Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:In BE ligt dat wat gevoeliger . België verbiedt anonieme prepaid simkaart | PrepaidSimkaart.net
En even google gebruiken en je heb de hele wereld aan keuze's Xavierke
https://www.google.nl/search?q=prep....1.69i57j0.10541j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Paultje59 zei:Dit laatste snap ik niet.
Als je bij een belwinkel pint voor beltegoed kunnen ze dit toch niet linken aan je telefoonnummer??
Paultje59 zei:Het gaat erom dat er wordt beweerd dat als je beltegoed met pin betaalt dit wordt gekoppeld aan je 06.
Zolang mensen zich 'gedragen', valt er niks te vrezen. Als 'men' geld zou willen rapen bij dvp^s en pimps, dan moet men het toch niet zo moeilijk gaan maken: mest gewoon Redlights eens uit. Tsjokvol met advertenties van vreemden waarvan meestal vrij duidelijk is dat die met niets in orde zijn (zwartwerk) en hoogstwaarschijnlijk gepooierd worden door het vriendje. Om nog te zwijgen over de vraag of ze wel legaal in het land zijn. Inspecteurs hoeven maar gewoon een na een met die dames af te spreken, en ze kunnen hen op heterdaad betrappen. Maar men gedoogt dat blijkbaar. Ik zou me dus echt geen zorgen maken over prepaid telefoonkaartjes.chico123 zei:Denk eerder dat pimps en dvp's meer te vrezen hebben want daar valt geld te rapen