Arabella - (FKK) Bochum

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Supercute meisje trok teveel, dus nog een poging gedaan gisteren.

Wat een drama: Op de banken bijna alleen kerels.
Weer tekort aan handdoeken.
Heb 2 keer mijn douchehanddoek maar gedroogd in de sauna...

Supercuty was er wel, maar slechts 1 glimpse terwijl ze alweer door een kerel werd meegevoerd.

Ben na één kamer en 2x sauna vertrokken naar Grimbergsauna.
Was daar wel wat beter.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren voor het eerst bij Arabella langs geweest. Was er vrij laat 21u15 kwam ik aan en kon nog net parkeren aan de club zelf. Gelukkig maar naast Arabella aan de auto garage zag ik een 2 tal (Arabische) louche types aan een auto die buiten stond aan de garage. Zeer vreemd in de donker en ruim na sluitingstijd het viel me op daar ik er traag voorbij reed daar ik voor het eerst Arabella trok. Toen ik de club een uur later verliet stond er overigens een politievoertuig aan de garage :?

Ik kwam dus vrij laat aan bij het binnen komen merkte ik toch enkele dames op. De theke vroeg of ik er al eens geweest was ik antwoorde van niet, ze vroeg of ik het concept van de RTC clubs kende en gaf me toch een uitvoerige uitleg en aanwijzingen waar ik alles kon vinden. Er zouden 9 dames aanwezig zijn en de club was open tot 23 uur.

Na het omkleden waren er 3 dames beschikbaar waarvan 1 er best ok uitzag, de 2 andere waren oudere types niet zo slank en niet zo aantrekkelijk. Moet wel zeggen vriendelijk één van de dames maakte een praatje met mij en was wel plezant in de omgang. Heb even gewacht tot er dames terug kwamen uit kamergang.

Denk dat ik zo'n 7 dames gezien heb. 1 Slanke dame met grote borsten, een slanke jonge dame lolita type beetje maar enkel zien passeren was niet vrij. Een blonde dame ook best ok midden 20 vrij slank maar toch laten passeren. Een blonde dame met korte haren niet echt mij type. En enkele oudere dames donkerharig en ook niet zo slank.

Toen de jonge dame slank met grote borsten terugkwam besloten naast haar te gaan zitten. Ze bleek Kati te heten en ik meen 21 jaar. Niet echt presales op het bankje en al vrij snel de zimmer vraag. Ik stoorde mij er niet aan want had echt zin om met haar naar de kamer te gaan. kati is wel een meegaand type maar niet zo van het enthousiaste type. Tongzoenen was niet echt van ganser harte er kwam weinig tong aan te pas dat hebben wij dus maar snel laten varen. Dan een pijpbeurt in het zeteltje en op het bed maar toch ook maar matig met geen variatie. Mijn kleine vriend werd er zowaar een beetje slap van. Dan maar neuken in verschillende posities dit was wel erg lekker. Erg nauw poesje en bij mij werkte ze wel goed mee. Toen ze bovenop me zat ging ze nogal hard te keer denk dat ze het snel wou afmaken maar ik kon het gisteren nogal lang volhouden. Heb de 25 minuten goed vol gemaakt want het leek er op dat ik niet ging komen. Maar uiteindelijk haar toch erg lekker kunnen volspuiten.

Toen ik terug kwam was het kalm het laatste uur was natuurlijk ook al aangebroken. Dames waar ik nog interesse in had waren niet op hun bankje. Maar besloten om mij te gaan douchen en te vertrekken. Eens terug boven en gereed voor te vertrekken was er plots toch wel die jonge slanke lolita bruinig haar niet zo grote borsten maar wel lekker lijfje ze heeft mij uitgelaten. Wil nog wel eens terugkomen voor haar.

