Anaal zonder

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Waarom dan?
Wie heeft er nog tips & technieken voor de liefhebbers om het genot van anaal zonder te maximeren?

A

Anonymous

Guest
Lekkerbare zei:
Waarom dan?
Wie heeft er nog tips & technieken voor de liefhebbers om het genot van anaal zonder te maximeren?
Als jij je goed insmeert en je een beetje ontspant gaat het prima als ze jou bare neemt met haar voorbinddildo.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Pipodeclown2 zei:
Afwisselend kutje en kontje geneukt, heerlijk dat kutvocht naar het kontje slepen mmm.
Dame zat op gegeven moment op knieeen voor me met kont naar achteren, beide gaatjes open.
Heerlijk als je de keuze hebt en haar kunt verrassen met een harde stoot in een van de gaatjes.

En van de dame in kwestie trok jij je natuurlijk niets aan? Je moet inderdaad al een geweldige pipo en ook een echte clown zijn, als je nog nooit gehoord hebt over de risico's op infecties bij een dame als jij je pik eerst in haar kont steekt en daarna in haar kut.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Denk dat de dames van plezier voor zichzelf kunnen beslissen.
Iedereen kent het risico's van bare sex!!!

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Sommige laten anaal toe maar klaarkomen mag dan alleen in de kut dus dan vragen ze er zelf om om van kont naar kut te gaan. Voorbeeld: R.ita.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
peeklak zei:
En van de dame in kwestie trok jij je natuurlijk niets aan? Je moet inderdaad al een geweldige pipo en ook een echte clown zijn, als je nog nooit gehoord hebt over de risico's op infecties bij een dame als jij je pik eerst in haar kont steekt en daarna in haar kut.
En dat zegt iemand die uit vrije wil lid is geworden van het Neuken ZONDER Condoom forum. Man man, hoe hypocriet kun je zijn. Straks ga je ons vast nog wijzen op de risico's van nzc.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Onze Peeklak is lid buiten categorie :lol:

Nog geen enkele recensie gedeeld maar wel op alles en nog wat commentaar geven, miepen op forumleden en de witte (moraal)ridder uithangen om de eer van de dvp's hoog te houden :roll:

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Dat was we ook al opgevallen, inclusief dat hij medeforumleden de les leest als ze een soa oplopen. Zijn bijdrage bestaat uit een niet aflatende stroom van moralistisch gebeuzel zonder een enkel ervaringsbericht.
Een hele aanwinst, dit soort lieden.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Jan Steen zei:
peeklak zei:
En dat zegt iemand die uit vrije wil lid is geworden van het Neuken ZONDER Condoom forum. Man man, hoe hypocriet kun je zijn. Straks ga je ons vast nog wijzen op de risico's van nzc.
Daar zal peeklak dan zeker wel een reden toe hebben.

Jan Steen zou eens moeten leren nadenken: hij reageert met te beginnen lullen over risico's van nzc, terwijl ik wijs op het alomgekende gevaar van bacterien over te brengen van de kont naar de poes, en dat is heel reëel. Veel meisjes letten er zelfs op dat je niet eerst een vinger in hun kont doet, en daarna diezelfde vinger in hun poes doet. Maar ja, er zitten hier blijkbaar, naast een aantal serieuze mensen, ook een aantal mannen op het forum die zich van het lot van meisjes niets aantrekken. Als ze maar voor een vriendenprijsje hun kwakje mogen lozen.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Johan321 zei:
Onze Peeklak is lid buiten categorie :lol:

