times zeker wel.. maar als je bare wil neuken... moet je daar niet zijn.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Toch zijn ze er Sonja (Nemi) die uit PSG kwam bijvoorbeeld deed het tegen meerprijs, bij haar kon alles bare, als je maar bij betaalde. Maar naar mijn mening is die er al een tijdje nietmeer. Verder nog een paar dames die wel smeken om hun naam niet op Internet te plaatsen.
Soms aanstalten maken om er bare in te gaan en dan krijg je de melding dat ze dat niet doen, als je dan zegt dat je wil bijbetalen gaan er wel een deel Overstag, maar de meerprijs varieert van 40 tot 500, het is maar wat de gek betalen wil.
Ik heb tot nog toe geen saunaclub/FKK club geweten waar het niet mogelijk is, en ik heb er heel wat gedaan in mijn leven.
Zelfs in YYb is het meermaals gelukt, en YY stond bekend als het huis waar het not done was.
Nog even dit, zeg nooit FKK tegen een FKK-club. Puur FKK is een nudisten club voor naaktlopers, FKKclub is een saunaclub(bordeel) waar de dames naakt lopen.
Hahooi

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Net terug van Babylon...

Aan de gokkasten zat een wat stevigere blonde dame die zich Aisha noemde. Ik vroeg wat ze qua service bood en ze zei 'alles is mogelijk'.
En inderdaad... Voor 150 mocht ik zonder in haar doosje spuiten.

Ze is zeker niet de knapste maar dat is natuurlijk niet zo belangrijk.

Er liep nog een meisje rond waarvan ik sterke vermoedens heb dat het met haar ook kan : Tamara, een kleine blondine met hangborstjes. Ze was een beetje aan het plagen en ik vroeg of er meer kon. 'Vielleicht' ze ze glimlachend. Ik had echter mijn zaad (en budget) al opgedaan. Zal voor een volgende keer zijn.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik was. Zondag voor het eerste keer in Babylon.
Geweldig weer, genoeg vrouwen voor mij, maar ik was verrast door de attitude van sommigen. bijvoorbeeld Mary.
Was niet op zoek naar nzc deze keer.
Mijn kamer was met Felicia (ik ben misschien haar naam vergeten). Echt grote natuurlijke mooie borsten. maar haar prestatie liet veel te wensen over. Geen tongzoenen, geen vingers, geen herhaling voor mij.
Haat gehoopt openbare actie te zien. Maar Nix.
Zal waarschijnlijk de club weer bezoeken.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik weet wie je bedoelt, het is misschien wel het mooiste meisje, maar haar service is idd erbarmelijk.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Klopt, maar There is always an exception to the rule 😂
Mijn ervaring., als jij een klik kan creëren dan kan soms veel meer.
Zo een vrouw vindt ik boeiend om te vinden.

Maar soms gaa ik ook voor de goede service een niet het uiteindelijk.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi, vrijdag wil ik weer eens naar Babylon. Weer iemand hoe de aantallen dames op vrijdag overdag tegenwoordig is? En welke meiden zijn er voor nzc in de markt? Mary vast niet😀. Wie wel?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vrijdag overdag 25 / 30 vrouwen. Bij de meeste Bulgaarse vrouwen ga je succes hebben.

Vorige week heb ik zelf een geweldig uurtje zc met Bulgaarse Sonja beleeft. De week ervoor met Roemeense Rose.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Wooow, klinkt interessant. Voorheen kon ik daar niet makkelijk scoren op onze hobby. Vond de club altijd wel top, goed verzorgd, net eten en voldoende relax plaatsen. Zijn er ook donkere dames die lekker nzc doen?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Bulgaarse Kathryn ziet er petite uit. Prima kamer meer gehad, niet super bijzonder, maar gewoon ok. Alleen…… nzc was niet mogelijk.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Zeker doet Kathryn wel nzc. Hangt een beetje van haar verdienste in de week af. Ze vraagt alleen een serieuze vergelijk. 100 euro extra, mij persoonlijk teveel.

Terug
Naar boven