Kati is voor mij evenwel geen optie meer. Mooie dame maar service toch echt wel niet zo goed. Zelfs minder dan bijvoorbeeld Mine van Villa Venus destijds. Nu goed voor 30 euro moet je natuurlijk ook niet klagen.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Leuke en slanke meisje heet Antonia, een paar weken geleden mee geweest. ik was net binnen en ze zat een paar minuutjes op de bank voor ik maar naast haar ging zitten. Meld het alleen omdat je haar zelden vrij ziet. Best leuk meisje, maar het lijkt me ook niet onmogelijk dat ze tot arrogant prinsesje gaat uitgroeien. Toen pas een week in Duitsland en al behoorlijk afgemat, waardoor neuken eigenlijk nauwelijks ging (pijnlijke doos) maar zoenen enzo was wel ok. Daarna had ze nog veel aanloop, wat ze allemaal ontweek... heb haar tot mijn vetrek niet meer zien kameren. Wel een plaatje.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Wellens: je bent abuis. Jij kan er niet geweest zijn op 31 december want toen was Arabella, net als op 1 januari, gesloten. It weet het, want ik heb die dag voor niets 225 km ernaar toe gereden. Op de deur was een blaadje geplakt met de text 31 dec en 1 jan gesloten.
Daarna maar naar Tonisvort gereden en alsnog mijn pleziertje beleeft..

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben er dan ook op zondag 30 december geweest. In mijn post stond gisteren, maar mijn bericht was pas na middernacht verstuurd en dus moest het eergisteren zijn.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik ben de laatste 3 jaar een aantal keren in Arabella geweest. Gezellige club met een aparte sfeer. Mijn favoriete dames zijn
- Janina (zwart haar): één van de mooiste meisjes daar, met mooi gezicht en geeft een heel goede service. Ze was tijdens de feesten met verlof in Roemenië maar is blijkbaar terug sedert enkele dagen heb ik op een andere forum gezien
- Anastasia : niet zo jong meer en niet de mooiste, eerder "girl next door" type met kort blond haar. Maar heel lieve meid met super goede service en ze geeft één van de beste blow job die ik ooit kon ervaren.

Carmen schijnt ook een goede service te geven heb ik elders gelezen

Ik zal er binnenkort weer op bezoek gaan en zal hier een recensie schrijven.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
met een kleine omweg, had ik vorige week even tijd voor een snelle wip.
kwart voor 3 aangekomen en na de entreeprijs van 30 Euo snel uitgekleed en gedoucht.
Boven een frisdrank genomen en wat rondgekeken. Helaas geen Bianca gezien. Na 5 minuten naast een goeduitziende meid plaatsgenomen.
Ze heet Sandra (meen ik) en ziet tegenover de bar bij de ingang.
Ze vroeg of ik al eerder geweest was. Ja, al waten jaartjes maar alweer bijna een jaar geleden dat ik er het laatst was.
Ik vroeg of ze alles deed en ze antwoorde dat ze het safe doet. Ik ging er nog over nadenken zei ik.
Ik zag Maria die in het verleden een keer had en ben dan naast haar gaan zitten. Na een beetje voelen en kussen zijn we naar de kamer gegaan.
Haar pijpwerk deed ze goed en ging haar neuken maar voelde mij een beetje moe. Na een paar keer heen en weer, ging ze mijn staaf met
olie maseren. Dat stimuleerde wel en ging haar weer neuken en kon met moeite klaarkomen. Daarna snel naar de kluis en haar de 30 Euro overhandigt.

Beneden snel gedoucht en toen ik mij aankleede kwam zij beneden en zij dat ik 45 minuten gekamerd had en dat kost 70.
Ik vertelde haar dat ze dat had moeten aangeven als de tijd over is. Ik toen op de klok en het was half 4. Het haar verteld dat het niet mogelijk is dat ik 45 minuten op de kamer was omdat ik pas in totaaltijd 45 minuten in dit fkk was. Dus het kan hooguit 25-30 minuten geweest zijn.
Ik vermoedt dat ze er op gegokt heeft dat ik de tijd niet bijhoud. Nu, na dit gebeuren, hou ik in de toelomst nog beter de tijd in de gaten.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
wat ik altijd doe in elke club zeker met een meid waar ik nog nooit mee was, is haar wijzen op het beginuur, op mijn polsuurwerk, en nadien op het einduur.... geen discutie meer. juist is juist.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Na mijn bezoekje aan de Grimbergstrasze viel het hier flink tegen.

Kwam om 21 uur aan.
Parkeerplaats vol beloofde niet veel goeds en dat klopte helaas.
Extra tegenvallertje: inkom was € 20, dus minder korting de laatste uurtjes.

