Anton & Esther - Zoetermeer

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Deze dame geeft massages incl. seks, Ben daar 'n paar keer geweest, in het verleden deed ze dat samen met haar man (vriend), en werd je gemasseerd door beide, maar eindigde altijd met seks met haar.
De laatste keer dat ik daar was, was de man verdwenen, dus hadden we het rijk samen.
Massage was kort maar wel lekker, tenslotte kom ik voor de seks, dus merendeel van de tijd dat uitgevoerd,
Totdat ik voorzichtig aangaf dat ik haar wel welde neuken zonder condoom, aan haar reactie zag ik al, dat ze twijfelde, en dat geeft mij dan weer extra energie om door te vragen.
Gegeven moment zei ze, oke laten we dat dan maar eens doen, maar je moet wel weten, dat ik dit nog nooit met andere klanten gedaan heb. (tja dat zal wel).
Moet er wel bij zeggen, dat dit ruim 'n ½ jaar geleden was, waarom ik niet meer terug bent geweest, weet ik echt niet, want het was mij wel goed bevallen
Conclusie, deze dame gaat dus (soms) bare.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/506433-Sexy-en-Heet-voor-Man-of-Vrouw/default.aspx
underkoffer

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vind het wel lachen dat die meiden zeggen dat ze dat nog nooit met andere klanten gedaan hebben. ;)
Tsja helaas, ik ook dus en meerdere malen met haar en ook waar die man bij was.
Je werd altijd goed ingesmeerd met die olie en alles was dan ook spekglad, die olie ging ook mee het kutje in dus dat gaf een wat ander gevoel als ik gewend was. Ook een keer 1 op 1 geweest dat was zgn iets duurder, ja die vent vond het geil jou te pijpen zonder dat je eigenlijk wist wie het deed maar maakte mij niet zoveel uit op dat moment en was het dus iets goedkoper. Gelukkig kon je je daar ook douchen en was ook wel nodig met al die olie.
De massage door hem was best wel (te) pittig de body to body met haar beviel me beter.
Ze hebben er ook een kamertje speciaal voor ingericht.
Volgens mij heb ik ze ooit weleens gemeld op de vorige forums. Ze zijn nu wel een stuk duurder geworden maar ik had het op een gegeven moment wel gezien daar. :)

Nu moet je blijkbaar bellen voor heen moest het altijd via sms.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hahaha,
Blij te lezen, dat ik dus toch niet enige was, maakt mij bericht dus waar, straks gaat men nog denken dat ik 'n fantast ben.
nu ik haar weer aangehaald ben, gaat het toch weer kriebelen, eens kijken of ik in het weekend ff die kant op kan............

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, het is algemeen bekend als een dame zegt dat ze dit alleen met jou doet, of iets van die strekking, dat je dat met een scheepslading zout kan nemen. Dat doen ze gewoon met velen, tenzij je bv niet echt fris ruikt of uitziet, dan misschien niet nee.
Faya uit Rotterdam is er ook zo één (zie ander topic op forum): zegt ook: dat doe ik anders nooit hoor! haha, ja ja!
Kan me nog herinneren dat ik jaren terug alweer haar eens vroeg om een condoom (toen nog wel) en dat ze nogal klungelig bezig was.
Ach ja, zei ze: ik ben ook zo onhandig met die dingen, we doen het maar gewoon zo!!!!!
Dus ze is ook niet zo handig met die dingen en toch beweren dat ze het eigenlijk nooit zc doet, grappig hoor.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Als ik de zekerheid van bare had gehad, was ik ik misschien ook bij d'r langsgeweest. Wil niet het risico lopen dat ik straks betaal om mc te neuken :shock:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Afgelopen week ook eens bij deze dame geweest.
Afgesproken voor anderhalf uur, kost €180, maar ik gaf haar €200 en zei erbij dat ze het maar extra lekker moest maken voor me......
Ik dacht dan laat ze het rubber misschien wat makkelijk achterwege.

Echt een GFE gehad, sex en massage was meer dan goed.
Alleen.....nadat ze me uitgebreid had gepijpt zonder condoom voelde ik toch het rubber er om gaan toen ze me het uitzicht op m'n pik blokkeerde....

Aangezien ik op dat moment dacht om vaker bij haar te gaan dacht ik ach eerst maar wat opbouwen met haar dus met rubber geneukt.
Echter zag ik dat er hoog boven de slaapkamerdeur een camera hangt die op het bed gericht staat.

Ik vroeg waarom die camera daar hing en ze zei dat het voor haar veiligheid was.

Ik vind her een leuke vrouw en ik heb een goede date gehad maar mij ziet ze niet meer vanwege die camera.....

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik heb mijn bril op, maar in de advertentie staat niet dat ze bare doen, wel het woord safety wordt beschreven.
Voor de prijs kun je ze beter als stel nemen, dan kost het 150 euro voor 90 muniuten en met haar alleen kost het 180 euro voor 90 minuten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
bestlekker zei:
Ik denk dat ik binnen kort een afspraak maak.

Zet je hem voortaan in Wie heeft ervaring me???

Lees ff in algemeen hoe het hier werkt aub :oops:

siin

Toogplakker
24 okt 2016
27
3
Vermoed dat er Nav dit topic veel gebeld is met de vraag naar bare. Stond idd in de adv en en mogelijkheden,'maar hij heeft het weg gehaald.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Er zal vast al veel gebeld zijn waardoor ze er achtergekomen zijn dat ze per ongeluk een vinkje te veel hebben gezet.

Hooked

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben er in het verleden een keer geweest, bare was toen niet mogelijk.

Maar wat mij meer verontrustte was het feit dat er boven de deur van de kamer waar de actie gebeurt een camera hing die op het bed gericht stond!

Voor mij was dit eens maar nooit meer.

Greetz, Handy

Terug
Naar boven