Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Vandaag weer naar Bochum-Wattenscheid afgereist want dit weekend zouden er werkzaamheden zijn op het spoor tussen Arnhem en Emmerich plus Oberhausen Sterkrade en Oberhausen hbf. Het reizen met de DB/Abellio werd helaas een marteling. De heenweg duurde 3 uur en de terugweg maar liefst 4 1/2 uur. De storm van gisteren speelde het Duitse spoornet nog steeds parten en dat alles bij een gebrekkige communicatie wat typisch Duits is. Omdat de heenweg niet soepel verliep ben ik voor de zekerheid voor mijn doen maar vroeg vertrokken want ik had maar weinig vertrouwen in de afloop van mijn terugreis wat ook weer bleek

Was 4 1/2 uur binnen en heb 3 kamergangen gedaan. De 1e werd weer Sabrina. Ze was in een jolige bui en drong mij er een beetje op aan om een trio te doen met haar en een andere meid die er ook goed uitzag. Heb ervoor bedankt en een lekkere kamergang beleefd. Ik wilde haar likken maar zij wilde wat anders dus werd het standje 69. Wel geil standje maar ik zag dan helaas niet hoe ze mijn pik lekker diep pijpte. Het neuken was prima maar ik mocht in de missio niet op haar liggen want ze had het warm. Ze zei ook dat er geen raam waa in de kamer dat zorgt voor de nodige ventilatie dus de volgende keer luister ik maar naar haar kamerkeuze.

De 2e kamergang was met JC; een Bulgaarse. Het was haar eerste dag na 4 maanden vakantie te hebben genoten. Lekker wijf met een buikje maar daar zit ik niet mee. Mooie lange gekrulde zwarte haren, mooi wat stevig figuur en lekkere tieten. Volgens mij verschoond van tattoos en ze had een smal glinsterend gouden band om haar lichaam net boven haar kont. Sex was ok en ze kreunde er flink op los.

De laatste kamergang was met Flori. Het blijft een lekker klein ding die flink tekeer gaat on top. In reverse cow-girl zag ik mijn pik weer diep haar poes in- en uitgaan. Nog verschillende andere standjes gedaan maar kon niet meer klaarkomen omdat mijn 3e kamergang iets te snel na de 2e plaatsvond. Oja theke Leila niet gezien. Een zekere Anna nam het over.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
This Tuesday, I visited Arabella from 11h00 untill 16h00.
Three bare sessions with Elena, Angie and Sabrina (3 x 30 €)
Nice moments......

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Wordt weinig geschreven over deze fkk club dus zal ik mijn bezoek maar weer eens beschrijven.

Nog steeds irritant: de douches die niet aangenaam warm zijn te krijgen en waarvan je de doucheknop constant moet indrukken want na 30 seconden of ietsje langer valt de waterstraal weer weg. Ook mogen haken voor de handdoeken in de doucheruimte wel eens worden vervangen en wat extra snacks bij de theke zou welkom zijn want dat stelde weinig voor en is in venus beter voor elkaar.

Bij binnenkomst in het lounchegedeelte rond 14.15 uur voelde ik me wat opgelaten want ik zag alleen dames op de banken en geen enkele beer. Veel nieuwe gezichten maar ik schoof gelijk op de bank naast Sabrina. Ze begon weer over een trio en dan zou ze de andere meid likken. Er zijn mannen die daarop kikken maar mij doet het niet zoveel en zeker niet voor het dubbele tarief. Ik zei dat ik mijn aandacht volledig op haar wilde richten. Eerste kamergang met Sabrina en begonnen met standje 69 die ze zelf voorstelde en daarna reverse cow-girl. Zag mijn pik telkenmale lekker langzaam haar poes inglijden en er weer uit. Daarna doggy maar moest even niet hard en diep neuken want haar poes was vandaag wat gevoelig. Ze zei verder weer dat mijn pik groot was dus rustig begonnen met mijn handen op haar billen en mijn lul vele malen in haar poes gestoten waarna ik hem er bijna helemaal uitging om vervolgens weer een diepe stoot te plaatsen. Ze kreunde er lekker bij. Afgesloten in missio.