Binnen bijna alleen maar mannen op de sofa's en de binnendruppelende dames waren vooral de bekende kliek en ook nog vooral de minder aantrekkelijke. Had nu spijt niet gewacht te hebben bij Grim voor de strakke blonde dame op leeftijd daar.

Uiteindelijk (na weer sauna om de kijken welke dames aanwezig waren, voordeel daar met de grote ramen met uitzicht :p ) met de enige mij onbekende redelijk aantrekkelijke dame gekamerd: Ch/Kristina.
Was op zich niet verkeerd, maar logisch niet spetterend als je de laatste ronde doet terwijl het daar vol met mannen is geweest. Verder nadeeltje: spuiten moet OP de buik.

Conclusie: mijn bezoeken de laatste maanden hier vallen een beetje tegen.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Goed nieuws: Sabrina heet nu Sabina en is sinds maandag weer in de club te vinden. Ze is een paar kilo lichter, lult nog steeds de oren van je kop, maar haar serviceniveau is nog onveranderd hoog.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Is dit de Sabrina met leeftijd rond 35 die eind vorig jaar na een paar jaar arabella stopte en terugkeerde naar haar land?

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Haha, die heeft het niet lang volgehouden als "shopmanager" in Roemenië.
Maar dat is goed nieuwe voor ons.
Bekend hoe lang ze blijft ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Het was alweer ruim 5 maanden geleden dat ik Arabella heb aangedaan, mede om het afscheid van Sabrina te vieren, maar vanochtend was het dan weer zover om naar Bochum af te reizen en rond 11.15 uur de club binnengetreden. De entree was 20€. Ik dacht er goed aan te doen om mijn 7 2 euromunten en 1 euromunt tesamen met een bankbiljet van 5€ aan de theke te overhandigen maar ze was er niet blij mee en zei in principe geen euromunten te accepteren. Ik zei gelijk dat in NL gepast betalen en met kleingeld zeer gewaardeerd wordt maar hier dus niet. Ik zou voor straf de volgende keer eens met een 50€ biljet komen en ik denk dat ze dan weer begint te zeuren of ik niet kleiner heb :lol:

Wat opviel was het postuur van de aanwezige dames. Allen waren normaal tot stevig gebouwd en lolita's dus kleine slanke dames zoals ik vaker bij villa venus tegenkom heb ik niet aangetroffen en dat vind ik best bijzonder want meestal is er wel verscheidenheid in het postuur van dames.

Afijn; ik had in gedachten om 2 kamergangen te maken maar het werden er uiteindelijk 3 en daar was ook reden voor. Ik had mijn zinnen gezet op Sabine (vh Sabrina) en die was er en op latina Sarah maar daarin werd ik teleurgesteld want toen ik vroeg naar haar aanwezigheid kreeg ik te horen dat ze uitsluitend op dinsdag, donderdag en vrijdag werkzaam is en de kans dat ik haar alsnog tref is daardoor vrijwel nihil aangezien ik doordeweeks werk. Verder werd ik teleurgesteld in het aantal dames want dat zat ruim onder de 10. Mij werd verteld dat er gisteren met het mooie warme weer veel dames aanwezig waren en weinig mannen maar vandaag was het omgekeerd dus weinig dames en veel mannen dus ik trof het niet.

Gelukkig was Sabine snel beschikbaar dus naast haar gaan zitten en wat gepraat met wat voorspel op de bank. Ze nam de kamer beneden met spiegels overal dus ook aan het plafond maar wel weinig ruimte. Ik wilde haar gelijk beffen maar Sabine gaat altijd voor standje 69 en met uitzicht op de plafondspiegel is alles te aanschouwen. Vervolgens pijpte ze me en na een poosje verzocht ik haar om bovenop te komen. Oei dat ging moeizaam want ik kwam er in eerste instantie niet in maar met wat druk gleed mijn pik in haar. Ze zei nog dat ze strak was en ik dat ze er een tijd tussenuit was geweest dus minder penetraties waardoor strakker. Heb haar ook in (plat) doggy, lepeltje lepeltje en uiteindelijk missio. Heb de tijd goed volgemaakt maar de eerste kamergang is altijd een gevecht om niet vroegtijdig klaar te komen. Tijdens de sex kreunde ze af en toe best luid als ik haar diep stootte maar geil vind ik het wel. Als je eenmaal in haar zit merk je dat het penetreren makkelijker gaat.

