Babylon - (FKK) Elsdorf

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Qua dames die ik ken zijn ook Tanja en Rebekka er. Tanja is wel ok, Rebakka mag ik helemaal wel. Maar beiden hebben geen nzc in pakket.

Verder een paar oude bekenden (waar ik de naam niet van weet en een stuk of wat nieuwe dames. Zijn allen alleen niet mijn smaak.

Tussen de regels door lezen jullie idd datbhet niet geweldig is. Laten we het er maar op houden dat het maandag is

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Afgelopen week hier weer geweest. Mooie lons up deze keer.

Gekamerd met Dolly en Roxana (trio). Was heerlijk. Maar helaas geen bare bij deze schoonheden!

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Afgelopen week hier weer geweest. Mooie lons up deze keer.

Gekamerd met Dolly en Roxana (trio). Was heerlijk. Maar helaas geen bare bij deze schoonheden!

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Binnenkort maar weer eens naad Elsdorf rijden, maatje van me is er pas geweest en met Annabelle blonde Duitse dame gekamert Deutsches Saunaclubmädchen Annabelle im Babylon en daar was alles zonder Pirelli mogelijk als er betaald werd. Volgens mijn maatje een goede service dus dat gaat spuitpik snel proberen.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Zou gaaf zijn als in Babylon weer wat meiden zijn die onze service aanbieden. Het is tenslotte een prachtige club!

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Binnenkort ga ik weer eens naar AcaGold en Babylon. In Babylon nog meiden die aan onze hobby doen?

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Binnenkort ga ik weer eens naar AcaGold en Babylon. In Babylon nog meiden die aan onze hobby doen?

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Annabelle deed het wel maar niet meteen heel makkelijk, je moet er wel wat je best voor doen, maar dan gaan ook echt alle remmen los. :mrgreen:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste Spuitpik, na meer dan 600 berichten zou je dat al wel moeten weten!

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Quote geen volledig bericht dat er net voor staat aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
En gisteren is het mij eindelijk gelukt om in Babylon zonder condoom te vogelen...

Ik ga wel vaker naar Babylon, gewoon omdat daar een goede wellness is én omdat je in gezelschap van mooie naakte meisje bent; de entree is hoog maar daar veeg ik mijn XXX aan. Ik kies meestal voor een dinsdag omdat het dan rustig is : je kan de sauna en het bubbelbad voor jou alleen hebben.

Ik had al wel gezien dat er wat nieuwe meisjes waren : een groepje van 4 Bulgaarse meisjes waarvan er eentje lang geleden nog in de club gewerkt heeft.
1 van die meisjes kwam spontaan naast mij zitten. Het was de minst mooie van de 4, met hangtieten en een zwangerschapsbuikje. Maar sympathiek was ze wél. Ze stelde zich voor als Romy. Ik heb net nog eens op de AWL gekeken en daar staat ze als Romela aangemeld, met blond haar, maar gisteren had ze zwart-paars haar...
Het meisje sprak slechts wat gebrekkig Engels, doch met wat gebarentaal lukte een gesprek wel... En toen kwam de vraag of ze ook zonder wilde... neen zei ze... voor 40 extra kon het wel! Naar een kamer boven. Kort : het was geweldig. Pijpen zonder eerst met die klote vochtige doekjes mishandeld te worden, en neuken zonder glijmiddel. Eerst ik op haar, dan amazone en uiteindelijk ben ik klaargekomen op z'n hondjes. Eindelijk heb ik in Babylon een meisje zonder rubber mogen volspuiten. Kosten 100 euro, dik in orde dus.

Enkele uren later was er nog een ander meisje van dat groepje dat op mijn schoot kwam zitten : Daniela. Veel knapper en versierd met veel tattoos. Ook hier vroeg ik of ze zonder wilde. Voor 200 extra zei ze. Dat was iets te veel en hier ben ik dan niet op ingegaan.

