Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit verhaal doet me denken aan een meid die besproken is op girlsreview die ook in zoetermeer ontving/woonde met een oudere man als planner, die niet haar vader was vermoedt ik.
Over welke advertentie heb je het dan?Zoals gezegd zou deze dochter kunnen zijn maar kan ook toeval zijn.
Ik zie dat ik de verkeerde link erin heb gezetOver welke advertentie heb je het dan?
4fun
Dit verhaal doet me denken aan een meid die besproken is op girlsreview die ook in zoetermeer ontving/woonde met een oudere man als planner, die niet haar vader was vermoedt ik.
Ze deed/doet ook aan kickboxen of karate en zijn veel overeenkomsten wat de berichtgeving betreft in de link naar het verhaal.
Ze heeft een tijdje op chaturbate gezeten en daar zat hij haar ook volop aan te bieden om seks met haar te hebben tegen betaling ook ZC destijds
Ze mocht toen nog geen advertentie op kinky of sexjobs plaatsen omdat daar de leeftijdsgrens van 21 is dacht ik voor een advertentie te plaatsen.
Maar op redlights mag dat vanaf 18 jaar ofzo en daar heeft ze nog steeds een advertentie staan.
https://www.nzcforum.com/threads/anton-esther-zoetermeer.7421/
Zoals gezegd zou deze dochter kunnen zijn maar kan ook toeval zijn.