Nog geen enkele recensie gedeeld maar wel op alles en nog wat commentaar geven, miepen op forumleden en de witte (moraal)ridder uithangen om de eer van de dvp's hoog te houden :roll:
Nee mijn beste, niet om de eer van de dames hoog te houden maar een kleine bijdrage te leveren aan hetgeen bv verschillende mensen in het SKW bezig houdt: er voor helpen zorgen dat de meisjes hun job in de best mogelijke omstandigheden kunnen doen. Ondanks sommige rotklanten.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Pietermike zei:
Sommige laten anaal toe maar klaarkomen mag dan alleen in de kut dus dan vragen ze er zelf om om van kont naar kut te gaan. Voorbeeld: R.ita.
Ze zijn inderdaad niet allemaal even slim.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
peeklak zei:
Maar ja, er zitten hier blijkbaar, naast een aantal serieuze mensen, ook een aantal mannen op het forum die zich van het lot van meisjes niets aantrekken. Als ze maar voor een vriendenprijsje hun kwakje mogen lozen.
Jongen, dit forum gaat over neuken zonder condoom. On topic blijven is belangrijk.
Dit is geen politiek forum waar je je ongenoegen kunt spuien omdat het in de wereld nu eenmaal anders werkt dan jij wilt.
Als je de dames werkelijk wilt helpen ga ze dan overtuigen dat ze voor €9,50 per uur gaan vakken vullen in de supermarkt in plaats van voor €150 per uur werken als sexwerker.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Jan Steen zei:
dit forum gaat over neuken zonder condoom. On topic blijven is belangrijk.
Dit topic gaat over 'anaal zonder'. Mijn oorspronkelijke opmerking, dat er voorbijgegaan wordt aan de risico's op bacteriële besmettingen door onbesuisd anale en vaginale penetraties af te wisselen, was en is dus VOLLEDIG ON TOPIC. Al het geneuzel dat jij erbij komt verkopen, is niet on topic. Het is niet omdat jij dit niet graag hoort, dat mijn opmerking niet waar zou zijn. Nzc houdt inderdaad altijd een zeker risico in, maar de kunst is om dat risico correct in te schatten en onder controle proberen te houden. Het is niet de bedoeling om nog wat meer risico's erbij te halen.

Jan Steen zei:
Dit is geen politiek forum waar je je ongenoegen kunt spuien omdat het in de wereld nu eenmaal anders werkt dan jij wilt.
Excuseer me, maar volgens wat ik lees is het probleem net dat de wereld nu eenmaal anders werkt dan wat JIJ zou willen. Jij zou willen dat alles zomaar moet kunnen en liefst nog tegen een kinderprijsje. Dat getuigt van een gebrek aan respect tegenover bepaalde mensen, die werken voor hun geld.

Jan Steen zei:
Als je de dames werkelijk wilt helpen ga ze dan overtuigen dat ze voor €9,50 per uur gaan vakken vullen in de supermarkt in plaats van voor €150 per uur werken als sexwerker.
Ook hier druipt weer het respect ervan he... Heb je al eens geprobeerd om zo een meisje dat de rekken in de supermarkt vult, achterlangs te pakken zonder condoom? Probeer het anders eindelijk eens te verstaan: een pallet goederen verdelen over de schabben van de supermarkt is niet echt vergelijkbaar met wat de dames in het SKW doen. Elke stiel heeft zijn verloning. Als die verloning niet meer in verhouding staat tot wat iemand er moet voor doen, dan gaat die persoon die job ook niet meer doen.

En waarom pak je weer meteen uit met een alternatieve job die tot de laagste verloonde soort behoort? Denk jij nu echt dat de meisjes die als sekswerker aan de slag zijn allemaal oliedom zijn, niets gestudeerd hebben, geen skills hebben...? Ik kan er jou alvast een aantal noemen die (hoogswaarschijnlijk, want ik ken je niet persoonlijk) intelligenter zijn dan jij en een goed diploma hebben. Als zij van jou in het SKW zich elke dag verschillende keren zouden moeten bare laten pakken voor een maandloon van bv 2000 euro, dan zijn er velen in staat om voor die som in een heel andere job goed te kunnen functioneren.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, en hiermee wordt geen onderscheid gemaakt maar telt dit voor jullie ALLEMAAL!

- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Nu graag enkel nog recensies plaatsen in de rubrieken en topics over de dames.

Voor andere 'losse praatjes' is er een aparte rubriek!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
peeklak zei:
Pipodeclown2 zei:
Afwisselend kutje en kontje geneukt, heerlijk dat kutvocht naar het kontje slepen mmm.
Dame zat op gegeven moment op knieeen voor me met kont naar achteren, beide gaatjes open.
Heerlijk als je de keuze hebt en haar kunt verrassen met een harde stoot in een van de gaatjes.

Voor de duidelijkheid: de betreffende dame was geen dvp. Ze heeft een vaste relatie en ik kwam erbij, daarbij ze vond dit zelf super geil net als het feit dat ze niet wist in welk gaatje ik zou stoten elke keer als ik terug trok...
Maar de SOA risico's zijn zeker goed om voor ogen te hebben, dus daarvoor dank. Denk dat het in dit geval mee zal vallen.

Terug
Naar boven