MilfAddict
Ervaringsdeskundige
- 3 dec 2024
- 382
- 399
Is Elke ook privé vol te pompen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is Elke flink gevuld geweest vandaag?Vanwege onvoorziene omstandigheden moeten we helaas afzeggen. We gaan nu aankomende woensdag.
Robbie ben het niet vaak met je eens maar in dit geval wel.Als BBIL en Elke gisteren wel aanwezig waren geweest hadden ze hier wel verslag over gedaan dus voor mij onbetrouwbaar.
Wat lul je nou man?? Ik kan hier behoorlijk pissig over worden weet je! Ten eerste: ik ben een "hem" en geen "haar", maar goed. Ten tweede: we waren om 14:30 uur binnen, dan lig je niet om 14:35 uur te neuken. We willen eerst de sfeer proeven. Ten derde: omdat iemand van hier ons daar niet gezien heeft staat dat gelijk aan dat wij er niet geweest zijn? Ten vierde: op SDC zijn genoeg mensen (ja, ook mannen alleen) die ons daar wel gezien (en meer dan dat) hebben. Ten vijfde: zoek het lekker uit met je zogenaamde alwetende conclusietrekkerij! Ten zesde: waarom zou ik fake berichten plaatsen, ik ben geen fatast!En B.B.I.L. beweert in haar schrijven van afgelopen donderdag samen met Elke op woensdag rond 14.30 uur in Azzura te zijn geweest en geneukt te hebben en "Melkboer69" zegt geen actie te hebben gezien tussen 14 en 16 uur?
Dan is het duidelijk dat ze daar niet zijn geweest want dan had Melkboer69 ze beslist gezien en gehoord en B.B.I.L. nog dingen vertellen die dus niet gebeurd zijn m.a.w. fake.