Tweede bezoek was met Roemeense Anna. Mooi curvy lichaamsbouw met beste billenpartij. Haarkleur zwart en met een staart van achteren. Pijpen deed ze prima en mijn ballen nam ze ook lekker mee en alle standjes die ik wilde uitgevoerd. Bij cow-girl kwam ze lekker plat op me liggen wat het zeer intiem maakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nog een derde kamergang gemaakt met Roemeense Janina. Werkt al enkele jaren maar nooit gezien. Ze is wat slank maar met brede heupen wat ik erg sexy vond. Ze heeft me behoorlijk stevig gepijpt en af en toe voelde ik haar tandjes dus echt aangenaam was het niet. Wel deed ze het lekker nat want het kwijl voelde ik op mijn pik. Bij het neuken begonnen met cow-girl en ze voelde behoorlijk strak. Missio nog gedaan maar plat doggy vond ze niet oke. Ook bespeurde ik bij haar enige vorm van tijdsdruk waardoor ik haar niet meer zal bezoeken.

Maakte nog kennis met een ene Kati van villa vertigo. Een voor mij iets te stevige dame waarvan er nog een paar waren. Zeker niet op haar mondje gevallen. Heb ook nog gesproken met een meid die voorheen in Den Haag (doublet) heeft gewerkt en nu 1 week werkzaam. Ze vertelde vroeger slank te zijn maar vond haar nu voor mij iets te vol. Wel een aardige meid met veel tattoos.

Ik ben altijd in gezelschap van een sudoku of autoblad en sommige dames proberen, als je net leest, dan toch contact met je te maken en is hun aandacht naar mij toe mij dan ontgaan. Een keer werd er geklapt met de handen en toen ik keek de opmerking of alles klar/ok ist?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Was er gisteren avond na 21:00 is het happy hour en 15 euro entre. Inderdaad waren de dames iets voller ! Wat voor mij geen probleem is. Drie keer gehamerd en was 105 euro kwijt. Let wel op om 23:00 uur gaat de tent dicht , dus niet om middernacht.
Heb die Katie gehad, nod een vriendin van haar en een jessie. . Sessies waren niet heel bijzonder maar zoals vanouds gewoon bare en nergen ook maar een rubber gezien.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Al wat meer tekenen van publieke actie of is dat nog steeds uit den oze, vond dat ook altijd wel een aangenaam aspect van de RTC's

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Toen ik er was niet. Veel meer dan zoenen en aan je pik trekken kwam het niet. Denk dat het ook afhangt van welke dame en waar. Ik kan me voorstellen dat ergens achter in een hoekje meer gebeurd dan bij de bar. Echter de tijden van openlijk gepijpt worden en op je pik gaan zitten zijn volgens mij een beetje passee .

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Door de recenties over de verschillende FKK Sauna clubs intussen wel erg nieuwsgierig geworden. Een beetje getwijfeld tussen Venus en deze club maar besloten hier vrijdag naar toe te gaan ondanks dat het iets verder rijden is. Intussen een umweltsticker aangevraagd bij de ANWB, die vandaag al is verstuurd zag ik. Ik ben benieuwd :). Ik neem aan dat het contant betalen is daar dus neem voor de zekerheid wel wat mee.

Groetjes,
Grover

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Voorlopig even geen Arabella meer voor mij en ik denk ook geen saunaclubbezoek meer aangezien ik bij mijn laatste bezoek een SOA (gonnoroe) heb opgelopen. Een pijnlijke ervaring want afgezien van de afscheiding een brandend gevoel bij het plassen wat een pijnlijke/onaangenaam gevoel geeft en bovendien als je de drang krijgt om te plassen is het onmogelijk om het lang op te houden dus ook belemmerend in het dagelijks leven.

