Arabella - (FKK) Bochum

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie is inderdaad wel vreemd want je geraakt momenteel ook niet op de website van club la Luna.
Venus, Arabella, Verena zijn rtc clubs en hebben een link dus misschien niet zo vreemd als hun website gelijktijdig plat ligt. Maar La Luna heeft volgens mij niets met hen te maken en ook deze website is niet te bereiken.

Websites van enkele van de grotere sauna clubs Samya, Acapulvo en Golden time werken gewoon

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Alle sites werken weer naar behoren. Morgenochtend ga ik weer eens naar Arabella tussen 10 en 11 om in ieder geval Sabrina weer te bezoeken dus onderweg maar eens bellen of ze daadwerkelijk aanwezig is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vanochtend rond 10.30 uur Arabella bezocht om in ieder geval een kamergang met Sabrina te bewerkstelligen. Ging zo vroeg want tussen 10 en 11 maar 15€ entree en ik had geen idee of ik na Sabrina nog andere aantrekkelijke dames zou gaan zien. Behoorlijk druk met beren zo vroeg want het leek wel of iedereen vóór 11.00 uur de 15€ tarief niet wilde mislopen. Zag wat bekende dames als Anna, Janina en Sabrina en dames die ik nog niet kende maar de meesten deden mij niet zo veel.

Echt veel dames zag ik niet maar op een gegeven moment ging ik op de plek van Sabrina zitten en toen ze aan kwam lopen ging ze niet naast me zitten maar nam ze de bank ernaast. Ik dacht wat krijgen we nou. Ik stond op en nam wat te drinken en liep naar buiten en daarna zag ik dat Sabrina nog alleen was. Ze was inmiddels aan het roken en ik dacht even een pauze is oké maar niet te lang want zometeen is een andere beer me te vlug af dus ik ging naast haar zitten. Ik vroeg eerst of ik naast haar mocht zitten want heb al eens meegemaakt dat ze al was gereserveerd maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn.
Ik vond haar niet echt vrolijk en vriendelijk overkomen en ze was weinig spraakzaam. Toen ik aan haar vroeg of er veel dames waren zei ze dat ze dat niet wist want ze was vaak bezet. Misschien wilde ze wat meer pauze maar dat risico kan ik niet nemen wamt er zijn veel kapers op de kust. Heb maar kort op de bank met haar gezeten want ze vroeg al snel voor een kamergang.

Het viel me allemaal wat tegen en het was meer op de automatische piloot. Misschien was ze wat vermoeid of zo maar ze bruisde niet van de energie. Ze lag op haar rug en ik begon haar te likken maar opeens wilde ze standje 69. Weet eigenlijk niet wat ik hiervan moest denken maar vond haar reactie wat vreemd. Ze ging daarna bovenop me maar dan reverse. Ik had haar liever met haar gezicht naar me toe. Daarna deden we lepeltje lepeltje en vervolgens doggy en plat doggy. De missio voor het laatst bewaard en uiteindelijk klaargekomen. Vond haar op de kamer ook weinig spraakzaam en na 20 minuten was het weer voorbij. Toch wat teleurgesteld want had er meer van verwacht.

Na de gebruikelijke douche weer het zitgedeelte verkend en zag ik 1 of 2 dames die ik redelijk aantrekkelijk vond maar echt enthousiast was ik ook weer niet. Ik vond de sfeer ook niet denderend en veel dames zag ik niet. Liep de tuin in en belde met fkk venus met de vraag of Samira aanwezig was en dat werd bevestigd waarna ik na 1 kamergang met Sabrina de club weer verliet. Het vervolg bij fkk venus.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Was er afgelopen donderdag van half acht tot elf.
Rustig, 6 dames en nog minder heren.

Nieuw gezicht is Alicia: zwart haar, slank, grote bril en nog grotere tattoos (oa rozen op rechterbeen en vleugeltjes op de rug. Grote mannenhoofd daartussen, dat je recht aankijkt bij "doggy", beetje vreemd).
Goede service en je zou zeker niet verwachten dat ze (naar eigen zeggen) al 4 kinderen heeft.

