Arabella - (FKK) Bochum

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik was 2 weken geleden in Arabella en Sabrina was er niet. Dus ging ik naast Bianca (24, Roe) zitten. Slank en donker haar.
Meteen aangegeven dat ik al een paar jaar hier kom en haar gevraagd of ze alles doet. Ze bevestigde mijn voorkeur voor AO.
Ze stelde voor om met een vriendin een trio te doen. Eerst wilde ik niet maar vond het toch een goed idee omdat ik het altijd al een
keertje wilde doen. Dus kwam Andrea (20, Roe) ook naast mij zitten. Lang en slank en heeft een grote bril op.
Met beiden tongzoenen en gauw naar de kamer. In het staand Bianca tongzoenen en Andrea pijpte mij.
Dan was Andrea aan de beurt met mij te tongzoenen en Bianca pijpte mij heerlijk in het staand.
Op bed gaan liggen en lekker tietjes van Andrea voelen (cupB/C). Bianca vraagde nog of ik met on zonder wilde.
Dan ging ze op mij zitten terwijl ik met Andrea aan tongzoenen was en haar heelijke tietjes voelde.
Dan was het de beurt voor Andrea om op mij te zitten maar ze pakte wat gel voor haar kutje.
Ik wilde het liefst in missionaris klaarkomen en gaf Bianca aan om te gaan liggen. Na een paar heerlijke stoten lekker klaargekomen.
Bianca is wel mijn type en als er weer een gelegenheid is om daar langs te gaan (het zal helaas zelden voorkomen), zal ik daar weer zijn.
Misschien pas volgend jaar.

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Onlangs een GGD-check gedaan n.a.v. de melding van Robbie en alles bleek gelukkig in orde. Op vrijdag 26-04 weer richting Arabella gegaan en deze keer lekker op tijd. De toegang was maar 15 euro wat een aangename verassing was, Ik wist dit namelijk niet. Na mijn kleren opgeborgen te hebben zag Ik bij binnenkomst in de woonkamer Bianca zitten. Gelijk even gevraagd hoe het met haar ging i.v.m. de kies- en oorpijn die ze vorige keer had. Dit was gelukkig helemaal over. Eerst verder weer wat rondgekeken, wat koffie gedronken en een saunaatje gepakt.

Na even gedoucht te hebben bij Bianca gaan zitten omdat ik ze wel heel leuk vind. Ik praatte wat met haar en haar vriendin Carmen en na verloop van tijd stelde ze voor om een trio te doen. Op de kamer gingen ze beide lekker voorovergebogen op bed met de billen naar me toe staan. Beide zo even afwisselend geneukt, wat was dat heerlijk. Vervolgens op bed gaan liggen waarna Carmen me tijdje bereden heeft en ik lekker met Bianca kon knuffelen. Vervolgens missionaris klaargekomen bij Bianca. Carmen moest wel lachen over de hoeveelheid sperma die ik bij haar vriendin had gespoten, maar dat is helaas alleen maar bij de 1e en soms nog bij een 2e keer.

Na weer wat rondjes binnen, buiten en in de sauna te zijn geweest neergestreken bij Nicole op de bank. Ze is sinds februari bij Arabella, blond golvend haar en iets ouder (± 37). Eerst weer lekker wat gebabbeld en daarna naar een kamer gegaan. Lekker samen geneukt, alleen kon ik nog klaarkomen omdat het te kort op de vorige keer was. Op zich vind ik dat niet erg als ik maar lekker kan neuken en uiteindelijk maar even gedaan alsof ik kwam omdat de tijd er bijna op zat.

Weer even de sauna ingedoken waar ik iemand uit Zweden tegenkwam en een Duitser uit de omgeving. Daar best een tijd mee gesproken, ook nog buiten in de tuin. Beide kwamen bij diverse party's zoals o.a. de spermagames e.d. en wisten de nodige clubs wel aan te raden. Zelfs MariskaX uit Antwerpen kwam nog ter sprake waar ik jaren geleden al eens bij een party was geweest en die ik later nog een paar keer bij de Rozehof ben tegengekomen. Beide hadden duidelijk heel veel ervaring.

Vervolgens in de woonkamer in de buurt van Maria gaan zitten. Ik had ze al eerder bezig gezien met een andere man in een kamer die grenst aan de woonkamer terwijl de deur openstond. Ze kwam uiteindelijk bij me zitten en begon met me te spelen terwijl Jesse toe zat te kijken. Vervolgens kwam ze op me zitten wat de aandacht trok van de andere meiden in de woonkamer. Die zaten vervolgens de Teke in de gaten te houden of ze bij de bar bleef. Vervolgens haar doggie op de bank gepakt en klaargekomen waar de anderen best veel lol om hadden. Vervolgens heeft ze nog lekker en tijdje op een handdoek naast me gezeten waarna we zijn gaan douchen.

Later in de middag weer met Nicole naar een kamer gegaan omdat ook een keer bij haar wou klaarkomen en het de eerste keer ook samen lekker klikte. Na een paar standjes dan ook lekker samen klaargekomen

Ik was eigenlijk niet van plan om met iemand naar een kamer te gaan toen ik Simone zag zitten. Ze was kennelijk net binnengekomen en kon het niet laten erbij te gaan zitten. Ze was pas in deze club begonnen, maar had al wel in andere clubs gewerkt. Uiteindelijk ook met haar naar de kamer gegaan en wonder boven wonder nog een keer klaargekomen wat ik zelf niet had verwacht.

Hierna net als de vorige keer de sauna weer eens lekker heet opgestookt om vervolgens te gaan douchen en zeer voldaan weer richting huis te rijden. Misschien binnenkort weer naar Arabella, maar mogelijk ook naar een van de andere clubs die me aangeraden werden.