Heb bij mijn laatste bezoek 3 kamergangen gemaakt dus bij wie ik het heb opgelopen valt niet te bewijzen. Uiteraard ben je bewust van het risico maar als je met de neus op de feiten wordt gedrukt ga je toch (beter) nadenken (over het risico) en wint het verstand (voorlopig) het boven de geilheid om bare te neuken.

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Afgelopen vrijdag bij Arabella geweest. Ik had gepland daar rond 10 uur te zijn maar door wat extra werk daar pas om 13:00 uur aangekomen. Ontvangst was vriendelijk en in de hal kreeg ik gelijk 2 handdoeken toebedeeld. Bij de bar 30 euro afgerekend en een snelle uitleg hoe het e.e.a. werkt. Beneden eerst van mijn kleding ontdaan en vervolgens eerst een kop koffie gaan drinken. Jesse sprak me redelijk snel aan en probeerde me al mee te lokken. Dit even afgehouden omdat ik eerst de boel nog even wat wou verkennen, wat ik na de koffie ook heb gedaan. Na de boel een beetje in kaart gebracht te hebben eerst de sauna ingedoken en met wat mensen daar gesproken. Het is inderdaad een leuk uitzichtpunt vanuit de sauna om te zien wat er allemaal gebeurd en wat er rondloopt.

Er waren veel mooie dames aanwezig. Merendeel slank en normaal uiterlijk en zo tussen de 20 en 35 jaar schat ik. Precies mijn type en hiermee een lastige keuze met zoveel leuks. Uiteindelijk bij Bianca gaan zitten en eerst wat op de bank gepraat en geknuffeld. Ze vroeg om mee te gaan naar de kamer wat ik maar al te graag deed. Daar verder geknuffeld en heeft ze me gepijpt. Ze ging vervolgens op haar rug liggen en trok me over haar heen. Ik gleed gelijk bij haar naar binnen. Na diverse standjes lekker samen klaargekomen. Met een papier van een keukenrol maakte we ons een beetje schoon. Ik was verrast hoe makkelijk het allemaal ging. Toen zei ze dat ze kies- en oorpijn had en hierdoor ook hoofdpijn. Daar had ze totaal niets van laten merken tijdens de seks. Ik heb haar nog even hoofdmassage gegeven wat haar voor even wel goed deed. Echter later op de middag ging ze op advies van de Theke toch naar een arts omdat de pijnstillers kennelijk niet meer hielpen.

Na weer wat rondjes te hebben gelopen, een saunaatje te hebben gedaan en even buiten in het zonnetje te hebben gezeten uiteindelijk bij Anna beland. Ze heeft eerst even in de woonkamer met mijn pik gespeeld en vervolgens zijn we ook naar een kamer gegaan. Deze keer beneden omdat alle andere kamers bezet waren. Ook zij liet zich lekker penetreren. Ze leek geen haast te hebben en we hebben dan ook lekker lang liggen neuken voordat we klaarkwamen. Net als Bianca haar ook iets extra gegeven omdat ik heerlijk genoten had. Afrekenen is overigens nadat je bij een dame op de kamer bent geweest i.p.v. vooraf.

Nadat we van de kamer kwamen kwam er een Nederlander binnen die ook voor het eerst bij Arabela kwam. Hij was eerst bij een andere club in de buurt geweest. We hebben elkaar even gesproken en zag hem even later ook met Anna naar een kamer gaan. Misschien dat hij zichzelf herkend hier op het forum.

Even wat koekjes, chocoladecake en broodjes gegeten om de honger wat te stillen. Het eten stelt niet veel voor, maar dat wist ik al via dit forum. Voor mij was het voldoende om nog even te kunnen blijven.

Na de volgende rondjes en sauna met Jesse aan de praat geraakt. Ik twijfelde of ik met haar naar de kamer wou omdat ik ze wat opdringerig en gehaast vond overkomen, maar ze wist me te overtuigen om mee te gaan. Ze was inderdaad erg gehaast en wou in eerste instantie alleen pijpen i.p.v. neuken, maar kon haar uiteindelijk wel penetreren. Maar voor mij ging dit niet meer werken en wou de 3e keer klaarkomen voor iemand anders bewaren omdat dit meestal ook wel de laatste keer voor me is. Ik gaf aan dat het voor mij voldoende was en klaarkomen niet meer ging. Dit was even een missertje en had mijn eerste gevoel moeten volgen, maar gezien de prijzen niet iets om van wakker te liggen.