Verder slecht nieuws voor de Sabrina liefhebbers: ze vertrekt in oktober permanent naar Roemenië, dus nog ong. 2 maanden te bezoeken. Haar meerjarenplan is dan gereed: huis gekocht en wordt nu verbouwd, en ze doet nu haar laatste periode om geld te verdienen voor het interieur.

Warmte daar viel gelukkig mee, omdat ze een paar kamers hebben met werkende airco en ook een airco in de woonkamer werkt een beetje.
Verder natuurlijk de tuin, één bezoekje aan het tuinhuisje gebracht (beetje krap maar wel grappig, zeker in het donker met die gekleurde lampjes). Omdat het gordijn niet goed sloot beetje ouderwets gevoel van in het openbaar bezig zijn met de dame.

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Deze week mag ik voor he't werk naar Dld. Ideaal om te combineren met een bezoek aan Arabella.
Zijn daar nog dames aanwezig die anaal doen?

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Het was kiezen tussen VV en Arabella en toch weer een stukje doorgereden naar Arabella op een zonnige dinsdagavond.
Bezetting was ongeveer 1 op 1 met 6 dames aanwezig. Even rondgekeken wie er waren en een drankje gedaan. Daarna kennis gemaakt met Sara. Leuke dame met neptieten. Na het gebruikelijke zoenen en voelen op de bank naar een kamer gegaan. Daar weer zoenen waarbij ze haar tong diep in je mond steekt. Ze begon fanatiek te pijpen en na een tijdje heb ik haar af moeten remmen om niet gelijk klaar te komen. Dus de rollen omgedraaid en haar oraal verwend. Daar reageerde ze goed op of ze deed erg goed alsof dus maar een tijdje doorgegaan.
Over op neuken ging ze op me zitten. Dat voelde zo goed dat ik het bij dat standjes heb gelaten tot ik klaarkomen

Even pauze met wat drankjes en een rondje sauna. Daarna Angelika op de bank zien zitten. En dame met kort blond haar, bril en diverse best wel slechte tattoos. Maar ze is wel leuk, heeft lekkere tieten en doet goed haar best. Ruim de tijd op de bank genomen om elkaar wat op te warmen en daarna een kamer opgezocht.
De gebruikelijke zaken op het bed afgehandeld en lekker in doggy in haar gekomen.
Er was wat tijd over waarin we geconstateerd hebben dat we beide best wel kietelig zijn op verschillende plekken.

Ik moest ook nog terug dus heb het maar bij deze 2 rondes gelaten.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Hebben jullie het ook al gemerkt ? De web site van Arabella is niet meer bereikbaar.
http://www.fkk-arabella.com/
Ik was er eergisteren. De deur werd opengedaan door een dame met de tieten bloot. Ik vroeg aan enkele dames hoe ze heetten en na enige tijd zeiden ze allemaal hun naam, met enig geïrriteerd gegiechel. Ik kreeg te horen dat Alicia en Flori tijdelijk met vakantie zijn.

Ik ging dan maar op kamer met een dame die Alina heette, ik weet niet of het dezelfde is die hier al besproken werd. Ze is slank, heeft geblondeerd haar en verscheidene tattoos. We spraken 70 € af voor een uur. In de kamer vroeg ze me of ik gepijpt wou worden met of zonder condoom en ze zei er meteen bij dat het allicht zonder zou zijn. Inderdaad ! Na wat pijpen mocht ik neuken maar mijn lul gleed er naast, misschien was hij niet stijf genoeg of Alina speelde vals omdat ze niet in missio wou ge-nzc worden. Zoenen wou ze niet en het werd afwisselend pijpen, rukken of neuken met zij on top. Uiteindelijk werd ze kwaad en zei dat ze wou stoppen na een halfuur en dat ik maar 30 € moest betalen.

