Azzurra - Beuningen

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
Bombarie? We hebben een paar berichten geplaatst dat we zouden gaan, niet meer dan dat.
Wij balen er ook van dat we niet kunnen, maar we zijn verder niemand iets verplicht toch? Mag toch hopen dat het mededelen dat we op een bepaalde datum gaan niet inhoudt dat we daarmee een garantie afgeven. Zou even lekker worden zeg.
Uit fatsoen delen we mede dat we onverhoopt niet kunnen en vervolgens lijkt het wel alsof we ons moeten verantwoorden.

Wat was dan volgens jullie een wenselijke gang van zaken geweest?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik was vandaag in Azzura en de dames op dit forum (BBIL met Elke) en feynoord hebben allemaal verstek laten gaan en wel heel erg laat afgezegd. Feynoord kwam nog met de mededeling: "we zijn er bijna" en toch niet op komen dagen want er is iets tussengekomen. Wat een flauwekul en 3 dames die op het allerlaatste moment verzuimen te komen ondanks hun grote verlangen vele pikken te willen voelen gaat er bij mij niet in en is wel heel erg toevallig. Houdt dan je mond op dit forum en zeg niet dat er vanwege onvoorziene omstandigheden men niet kan komen en zeker niet zo superlaat.

Van de 3 dames vind ik het dus bijzonder tegenvallen dat ze niet op zijn komen dagen en een dame die op de valreep zegt "we zijn er bijna" maar er is iets tussengekomen kan ik toch niet serieus meer noemen.

Wel wat actie gezien. Een wat oudere dame in een sling werd door een groep mannen genomen en ik denk bare. Ze was van ver te horen met haar geschreeuw en gekreun maar bijzonder onaantrekkelijk voor mij. Een andere "dikke" dame werd in een bubbelbad gelikt en geneukt maar voor mij too much body. Een wel aantrekkelijke dame werd door haar man/partner geneukt maar de rest van de mannen mocht alleen toekijken en klaarkomen op haar lichaam. Op die manier klaarkomen zal bij mij niet lukken en veel mannen taaiden dan ook vroegtijdig weer af

Op seksgebied, mede door het ontbreken van 3 bovengenoemde dames, viel het vies tegen. Ik was er rond 14.30 uur en het was nog relatief rustig met mannen maar later werd het toch best wel druk. Rond 17 uur vertrokken. Had het wel gezien.

Jammer; had er veel van verwacht en van loze beloftes van dames zit ik ook niet op te wachten. Na afloop naar Den Haag gereisd om in het raamstraatje mijn vaste dame van flink wat zaad te voorzien want de druk moest er toch vanaf.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja BBIL en anderen. Ik begrijp de wederzijdse teleurstellingen. Maar jongens en meiden, kom op, streep er onder en weer snel verder gaan. De body van Elke ziet er killing uit, vandaar dat de deceptie bij oa Robbie groot is. Woensdag heb ik geen tijd, maar ik hoop dat we Elke binnenkort veel worst kunnen aanbieden. Hopelijk samen met een aantal andere leuke ladies van hier 👍

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Geen van de dames of stellen is aan wie dan ook iets verplicht.
Ook op het laatste moment of eerder afzeggen is volledig aan hen.

Dat geld overigens ook voor jezelf, mocht jij onverhoopt niet kunnen moeten de dames dan ook zo lelijk doen?

Het is ook nog zo dat de dames of stellen zichzelf of hun partner ter beschikking aan jou stellen, dat is een gift geen verplichting. Nooit.

Tuurlijk snap ik de teleurstelling en begrijp ik dat het jammer is als je er vrij voor hebt genomen om er een tijd voor in de auto gezeten hebt.

Maar als je dat wilt verkomen moet je betalen voor een DVP of gangbang dame.
En naar de feestjes gaan waarvan je hier leest dat ze top georganiseerd zijn.

Nogmaals niemand is is iemand iets verplicht.

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Ik ook, en hopen dat ze niet weer last minute hebben verstek laten gaan
Ookal is dat hun goedrecht

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Ben vanmiddag naar Azzura geweest, 2 vrouwen gezien, maar toen geen actie . Waren wel heel veel mannen aanwezig.

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
Nou, wij waren er gisteren hoor. Zo rond 14:30 uur aanwezig. Inderdaad was er een mannen overschot, maar dat is vrij normaal op de gemengde dagen. Elke heeft zich prima vermaakt met meerdere mannen van verschillende leeftijden en komaf.

Er was ook nog een opstootje waarbij een gast uiteindelijk de deur is uitgezet. Dat maakte de sfeer wat onprettig op dat moment.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Als BBIL en Elke gisteren wel aanwezig waren geweest hadden ze hier wel verslag over gedaan dus voor mij onbetrouwbaar.
Robbie ben het niet vaak met je eens maar in dit geval wel.
Dit stel, ik denk zelf een hopeloze alleenstaande man is al 10 jr lid hier.
Paar jaar geleden zouden ze naar le baron komen en vervolgens heeft niemand ze gezien.
Nu dit drama weer. Aankondigen met diverse berichten en op laatste moment ineens toevallig weer privé situatie.

En nu woensdag zouden ze zijn geweest. Tja buiten hun/hem zelf om nog niemand over gehoord.