Als laatste ben ik met Sabrina naar de kamer geweest. Ze stelde nog voor om samen met Anna naar de kamer te gaan. Dit leek me wel leuk maar het budget stond het niet meer toe. Ik heb voorgesteld dit een volgende keer te doen. Op de kamer was ze ook wel gehaast, maar wel op een manier die me niet tegenstond. Ze gaf tijdens het neuken enkele malen aan om samen klaar te komen wat ik wel geil vind als vrouwen dat zelf aangeven.

Hierna nog even de sauna in geweest. Deze keer zat er niemand waardoor ik de temperatuur even lekker omhoog kon brengen zodat de warmte je echt omvat. Daarna wederom voor de zoveelste keer gedoucht en vervolgens aangekleed om rond 19:00 weer richting huis te gaan. Herhaling kans is groot.

Binnenkort voor de zekerheid wel weer een testje doen, zeker gezien de melding van Robbie.
Beterschap Robbie, dat wordt een spuit met antibiotica i.p.v. pilletje.

Groetjes,
Grover

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Voorlopig even geen Arabella meer voor mij en ik denk ook geen saunaclubbezoek meer aangezien ik bij mijn laatste bezoek een SOA (gonnoroe) heb opgelopen. Een pijnlijke ervaring want afgezien van de afscheiding een brandend gevoel bij het plassen wat een pijnlijke/onaangenaam gevoel geeft en bovendien als je de drang krijgt om te plassen is het onmogelijk om het lang op te houden dus ook belemmerend in het dagelijks leven.

Heb bij mijn laatste bezoek 3 kamergangen gemaakt dus bij wie ik het heb opgelopen valt niet te bewijzen. Uiteraard ben je bewust van het risico maar als je met de neus op de feiten wordt gedrukt ga je toch (beter) nadenken (over het risico) en wint het verstand (voorlopig) het boven de geilheid om bare te neuken.

Gonnoroe gaat al enige tijd stevig rond in de RTC clubs genre Villa Venus en Arabella, verbaasde mij al hier niet meer meldingen te zien verschijnen. Heb het vorig jaar ook 2 keer opgelopen in VV. Dan bleef ik ook enkele maanden weg in de RTC clubs of speelde ik het op veilig. Maar na een tijdje doe je het toch weer, al moet ik zeggen vroeger twijfelde ik nooit, nu ben ik toch ietske selectiever en wint het verstand soms. Ik wens je beterschap.

Grover

Toogplakker
4 mei 2015
25
74
Afgelopen vrijdag bij Arabella geweest. Ik had gepland daar rond 10 uur te zijn maar door wat extra werk daar pas om 13:00 uur aangekomen. Ontvangst was vriendelijk en in de hal kreeg ik gelijk 2 handdoeken toebedeeld. Bij de bar 30 euro afgerekend en een snelle uitleg hoe het e.e.a. werkt. Beneden eerst van mijn kleding ontdaan en vervolgens eerst een kop koffie gaan drinken. Jesse sprak me redelijk snel aan en probeerde me al mee te lokken. Dit even afgehouden omdat ik eerst de boel nog even wat wou verkennen, wat ik na de koffie ook heb gedaan. Na de boel een beetje in kaart gebracht te hebben eerst de sauna ingedoken en met wat mensen daar gesproken. Het is inderdaad een leuk uitzichtpunt vanuit de sauna om te zien wat er allemaal gebeurd en wat er rondloopt.