Dan zag ik de dame die de deur geopend had en die beviel mij wel. Ze heette Janina en kwam uit Roemenië. Ze is slank, met donker haar en puntige tieten, die evenwel plat liggen als ze op haar rug ligt, dus geen siliconen. Ik vroeg haar of ze kustte en ze zei van ja. We gingen op de sofa zitten en gaven mekaar al een kusje. Ze wou eerst nog een sigaret roken en terwijl ze dat deed bewerkte ze mijn lul al, ik legde mijn hoofd op haar schouder en bedacht (terecht) dat ik nu wel een GFE zou krijgen. In de kamer eerst nog wat kussen en knuffelen en dan neukte ik haar in missio, er werd niet eens gesproken over condooms. Het was heerlijk en ik kwam uiteindelijk klaar zonder mij te moeten forceren, iets wat me al lang niet meer gelukt was. Daarna lagen we heel lang in mekaars armen. Ik weet niet hoelang we in de kamer waren en we hadden geen prijs afgesproken, maar ik gaf haar 70 €, waar ze tevreden mee was. Nadat ik mij had aangekleed, deed zij de deur voor mij open en gaf me nog een afscheidkusje.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ben Zaadverloren zei:
...Daarna kennis gemaakt met Sara. Leuke dame met neptieten. ...
Over op neuken ging ze op me zitten. Dat voelde zo goed dat ik het bij dat standjes heb gelaten tot ik klaarkomen
...

Sara doet het toch alleen met condoom ?
Overigens wel leuke dame met uitstekende ervaring op de kamer, helaas dus wel in rubber.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik had op het Duitse tabulosehurenforum gelezen over een jonge meid in club Arabella met "raket" titten. Ik wou dat met mijn eigen ogen zien, en ging er vandaag naartoe. Ik herkende haar onmiddellijk in haar zetel rechtover de toog. Ze noemt Soja. Prachtige jonge meid van 19! Super slank met spectaculaire boezem, inderdaad rakettitten of ook genoemd torpedo titten. Wie dit niet kent, zie eens naar dit voorbeeld: https://nl.m.xhamster.com/photos/gallery/9380784/176113611
Sonja's titten zijn niet even groot maar hebben wel dezelfde torpedovorm. Ze liet me een foto nemen.
Ik heb uiteraard met haar gekamerd (zelfs 2 keer) en het was niet alleen een optickfick. De meid pijpt echt uitstekend met veel zuigkracht en ze is erg eng bij het neuken. Drie minpunten wel: zoent met puntje van de tong, geen französisch total en geen interne donatie.
Tussen mijn twee sessies met haar heb ik nog Anastasia en ex Venus Maria (nu Monica in Arabella) geneukt.
Ik heb vandaag echt overdreven want op de terugweg ben ik gestopt in La Luna in Moers waar ik nog Flori voor een halfuur en Kathy voor een uur onder handen heb genomen.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
kraassy zei:
...
Ik heb uiteraard met haar gekamerd (zelfs 2 keer) en het was niet alleen een optickfick.
'...

Haha, dan begrijp ik misschien waarom ik een superlekker dingetje gisteravond zag, maar die helaas vrij snel verdween om niet meer terug te keren (en ik dus helaas niet beter heb kunnen "kennenlernen").
Was uitgeput na kraassy ?

Voor de Sabrina fans: jullie kunnen tot 15 oktober afscheid nemen, daarna is ze echt permanent terug naar Roemenië (we kunnen natuurlijk altijd hopen dat ze achteraf toch nog zo nu en dan een nieuwe tv, wasmachine, etc. nodig heeft...)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vanavond (voor de afwisseling en goedkope entree) ben ik weer eens in Arabella om de laatste keer te genieten van Sabrina. Ik heb alvast gebeld en de theke zei dat ze in ieder geval aanwezig is. Nou maar hopen dat ze niet zo gewild is want anders loop ik haar wellicht mis. Ik heb namelijk al eens ondervonden dat een beer 3 uur met haar bezig was waardoor ik haar misliep.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Ik was toch wat eerder vertrokken richting Arabella want vond 19.00 uur toch wat laat. Daarvoor had ik nog in de vulkanstrasse in Duisburg rondgestruind maar heb daar verder geen actie ondernomen.