Hierna even pauzeren en tot mijn vreugde zag ik Lana en met haar zo'n kleine 2 uur na Sabine ook gekamerd. Dit werd een kleine teleurstelling omdat ze moeite had met mijn formaat en ik houd van diep stoten maar dat werd op een gegeven moment pijnlijk voor haar. Ik begon het te merken aan haar gezicht die vertrok en aan haar bewegingen die ze maakte met haar benen. Ze voelde dan ook strak aan. Overigens doggy wilde ze niet dus de standjes on top en missio met haar gedaan. Omdat diep stoten niet ging ben ik niet klaargekomen waardoor ik nog voor een derde kamergang ging. Het pijpen deed ze overigens prima en vrij stevig waardoor hij goed stijf werd en tongzoenen deed ze met overgave. Heb haar ook bij het begin uitgebreid gebeft en daarna zei ze spontaan dat ik na gedane arbeid haar taak was om aan de slag te gaan :D
Ze heeft haar best gedaan en ik zei na afloop dat ik haar wellicht als beste als eerste kon nemen zodat klaarkomen makkelijker gaat ondanks het niet al te diep penetreren. Lana is een aardige meid maar ik weet van de eerste keer met haar ruim 5 maanden geleden me niet te herinneren dat ze moeite had met mijn formaat maar nu hou ik het in mijn achterhoofd mocht ik nog eens met haar kameren.

Mijn zak had ik nog niet volledig geleegd en in het begin toen ik bij de ingang op de bank zat zag ik een meid met stevig postuur en behoorlijke tieten toen ze bezig was met de handdoeken. Ik sprak haar even aan en ben haar later niet vergeten. Echter; het werd steeds drukker en ze was constant bezet. Het was genant om te zien dat op een gegeven moment geen enkele dame meer op de bank zat en alleen nog maar mannen. Zelfs zag ik een man met 2 dames weglopen voor een trio. Ongehoord om dit toe te staan bij een overvloed aan mannen en een tekort aan dames.

Derde kamergang ging toch nog door met de dame die ik wel zag zitten qua postuur. Ze bleek Mickey te heten en werkt sinds 3 weken in Arabella. Ze is afkomstig van Freude39. Het werd een lekkere kamergang en kon goed mijn gang gaan. Bij het pijpen gebruikte ze haar tong goed en keek me geil aan. In het begin vroeg ze gelijk voor hoelang wat ik nog niet van een dame heb gehoord. Pijpen deed ze goed waardoor hij goed stijf werd. Heb haar langdurig in (plat) doggy geneukt en kon goed diep stoten en af en toe slaakte ze wat kreuntjes. Heb wel heel veel geduld moeten hebben want het duurde uren tot ze weer beschikbaar was maar toen ze opdook claimde ik haar gelijk en vroeg waar ze toch bleef. Ben pas om 17.30 uur vertrokken dus ruim 6 uur gebleven en dat had alles te maken op het wachten op een dame en hoop dit niet meer mee te maken want het duurde allemaal veels te lang.

Overigens Janina, mooie dame met lang haar in een paardestaart en brede heupen zag ik ook en werd regelmatig geboekt net als Sabine overigens.

Tot slot viel mij op dat de theke veel in contact was met de aanwezige dames. Das een heel verschil bij de theke in villa venus want die zit constant achter de balie en is bij de dames ook niet echt geliefd volgens mij want zij levert vaak commentaar in negatieve zin.

Volgende keer toch weer naar villa venus want ik vind de dames daar net wat aantrekkelijker en de inrichting van het zitgedeelte met banken wat overzichtelijker waardoor de dames beter te volgen zijn.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ben er dinsdag 30 april (vanaf 19.30) en 3 mei (vanaf 18.00) geweest.

Dinsdag was druk. Mogelijk vanwege 1 mei feestdag.
Ook wat meer dames, gelukkig, maar sommigen teveel bezet om alle gewenste kamerbezoeken te doen.
Ook weer het gesodemieter van continu te weinig handdoeken (moest na 1 kamer half uur wachten op schone handdoek om te kunnen douchen). Sinds eind vorig jaar ben ik dit eigenlijk steeds tegengekomen.