Er waren veel mooie dames aanwezig. Merendeel slank en normaal uiterlijk en zo tussen de 20 en 35 jaar schat ik. Precies mijn type en hiermee een lastige keuze met zoveel leuks. Uiteindelijk bij Bianca gaan zitten en eerst wat op de bank gepraat en geknuffeld. Ze vroeg om mee te gaan naar de kamer wat ik maar al te graag deed. Daar verder geknuffeld en heeft ze me gepijpt. Ze ging vervolgens op haar rug liggen en trok me over haar heen. Ik gleed gelijk bij haar naar binnen. Na diverse standjes lekker samen klaargekomen. Met een papier van een keukenrol maakte we ons een beetje schoon. Ik was verrast hoe makkelijk het allemaal ging. Toen zei ze dat ze kies- en oorpijn had en hierdoor ook hoofdpijn. Daar had ze totaal niets van laten merken tijdens de seks. Ik heb haar nog even hoofdmassage gegeven wat haar voor even wel goed deed. Echter later op de middag ging ze op advies van de Theke toch naar een arts omdat de pijnstillers kennelijk niet meer hielpen.

Na weer wat rondjes te hebben gelopen, een saunaatje te hebben gedaan en even buiten in het zonnetje te hebben gezeten uiteindelijk bij Anna beland. Ze heeft eerst even in de woonkamer met mijn pik gespeeld en vervolgens zijn we ook naar een kamer gegaan. Deze keer beneden omdat alle andere kamers bezet waren. Ook zij liet zich lekker penetreren. Ze leek geen haast te hebben en we hebben dan ook lekker lang liggen neuken voordat we klaarkwamen. Net als Bianca haar ook iets extra gegeven omdat ik heerlijk genoten had. Afrekenen is overigens nadat je bij een dame op de kamer bent geweest i.p.v. vooraf.

Nadat we van de kamer kwamen kwam er een Nederlander binnen die ook voor het eerst bij Arabela kwam. Hij was eerst bij een andere club in de buurt geweest. We hebben elkaar even gesproken en zag hem even later ook met Anna naar een kamer gaan. Misschien dat hij zichzelf herkend hier op het forum.

Even wat koekjes, chocoladecake en broodjes gegeten om de honger wat te stillen. Het eten stelt niet veel voor, maar dat wist ik al via dit forum. Voor mij was het voldoende om nog even te kunnen blijven.

Na de volgende rondjes en sauna met Jesse aan de praat geraakt. Ik twijfelde of ik met haar naar de kamer wou omdat ik ze wat opdringerig en gehaast vond overkomen, maar ze wist me te overtuigen om mee te gaan. Ze was inderdaad erg gehaast en wou in eerste instantie alleen pijpen i.p.v. neuken, maar kon haar uiteindelijk wel penetreren. Maar voor mij ging dit niet meer werken en wou de 3e keer klaarkomen voor iemand anders bewaren omdat dit meestal ook wel de laatste keer voor me is. Ik gaf aan dat het voor mij voldoende was en klaarkomen niet meer ging. Dit was even een missertje en had mijn eerste gevoel moeten volgen, maar gezien de prijzen niet iets om van wakker te liggen.

Als laatste ben ik met Sabrina naar de kamer geweest. Ze stelde nog voor om samen met Anna naar de kamer te gaan. Dit leek me wel leuk maar het budget stond het niet meer toe. Ik heb voorgesteld dit een volgende keer te doen. Op de kamer was ze ook wel gehaast, maar wel op een manier die me niet tegenstond. Ze gaf tijdens het neuken enkele malen aan om samen klaar te komen wat ik wel geil vind als vrouwen dat zelf aangeven.

Hierna nog even de sauna in geweest. Deze keer zat er niemand waardoor ik de temperatuur even lekker omhoog kon brengen zodat de warmte je echt omvat. Daarna wederom voor de zoveelste keer gedoucht en vervolgens aangekleed om rond 19:00 weer richting huis te gaan. Herhaling kans is groot.

Binnenkort voor de zekerheid wel weer een testje doen, zeker gezien de melding van Robbie.

Groetjes,
Grover

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Grover zei:
Grover zei:

Groetjes,
Grover
Déjà vu???????