Vooraf had ik eerst de theke gebeld met de vraag of Sabrina aanwezig was en dat bleek zo te zijn. Echter toen ik er was en een tijd had gewacht werd ik wat ongeduldig en vroeg de theke waar Sabrina was. Ze zei doodleuk krank. Ik denk bij mezelf zit je me nou voor de gek te houden. Bel je en vraag je naar de aanwezigheid van een dame en blijkt ze ziek te zijn. Wellicht is ze nog wel begonnen en later naar huis gegaan of ze heeft gewoon zitten liegen? Had geen zin om hier ophef over te maken maar de start was dus niet goed en mijn planning viel dus in duigen want er was niemand die aan haar uiterlijk kon tippen.

Ik zag niet echt dames die mijn aandacht trokken. Een Bulgaarse, Maria genaamd, maakte wat contact met me. Ze was klein en bleek een goede vriendin van Sabrina te zijn. Ze zei nog dat Sabrina volgende week voor het laatst aanwezig zou zijn. Ze zei zo'n 10 jaar al in Arabella te werken. Haar lichaam kon mij wel bekoren want ze had best een aardig figuur want normaal postuurr en aardige kont en redelijk gevormde borsten. Ze had een knotje en ze droeg zwarte kousen die haar onderbenen bedekten. Zag er wel geil uit. Op de bank naast haar komen zitten en ze stak een sigaret op. Er rookten tegelijkertijd nog meer mannen en vrouwen waardoor mijn ogen geïrriteerd raakten wat tranen opleverde. Ze zei nog: nicht weinen. We hebben wat gezoend en ze trok me een beetje af. Om de rooklucht te ontwijken heb ik vrij snel een kamergang met haar gemaakt.

Heb haar eerst uitgebreid gebeft waar ze goed op reageerde. Daarna heeft ze mij gepijpt maar dit ging niet vrij diep maar toch werd mijn lul snel stijf. Ze zei nog dat mijn lul groot was. Ik zei wat is normaal? Zij zei 16 cm en de mijne was dan 18. Ze zei nog of ze door moest gaan met pijpen maar ik zei dat ik wel wilde neuken. Ze vroeg nog met of zonder. Ze smeerde wat glijmiddel en kwam gehurkt bovenop me. Geil gezicht want ik zag mijn lul volledig in haar verdwijnen. Dit hield ze een tijdje vol. Vervolgens missio gedaan en ze spreidde haar benen goed. Ik kon goed mijn gang gaan en heb haar lang en flink genomen. De kreuntjes, al of niet fake, maakte mij wel geil en vervolgens lekker klaargekomen. Heb haar nog bedankt en ben daarna gelijk gaan douchen en heb me aangekleed om vervolgens weer naar Duisburg af te reizen. Volgende week nog maar eens gaan om Sabrina te strikken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Sta nu op punt van vertrek om Sabrina te bezoeken. Na 10 uur even bellen voor de zekerheid. Verslag volgt later.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vandaag wilde ik een laatste (afscheids)bezoek doen met Sabrina. Van te voren de theke gebeld en gevraagd naar haar aanwezigheid. Ze bleek er te zijn maar iedere keer als ik Arabella bel is de telefoonverbinding zodanig dat de theke me slecht kan verstaan. Raar want dat is alleen bij deze saunaclub het geval. Ik kwam rond 11.00 uur aan en wilde de theke nogmaals vragen naar Sabrina want ik wil niet weer voor verrassingen komen te staan maar Sabrina deed open dus dat was niet meer nodig. Veel dames aanwezig namelijk zo'n 13 dus een stuk meet dan een week eerder en ook een aantal nieuwe (voor mij dan) dames. Zag nu wat meer wat vollere dames dus de keuze was moeilijk maar uiteraard stond Sabrina vast. Heb haar als eerste bezocht.