Verder is de vitrine met aanwezige dames terug, stuk praktischer dan een uur moeten afwachten wie allemaal aanwezig zijn.

Gisteren was het veel rustiger.

Er zijn aantal jonge slanke dames aanwezig.
Alleen daar wel de trend dat ze alleen beschermd willen (teleurstellende ontwikkeling).
Heb me "opgeofferd" en ben met 3 toch naar de kamer gegaan:
  • Selena (blond, mooie billen en borsten, kwam ik gisteren trouwens bij Freude tegen)
  • Semina (brunette, kleine stevige borsten)
  • Irina (lang zwart haar, hangborstjes, buik met tattoo)
Ook aanbod op de kamer voor extra, kan hun mening niet veranderen. Misschien ook maar goed, voordeel bij de RTC keten is nu, dat alles 1 (zeer voordelige) prijs heeft.

Eén fraaie slanke dame (blond, stevige borstjes met "puffy nipples") was dinsdag teveel bezet en aan eind van de avond helaas "op" en heb ik dus niet kunnen uitproberen. Was er vrijdag niet.

Gelukkig gisteren Sabrina/Sabine (ze noemde zichzelf als vanouds Sabrina, maar op het kaartje staat Sabine) en Carmen aanwezig voor ouderwets goede sessies.
Sabine was donderdag teruggekomen van vakantie.
Goed nieuws voor Sabine liefhebbers (veel bezet trouwens), ze is van plan om structureel te blijven met alleen vaker langdurig naar Roemenië.

Ben na sluiting Arabella nog even naar Freude gegaan, 10 minuutjes er vandaan (zie daar verder).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Een rare dag eigenlijk want ik was van plan om naar de spermagames te Wulfrath te gaan. Het is altijd wel een geil gebeuren en spannend maar meestal veel mannen en dus weinig neuktijd dus ik dacht onderweg in de trein ik ga naar Arabella dus in Oberhausen uitgestapt en via Gelsenkirchen met de tram naar de Lohrheidestrasse. Ik was er iets voor 11.00 uur. Ik was van plan om drie kamergangen te maken maar het werden er maar twee ondanks mijn lange verblijfsduur tot 19.00 uur. Hoe dat komt leg ik later nog wel uit.

Allereerst bij de balie zie ik in de vitrine voor het eerst foto's van de aanwezige dames; wel zo handig. Bij het nemen van een douche nog steeds het probleem van te koud water en het constant indrukken op de knop om de waterstraal te laten voortduren. En niks gedaan aan de haakjes bij de douches die deels ontbreken en veel opgehoopt stof bij de ventilatie dus onderhoud is slecht.

In het begin viel het nog mee met de aanwezige mannen maar in de middag werd het toch wel druk en op een gegeven moment zaten er alleen mannen op de banken met een enkele dame.

Ik heb eerst gekamerd met Sabrina. Ik ging met mijn handen langs haar lichaam maar ze vond mijn handen te koud dus dat vond ze niet zo prettig. Ze wilde kamernummer 10 vlak naast het zitgedeelte want daar was het warm maar dat zag ik niet zo zitten want het is een klein en benauwd hok zonder spiegels. Ze stelde voor één van de kamers beneden te nemen en wel die met veel spiegels dus ook aan het plafond. Dat zag ik wel zitten want ik zie me graag aan het werk. Kamergang was op zich wel goed maar wel voorspelbaar want ook nu weer begon ze met standje 69. Wel geil om dit ook vanaf de plafondspiegel te aanschouwen. Pijpen was niet echt lang maar best aangenaam en soms vrij diep en ook deed ze het even zonder haar handen te gebruiken. Neuken heb ik eerst in de missio gedaan en daarna doggy en uiteindelijk in plat doggy. Af en toe slaat ze geile taal uit en haar gekreun en gesteun komt soms wel wat fake over maar liever dat dan wanneer ze zich niet laat horen. Ze is zeker niet strak meer maar daardoor kun je het klaarkomen wel uitstellen en dat is voor de eerste wip zeker een voordeel. Heb haar de hele dag een beetje gevolgd en ze heeft een hoop schare fans want ze was regelmatig bezet.