Groetjes,
Grover

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Zijn er komende donderdag (31-5) nog anderen van plan om maar Arabella te gaan? Ik ben er eind van de middag en avond. Tussen de sessies door is het anders maar een beetje saai daar.
Of anders in VV?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Ik vind de wat aantrekkelijker dames in villa venus omdat ik van wat steviger dames hou maar arabella scoort weer met hun goedkope entree van 15€ welke vaak wordt gehanteerd tussen 10 en 12 maar wat jammer dan dat een topper als Sabrina sinds enkele maanden is vertrokken. Alleen voor haar zou ik deze club al aandoen.

Heb één keer maar 15€ entree betaald in villa venus omdat ik kwam tussen 10 en 11. Op hun site was daarvan niets te vinden. Dit zouden ze vaker moeten doen en ook vermelden op hun website maar daar staat altijd het vaste bedrag van 30€. Niet slim.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Lees zojuist op de site:

Heizung defekt
kein heisses Wasser

Alle Girls in Bochum
Freudenbergstrasse 39

Dat zal een drukke en gezellige boel worden daar.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Volgens Freiercafé zou Sabrina net terug zijn vakantie.
Goed nieuws voor haar fans (ik ook)

En als ik het goed begrijp DE Alexandra ook :shock:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
elmarco zei:

Kun je ook een linkje meesturen want ik vind het nieuws over Sabrina niet?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Hopelijk is Arabella snel weer open want uitwijken naar Freude39 zie ik niet zo zitten. Het ligt wat verder weg en ik ken de club niet. Bovendien vind ik Arabella lekker knus van binnen en ik meen gelezen te hebben dat Freude39 wat groter is. Voor Sabrina alleen al zou ik al komen dus ik hoop dat het warmwaterprobleem snel verholpen is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Petergust zei:
Wat groter? Het is net een groot warenhuis,

Een groot warenhuis. Is het dan tweemaal zo groot en hoeveel meiden zijn er daar gemiddeld aanwezig?

Nb: zijn kamergangen hier ook 30€ voor 25 minuten?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Petergust zei:
Wat groter? Het is net een groot warenhuis,

Een groot warenhuis. Is het dan tweemaal zo groot en hoeveel meiden zijn er daar gemiddeld aanwezig?

Nb: zijn kamergangen hier ook 30€ voor 25 minuten?

Normaal is het bij Freude €30 voor 20 minuten en €40 voor 30 minuten. Extra's indien aangeboden door de dame 10 euro per extra (intiem zonder, klaar komen in mond, anaal...)

Inkom volgens de website 15 euro voor 12 uur en na 19 uur. Daar tussen 30 euro. Club open tot 24u. Vrijdag en zaterdag kan het later worden

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Maar moet voor intiem zonder altijd 10€ extra worden afgerekend (40420) en dit geldt ook voor de Arabella dames?

Dan is freude39 duurder dan Arabella want daar is intiem zonder gewoon 30€ en bij freude39 heb je nog eens 5 minuten kamertijd dus maar 20 minuten.

Hoop dat Arabella snel weer open gaat want is stuk voordeliger dan freude39.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Het is mij niet duidelijk wat ik kwijt ben als ik een Arabella dame als Sabrina neem. In Arabella betaalde ik 30€ voor intiem zonder. Nu ze in freude39 werkt moet ik dan 10€ extra afrekenen voor intiem zonder voor een kamergang dat in freude39 ook nog eens 5 minuten korter is dus 20 minuten?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Als het goed is is Arabella vandaag weer geopend. Heb dat gelezen op 2 Duitse forums en ik heb de website van fkk Arabella nog even geraadpleegd en de verwijzing naar Freude39 met diens telefoonnummer is komen te vervallen. Entree tussen 10 en 11 is overigens 15€.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Robbie zei:
elmarco zei:

Kun je ook een linkje meesturen want ik vind het nieuws over Sabrina niet?

Freiercafe.de ligt er momenteel uit, maar waren (vrijdag) simpelweg de bovenste 2 links naar dames bij Arabella.

Ben vrijdag in Freude39 geweest, maar post de info hier want eigenlijk wad het Arabella op een andere locatie met langere openingstijden.

Aanwezig bijna alle bekende Arabella dames met slechts een enkele standaard Freude dame. Zelfs de theke uit Arabella...
Ook de prijzen waren conform Arabella (25 min €30, 1 uur €70) en een extra tarief van 40 min voor € 50 (best interessante optie). Geen extra kosten...
Kwam rond 21 uur binnen voor € 15.

Opvallend: van alle dames (buiten Alexandra) en foto op de bar. De foto's zijn er dus wel...

Alexandra en Sabrina inderdaad beiden aanwezig, maar ook Sonja weer terug (had in Italië gezeten). Met de laatste 2 gekamerd.
Ook nog Carmen zimmer opgezocht. Was haar laatste werkdag, nu een maand vakantie.

Viel mij wel op, dat zonder uitzondering de dames het in Freude39 niets vonden en zsm weer naar Arabella wilden. Wat ik wel apart vind, want voor hen is het enige verschil de tuin, waar ze zelf nauwelijks komen...
Leek ook wel weerslag te hebben op hun prestaties. Op een of andere manier net wat minder enthousiast en spetterend.

Verder buiten spaarzame en mini formaat handdoeken uitstekende ervaring. o.a. catering en douches stuk beter.

Blijft daar verder wel naar mijn smaak te grote ruimtes voor echte sfeer bij Freude39

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Een paar uur geleden kon ik nog op freiercafe.de en wat elmarco zegt freiercafe.de ligt er momenteel uit. Daarnaast kon ik ook niet meer op de website van saunaclubs als venus, arabella en verena. Toeval of niet?

Terug
Naar boven