Ging naast haar zitten en ik bleek haar eerste beer te zijn. Ze is dit weekend voor het laatst wat ze me ook vertelde en echt flink aan de bak ging ze dus niet want ze nam flinke pauzes. Dat had wel zijn weerslag op mijn bezoek aan haar want ze had weer pijn wat ervoor zorgde dat ik een beetje werd afgewerkt net zoals de voorlaatste keer eigenlijk. Ze heeft de looks maar haar service kon echt wel beter of ze had er niet meer zoveel zin in. Net als devoorgaande keer begonnen met standje 69 en daarna neuken in reverse cow girl. Daarna missio gedaan en vervolgens (plat) doggy. Ik merkte dat ze er vrij snel een einde aan wou maken want ze gaf aan pijn te hebben. Jammer want ik hou beslist rekening met een dame maar dan had ze wat duidelijker moeten zijn. Af en toe kreunde ze luid maar het leek mij soms een beetje fake. Ze stelde nog voor dat ik haar nog een keer moest nemen als afscheid maar daar had ik na deze matige sessie niet veel zin in en ik zag genoeg ander mooi vrouwelijk schoon die ik nog niet kende. Sabrina vertelde dat veel Hollanders haar bezoeken omdat die volgens haar wat vaker voor "vollere" dames gaan. Ze heeft niet echt veel gekamerd en was dus echt bezig met haar afscheid en zag ook wat mannen die haar wat gaven als afscheidscadeau.

De tweede meid die ik bezocht was een voltreffer maar ik moest wel even geduld hebben. Ik ging namelijk naast haar zitten maar ze zei bezet te zijn. Wat bleek; een beer wilde een trio met haar en een andere meid. Haar naam was Lana uit Roemenië en 29 jaar. Ze vertelde net terug te zijn van vakantie en al langer werkzaam te zijn in deze club maar heb haar echter nooit gezien volgens mij. Ze heeft 3 tattoos liet ze me zien en ze heeft vrij kort haar. Niet echt knap gezicht maar beste kont met heupen en mooie benen. Dit bezoek was een stuk beter als Sabrina en kon ook leuk met haar praten. Sex was prima en haar pijpwerk was ook niet verkeerd. Bij het neuken klom ze bovenop en hield het lang vol. In de missio voelde ik mij echt intiem met haar en het ging zo lekker dat ik het standje "doggy" niet meer haalde. Jammer want ze had een beste kont dus doggy was wel zo lekker geweest.

De derde meid werd Roemeense Sonja en is al beschreven kort geleden door een recensent en die had 3 minpuntjes maar de belangrijkste "geen interne donatie" was bij mij niet van toepassing. Echt mooie speelse jonge meid die uitdaagt en die had ik bij binnenkomst al gelijk op het oog. Vrij lange meid met leuk koppie en beste kont en goede heupen. Ze bleek pas 4 dagen aanwezig te zijn en blijft hier nog een maandje en daarna gaat ze terug naar Freude39 dat haar familie is vertelde ze. Het viel mij al op dat Sonja zich af en toe afzonderde met een beer buiten op een bankje of binnen op een bankje bij de uit-/ingang. Ze is nog erg jong en wilde wellicht wat aandacht van bepaalde mannen. Het begin was zeker niet goed. Mijn pik werd niet stijf maar ze pijpte ook niet echt lekker met vrij veel handwerk erbij. Ze zei nog niet in haar mondje klaar te komen maar daarvoor schoot haar orale prestaties tekort. Op een gegeven moment raakte ze wat geïrriteerd omdat ik geen stijve kreeg. Wat raar was dat ze tijdens het pijpen regelmatig in een doekje spoog. Op een gegeven moment zei ik tegen haar dat ze maar op haar rug moest gaan liggen wat ze deed en ze spreidde haar benen en keek me vervolgens geil aan en stak mijn halfslappe lul in haar kut. Ik bleef daarin en langzaam maar zeker werd mijn pik stijver en vervolgens kon ik haar alsnog goed (door)neuken. Ik lag op een gegeven moment plat op haar en dat gaf mij zo'n lekker intiem gevoel dat ik alsnog heerlijk klaarkwam. Ik verwachte zoals een recensent al aangaf een opmerking over niet intern klaarkomen maar heb niets daarover gehoord.