Mocht ik het mis hebben dan excuses maar komt wel erg onbetrouwbaar over dit

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Ik was er woensdag om 14 uur , om 16 uur ben ik naar Duisburg gegaan (omdat ik zin had om te neuken) Ik heb in Azzura geen actie gezien die 2 uurtjes Er waren echt te veel mannen die dag . Voorlopig mij niet meer gezien daar in Azzura

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En B.B.I.L. beweert in haar schrijven van afgelopen donderdag samen met Elke op woensdag rond 14.30 uur in Azzura te zijn geweest en geneukt te hebben en "Melkboer69" zegt geen actie te hebben gezien tussen 14 en 16 uur?

Dan is het duidelijk dat ze daar niet zijn geweest want dan had Melkboer69 ze beslist gezien en gehoord en B.B.I.L. nog dingen vertellen die dus niet gebeurd zijn m.a.w. fake.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Triest zulke fantasten. Wat ik al aangaf denk gewoon een zielige alleenstaande man

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Geef ze het voordeel vd twijfel, wellicht zit niet elke man die haar gedekt zou hebben bij Azzurra op dit forum. Maar ook ik vind deze bevindingen dubieus .

Mocht het een fantasie verhaal zijn heb ik het ook te doen met B.B.I.L. Want waarom zou je je tijd verdoen met zeggen dat je ergens heen gaat terwijl hij of zij zelf wel weet dat ze toch niet komen…

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
En B.B.I.L. beweert in haar schrijven van afgelopen donderdag samen met Elke op woensdag rond 14.30 uur in Azzura te zijn geweest en geneukt te hebben en "Melkboer69" zegt geen actie te hebben gezien tussen 14 en 16 uur?

Dan is het duidelijk dat ze daar niet zijn geweest want dan had Melkboer69 ze beslist gezien en gehoord en B.B.I.L. nog dingen vertellen die dus niet gebeurd zijn m.a.w. fake.
Wat lul je nou man?? Ik kan hier behoorlijk pissig over worden weet je! Ten eerste: ik ben een "hem" en geen "haar", maar goed. Ten tweede: we waren om 14:30 uur binnen, dan lig je niet om 14:35 uur te neuken. We willen eerst de sfeer proeven. Ten derde: omdat iemand van hier ons daar niet gezien heeft staat dat gelijk aan dat wij er niet geweest zijn? Ten vierde: op SDC zijn genoeg mensen (ja, ook mannen alleen) die ons daar wel gezien (en meer dan dat) hebben. Ten vijfde: zoek het lekker uit met je zogenaamde alwetende conclusietrekkerij! Ten zesde: waarom zou ik fake berichten plaatsen, ik ben geen fatast!

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zelfs op de goede persoon reageren is al moeilijk. Ten eerste Robbie heeft nergens over een hem gesproken maar "IK".
Ok heeft Robbie het nergens over een fantast maar "IK" wel

Waar het mij omgaat is dat een paar jaar terug je al eens zo n oproep deed bij topic club baron. Nooit iets over weer gelezen en gehoord.

Nu wordt er een aankondiging van iets van 7 berichten gedaan en uiteraard komt er op laatste moment wat tussen....
Zelfs nog met beiden neukbaar etc. En dan moet je zo nodig nog reageren hier als iemand vind dat dit met veel bombarie is.
Vindt 7 berichten zelf ook wel veel bombarie

Afgelopen woensdag zouden jullie, maar ik blijf bij een hem, er zijn maar vreemd genoeg weer niemand iets vernomen. Zelfs niet iemand die er toch 2 uur heeft rondgelopen. En voor jou dit was niet Robbie. Voor je weer naar de verkeerde persoon uitvalt.

Vind je het zelf ook niet erg ongeloofwaardig overkomen al dat gebrul in de ruimte?
En ik geloof echt wel dat jij er bent geweest maar dan wel alleen en voor mooi mannenoverschot hebt gezorgd.

En als je nu reageert graag op de goede reageren. Succes je kunt het.
En succes met SDC als daar genoeg mannen alleen zijn.

Laatst bewerkt:

B.B.I.L.

Snuffelaar
19 jun 2015
23
43
Ik ben toch niet blind voodoo1? Robbie schrijft letterlijk "En B.B.I.L. beweert in haar schrijven.....". En vervolgens refereert hij naar iets wat Melkboer69 heeft geschreven. Dan kan/mag ik daar toch op reageren? Of begrijp ik het allemaal niet hier.

Als ik ooit een paar jaar geleden iets heb geplaatst over het gaan naar Club Baron, wat ik me overigens niet meer kan herinneren, dan moet dat geweest zijn in mijn relatie met mijn ex. Word ik hier nu echt aan de schandpaal genageld om iets wat ik destijds schreef, wat een compleet andere situatie was? Blijkbaar....

Je kan hoog en laag springen voodoo1, maar ik weet dat ik geen single man ben én dat ik afgelopen woensdag samen met mijn vriendin in Azzurra geweest ben.

En nee, ik vind niet dat mijn berichten onder de noemer " bombarie" vallen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zal je op weg helpen @B.B.I.L. In 22 berichten wat je maar liefst hebt geplaatst of zoals ik het noem gebruld , is het ook moeilijk terug zoeken.
Iedereen kan het met een normaal denk vermogen maar voor u blijkt het lastig te zijn.

1754214731651.png

U praat over een ex vriendin? Wel toevallig de ex en je huidige vriendin zelfde lengte, precies zelfde gewicht 1.82 meter en 60 kg.
Leeftijden ook toevallig gelijk? Toen 30 en 2 jr later 32 wat precies klopt

Volgens mij wordt je niet aan de schandpaal genageld maar nagel je jezelf aan die paal.

Maar nogmaals suc6 in je verdere wandelcarriere

Bijlagen

• 1754214594153.png
    1754214594153.png
    53,2 KB · Weergaven: 47
Terug
Naar boven