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Dank voor jullie medeleven. Best wel moeilijk om het saunagebeuren achter me te laten. Het werkt verslavend maar het maalt soms wel door mijn hoofd bij wie ik het nou heb opgelopen waardoor ik bij een eventuele terugkeer mijn favoriete dame Sabrina, wel of niet terecht, waarschijnlijk zal mijden omdat zij het populairst is en behoorde bij één van de drie dames bij wie ik het heb opgelopen.

Bij venus heb ik Sonja, Selina, Michaela en Samira (als die er nog is) als favo dames. Ik zou zo weer willen gaan maar de angst iets op te lopen in zo'n club geeft de doorslag om niet te gaan en ik heb niet veel zin om weer mijn huisarta te moeten lastig vallen en die wil nog steeds met mij praten vanwege het aantal SOA's wat ik heb opgelopen in de loop der tijd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Op de website staat tussen 10 en 12 een verlaagde entree van 15€. Een extra reden om deze club te bezoeken.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Voor Robbie momenteel wat veiliger om te gaan, afgelopen 3 weken een paar keer Arabella bezocht en Sabrina is (helaas) afwezig :?

Een aantal nieuwe dames daar, onder andere:

Bianca (lang donker haar) doet een dappere poging Alexandra te vergeten. Vergelijkbaar slank jeugdig lichaam en (belangrijk) is vriendelijk en doet goed haar best. Fenomenale pijpkunsten van Alexandra haalt ze niet, maar is ook niet realistisch om te verwachten :cry:
Ze is dan ook net zo populair met ong 20 klanten per dag.

Een heel nieuwe is Andrea (blond. langer dan gemiddeld), de ultieme dame voor mannen met fantasieën over een secretaresse of bibliothecaresse. Knap en zorgvuldig opgemaakt gezichtje verborgen achter een bril. Als die afgaat komen er ook nog valse wimpers tevoorschijn lang genoeg om jou te kietelen als ze met haar ogen knippert. Wel vriendelijk maar een gfe of pse hoef je niet te verwachten.
Maar zo'n poppetje blijft het wel waard :p

Denisa is blonde wat oudere dame met wat slappere buik en borsten. Maar ik ga niet alleen maar voor de opik-fick....
Super gfe, misschien nog wel beter dan Sabrina. Genoot er zelf duidelijk ook van.

Nog twee slanke dames rond de 30 (blondine en brunette), iets minder knap gezicht. Namen helaas vergeten (Rebecca ?). Allebei gewoon goede service.

Overigens is een flink risico naast de hier eerder genoemde soa's ook de osoz (Ook Sexueel Overdraagbare Ziektes).
Heb al een paar keer een griep, verkoudheid of buikproblemen opgelopen. Wat met slijmvliescontact en intensief lichaamssappen uitwisselen niet vreemd is. Daarbij is het tongzoenen misschien wel de grootste risicofactor.

Nog een tip met het warme weer: maak eens gebruik van het tuinhuisje. Beetje krap bed maar zeker 's avonds minder benauwd warm.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@elmarco

Veiliger om te gaan nu één van de drie dames, Sabrina, die mij de SOA mogelijk heeft doorgegeven er niet is?

Zo makkelijk kun je dat niet stellen want van Anna en/of Janina kan ik het ook opgelopen hebben en als je het zo stelt zou ik Sabrina vanwege het risico op SOA's beter niet kunnen bezoeken? Das gelijk ook mijn topper bij Arabella. Maar is ze dan al 3 weken afwezig?

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Robbie, uiteraard maakt dat qua risico niets uit...

Ik heb het niet expliciet gevraagd, maar ben op verschillende dagen geweest en heb Sabrina geen van de keren gezien.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
I have heard that Sabrina will not be back at Arabella.
I think she is now working in another country because she was afraid about the new legislation.....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
michelbig zei:
I have heard that Sabrina will not be back at Arabella.
I think she is now working in another country because she was afraid about the new legislation.....

That is very bad news to hear; you are 100% sure she don't come back and you don't know the real reason why she left the club?

She was afraid about the new legislation. Did she that tells you because in that case i'm afraid she is not in Germany anymore.

Terug
Naar boven