Rond 17.00 uur vertrokken en uitgelaten door Lana met een flinke zoen als afscheid.

Nog wat bijzonderheden:
De dames wisselen continu van bank dus zoals bij villa venus waar elke dame een vaste bank heeft geldt hier niet (meer). Iets om rekening mee te houden als een dame bezet is en je alvast op haar laatste plek gaat zitten. Ook de handdoeken van de dame worden meegenomen en hangen dus niet over de helft van de bank.

De 4 kamers beneden met spiegels worden vermeden door veel meiden vanwege de warmte want slechte ventilatie (geen raam). Jammer want deze kamers hebben spiegels wat de sex nog geiler maakt is mijn mening.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Gisteren woensdag was mijn lief raketten tetten slet Sonja er niet. De theke had geen uitleg. Komt ze niet meer of is ze met vakantie? Of is ze nu al naar Freude zoals Robbie had gemeld dat ze naartoe zou gaan?
Er was wel een andere Sonja. Vrij grote milf. Ook mooie borsten maar dan voor de liefhebbers van hangtieten.
Ik heb mij tevreden gesteld met vaste waarde Anastasia die mij goed diep heeft gepijpt en m'n ballen gulzig heeft gelikt voor we intens missio geneukt hebben terwijl we ons kustten als "verliefden" tot ik haar kutje heb opgevuld.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Raket tieten loop rond in fkk grimbergen net als lolita Andrea van Venus (die van 18 met grote neus) Maar er heerste een helse sfeer want theke was furie tegen de dames vanwegen nepgeld .... er gingen velen nep 20 en 50 jes over de toonbank. Ik ben vertrokken vanwege de grimmige sfeer ..de dames gaven de klanten de schuld en theke de dames naja, ik heb graag de oudere dames en die zijn vaak een stuk relaxter maar de sura eromheen doet veel

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Ik las op het freiercafe dat Sabrina weer terug zou zijn. Kan iemand dit bevestigen? Bvd

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Staat daar echt heel duidelijk dat het om een Sabrina van een paar jaar terug gaat. Niet de Sabrina van de afgelopen jaren.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Gisteren bezocht met in gedachten de super tijd vorig jaar in de kerstperiode, bomvol dames uit oa Freude.

Was er tussen half acht en elf uur.

Eigenlijk knap beroerd. Wel weer parkeerplaats vol, maar verhouding met dames 2 op 1.

Daarnaast continu een hopeloos gebrek aan handdoeken.
Zelfs een keer mijn klamme douchehanddoek bij me moeten houden om opnieuw te gebruiken...
Catering ook treurig, zelfs geen te droge broodjes met lauwe uitgezwete kaas of worst, alleen een klein bakje met bekende droge koekjes.

Toch nog 3 kamergangen voor elkaar gekregen.

1 Kati. Niet onknap gezichtje, fraai lijf met daarop een set fenomenale borsten. Was er naar eigen zeggen sinds 2 weken.
Maar haar ongeïnteresseerde houding werd bevestigd in de kamer. Wel lekkere nauwe poes, maar dan weer dat irritante tegenhouden met handen of voeten, zodat je alleen met de eikel binnen "mag".

2 Alina.
Betrouwbare vaste kracht, gewoon OK (maar niet spetterend).

3 Steffi.
Volle dame, altijd wel vrolijk. Dacht eens te proberen, ondanks totaal niet mijn type.
Service OK, maar niet meer dan dat.

Opvallend: was ook nog een super cute slank meisje, zo populair als Alexandra in haar beste dagen.
Continu een wachtlijst van 3 kerels, die dus ong. anderhalf uur moesten wachten, want ze nam na elke kamergang (terecht) steeds een kwartiertje pauze.
Zij is wel een reden om nog een keertje terug te gaan één dezer dagen.

Terug
Naar boven