Maar met Romy/Romela wou ik nog wel eens en nu gingen wel naar de kelderverdieping. Weer hetzelfde : lekker pijpen en neuken zonder. En toen heb ik iets stout gedaan...
In de benedenverdieping staan er enkele zetels rond een TV en ik stelde voor om daar te seksen. Met wat tegenzin ging ze mee. Was het nu omdat die zetels veel lekkerder zitten dan die harde neukbakken of was het de spanning/kick om betrapt te worden? De seks was ineens nog geweldiger en ben dan snel klaargekomen in haar; de eerste keer dat ik 'openbaar' zonder condoom geneukt heb. Het voelde super maar is niet echt voor herhaling vatbaar natuurlijk. In Babylon kan veel maar je moet niet het varken uithangen : een reputatie heb je snel maar er vanaf geraken is nog wat anders... Eenmalig dus, maar mijn dag was zeker wel geslaagd. Kosten opnieuw 100 euro.

Het kan dus wél in Babylon mits wat geluk. :mrgreen:

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Kijk wat een mooi verhaal. Ik ga as maandag. Ik zal uitkijken naar 4 Bulgaartjes :D en jullie op de hoogte brengen als er nieuws is.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Vandaag hier geweest. Gekamerd met Dolly, Rose en Sonja. Met Dolly veel vaker gekamerd. Geen kans op zonderling Dolly, maar dat wist ik en dat hoeft voor mij ook niet. T is namelijk een schatje.

Later lag ik in de kino,waar Sonja bij me kwam liggen. Lang niet zo mooi als Dolly, maar wel ok. Ik had het gevoel dat er wel wat mogelijk was en op de kamer bleek zc tegen een meerprijs van 100 euro mogelijk. Ik vroeg of een zonder condoom trio mogelijk was, en dat kon met Rose.

Dus 2 naampjes erbij.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Een dikke plus voor Janssen33. Hopelijk gaan er nu ook anderen wat verhalen en namen brengen. :)

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
@janssens33 betreft het hier Sonja die vroeger in PSR werkte? Die was voor Corona hier gesignaleerd maar haar nooit gezien.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
@pertgunst: ik weet dat niet. Deze Sonja loopt al heel lang rond in Babylon. Ik heb nooit eerder met haar gekamerd, maar al wel veel vaker gezien. Al zeker enkele jaren geleden voor het eerst

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Was 2 weken terug in Babylon, trof daar een oudere dame Mendy, eind 40, zwart haar, getinte huid en een brede kont, na een uitgebreid voorspel kwam ze op me liggen met de vraag "hast du angst", waarop ik nee antwoorde, en ze liet pielemans zo in haar grotje verdwijnen. Geen interne donatie, keurig een schilderij op haar buik achter gelaten, meerprijs 50 euro.

Of ze nu nog aanwezig is weet ik niet, vanwege lage verdienste was ze op zoek naar een andere club met met meer bezoekers, zou zo maar Magnum, AcaGold of Penelope kunnen worden.

Grtz.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Afgelopen week weer eens bij Bablyon geweest. Vroeger kwam ik er wekelijks, nu nog 1x per 2 maanden. Maar dat gaat veranderen. Het is en blijft een mooie club. Maar de vrouwen die onze hobby aanbieden zijn ook steeds meer aanwezig. Er zijn vanaf september een aantal nieuwe Bulgaarse dames. Mooie dames en allemaal bieden ze NZC aan. Mijn tip, Pamela heet ze. PRACHTIG meisje, girl next door, lekkere sex, tongzoenen als een gek. Maar neuken zonder met haar was het einde. Klaarkomen in het poesje was verplicht. Lekkere kamer voor totaal 120 voor 30 minuten. Mij hoor je niet klagen.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Was vandaag naar Babylon geweest en was maar dooie boel. Dames waren niet voor uit te branden. Met me eigen toppertjes gekamerd en wilde net gaan, toen ik opeens de naam Pamela hoorde.
We hadden meteen oogcontact en al snel hadden we elkaar gevonden. Op de vraag voor extra kwam alleen cim.
Oke, in de kamer innig tongzoenen, blowjob was super, met ballen erbij. Op de vraag of ik wou neuken, gaf ik aan dat me derde kamer was en dat misschien probleem was met condoom en vroeg of zonder kan. Ze keek me aan en reageerde niet. Hierdoor gaf jk meteen aan extra te willen betalen. Ze twijfelde, maar deed het niet.
Toen maar haar mondje volgespoten.
Next time better.

Terug
Naar boven