Als tweede heb ik gekamerd met Flori. Ik moest daar wel geduld voor hebben want een gast zat naast haar op de bank en bleef maar praten en roken. Op een gegeven moment liep hij weg en stond Flori op. Ik wenkte haar en zei dat ik met haar wilde kameren maar ze zei dat die man die dus naast haar zat en even wegliep met haar zou kameren. Gelukkig duurde het geen uur. Ik zei nog tegen haar dat hij wel lang naast haar zat en zeker met die drukte lijkt mij dat niet gepast en voor haarzelf kost tijd ook geld. Ze vond het een beetje een rare gast zei ze me nog. Ik keek nog even terug op mijn recensie op deze forum en mijn laatste bezoek aan haar dateert alweer van januari 2018. Een mooie meid met beste tieten en een leuk gezicht en verder een leuk karakter. Ze is ook zeer klein want toen ze haar hoge hakken uitdeed kwam ze maar tot 1.5 m. Pijpen deed ze erg aangenaam en diep waardoor mijn pik al goed stijf werd. Ze klom vervolgens bovenop en heeft me lekker bereden en op een gegeven moment ging ze over op gehurkt en dat zag er geil uit. Je kunt leuk met haar kletsen. Wel grappig detail is dat haar foto in de vitrine stamt van zo'n 10 jaar geleden want toen was ze 21 en nu is ze dus 31. Ik moet zeggen dat ik haar nu aantrekkelijker vindt aangezien ze nu wat voller is met duidelijk grotere tieten. Een zeer geslaagde kamergang dus met Flori wat toevallig ook weer plaatsvond in dezelfde kamer beneden als met Sabrina dus volop spiegels.

Mijn derde kamergang had met latina Sarah moeten worden. In mijn laatste bezoek vertelde de theke dat Sarah alleen op dinsdag, donderdag en vrijdag werkzaam was dus was ze er vandaag. Ze had een beste volle kont en droeg zwarte kousen wat ik wel geil vind staan. Overigens vond ik haar foto in de vitrine niet echt overeenkomen met de werkelijkheid want op de foto ziet ze er wat lichter uit en nog wat meer afwijkende details. Helaas heb ik haar niet kunnen strikken want ze ging iedere keer zitten op de bank waar iemand zat die voor haar bekend was neem ik aan en ook de theke zat iedere keer op de bank met Sarah te praten. Op een gegeven moment sprak ik haar aan met de vraag of ik met haar kon kameren maar uitgerekend toen zei ze dat ze wilde eten. Heb lang op haar gewacht en toen ze was uitgegeten liep ze eerst weer naar achter bij de balie en opeens liep ze daarna ergens anders heen. Ik stond op en nam wat te drinken en waarempel ze liep weer naar de bank waar ik net vandaan kwam en natuurlijk weer die theke naast haar op de bank. Ik had het helemaal gehad met haar. Ze wist dat ik met haar wilde kameren en het leek wel of ze me wilde ontwijken en alleen met bekende lieden wilde kameren. Door haar toedoen heb ik mij ontzettend moeten haasten om niet één uur later op Arnhem centraal te arriveren. Dus niet met een te tevreden gevoel de club verlaten want ik had beslist die Sarah willen neuken. Wellicht een volgende keer maar dan zal ik eerst bellen om te vragen naar haar aanwezigheid.

A

Anonymous

Guest
Neem aan dat je ze alle 2 bare hebt geneukt lees het nergens Robbie ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
In mijn allereerste recensie van een bezoek aan een ao-club gaf ik nog wel aan dat ik een bepaalde dame volspoot en dat klinkt natuurlijk ook veel geiler. Echter ik kreeg het advies van een recensent/lezer om dit niet meer zo expliciet te vermelden aangezien er uiteraard ook wordt meegelezen door lieden die toezicht hierop houden en of condoomgebruik wordt nageleefd en derhalve kunnen optreden. Daar heb ik mij dus nog steeds aan gehouden want in Duitsland geldt nu eenmaal condoomplicht wat ook staat aangegeven op een bord in de club zelf. Maar je hoeft niet eens goed na te denken wat er daadwerkelijk op een kamer gebeurt en je weet waar het in dit forum over gaat en alleen als een dame met condoom neukt rapporteer ik hierover.

Terug
Naar boven