Anaal zonder

31 aug 2016
1.194
112
Yeap een nogal overtrokken reactie op een topic wat algemeen is .
Niet eens een topic wat om recensies vraagt .
Alleen of er ervaringen zijn .

Er zijn er genoeg die hier niets bijdragen maar wel lezen .
Heb regelmatig berichten in mijn inbox van forumleden die alleen lezen of alleen vragen .
Deze willen dan in contact komen met een dvp .
Mijn antwoord op hun is tegenwoordig dezelfde als hun bijdrage

Maar ik kan ook een lezer die mij al paar leuke dames heeft toegespeeld .
Dames waar niet van bekend is dat nzc mogelijk is .

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Zonder moeite zei:
Ik heb er veel heel veel anaal gepakt, by far de Arabische dames zijn hier het meest bedreven in op dit moment

En nog een paar Marokkaanse waarvan niet bekend is dat die anaal zc gaan

Zou je deze willen delen via pb? Ben daar heel erg benieuwd naar

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb een tijdje geleden vaak bare anal gedaan bij Albina/Melissa die in het gekende Aparthotel in Jette ontving. Ze liet zich gewillig in haar aars nemen en kon het lang verduren, heerlijk gevoel als ik in haar kont kon spuiten.

Eerlijk gezegd vind ik in een poesje neuken een lekkerder gevoel, een vagina is fysisch gemaakt voor te neuken, maar als ik een dame op haar knieën voor mij heb liggen met de billen uit elkaar gesperd en ik zie mijn penis in haar anus glijden dan slaan mijn stoppen door: pure mannelijke en dierlijke dominantie, een vrouw die zich 100% overgeeft aan mij en zich laat sodomiseren, de mentale kick is voor mij groter dan het gevoel. Ik denk dat het daarom ook een nummer 1 fantasie is voor mannen :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ik heb nog wel eens dat de condoom scheurt bij anaal en meestal kan het opponent ook gewoon bare terwijl ze der niet mee adverteren,, in der kutje mag vaak later dan ook gewoon bare zonder cip dat maakt mij dan ook niet zo veel uit als je anaal dan maar wel vol mag spuiten!

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik vind het wel steeds gewoon een geil idee dat een dame door al die pikken zo heerlijk los in de aars kan worden.

Medisch niet steeds verantwoord, maar wel super geil dat een kontje gewoon open geneukt wordt.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Johan321 zei:
Ik heb een tijdje geleden vaak bare anal gedaan bij Albina/Melissa die in het gekende Aparthotel in Jette ontving. Ze liet zich gewillig in haar aars nemen en kon het lang verduren, heerlijk gevoel als ik in haar kont kon spuiten.

Eerlijk gezegd vind ik in een poesje neuken een lekkerder gevoel, een vagina is fysisch gemaakt voor te neuken, maar als ik een dame op haar knieën voor mij heb liggen met de billen uit elkaar gesperd en ik zie mijn penis in haar anus glijden dan slaan mijn stoppen door: pure mannelijke en dierlijke dominantie, een vrouw die zich 100% overgeeft aan mij en zich laat sodomiseren, de mentale kick is voor mij groter dan het gevoel. Ik denk dat het daarom ook een nummer 1 fantasie is voor mannen :D

Ben het hier helemaal mee eens. Het echt zelden dat een dane een lekker aanvoelende kont heeft. Enkel met bepaalde dames in me normale leven (niet betaald) voelde het lekker strak en 1 hele bijzondere dane voelde echt zijde zacht daarbinnen en lekker strak. Maar over het algemeen voelt der doos vele malen beter. Het is die mentale kick en ja pr0n die ons al 20 jaar wijsmaakt dat dat het ultieme is. Maar als je het vaak hebt gedaan weet je dat dat reuze mee valt. Het allerlekkerste is als je een dame hebt die schoon is , redelijk strak is en die er zelf ook ontzettend op kickt en van geniet. Dan heb je wel wat magisch vooral als je der goed domineert en der volspuit. Maar ik heb nu wel zoveel ervaring dat ik weet dat de gedachte ernaar veel meer doet dan het zelf daadwerkelijk doen. Een kutje voelt gewoon en is gewoon vele malen beter en lekkerder, veel fijne structuur vooral als je een lekker jong strak ding hebt die ook goed nat is van haarzelf en lekker warm.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Een ongelukje kan altijd gebeuren want de endeldarm blijft gewoon zijn ding doen. Gewoon even wassen en klaar. Als je daar niet tegen kunt moet je geen anaal doen.

Qua techniek neuk ik meestal met de eikel op de kringspier omdat dat de strakste (lekkerste) omklemming geeft en wissel dat af met diep. Dieper in de anus is geen omklemming meer omdat daar juist ruimte moet zijn voor de opslag van de ontlasting.

Dit in tegenstelling tot de vagina die omgeven is door spierweefsel. Daarin kan, zeker als een vrouw deze spieren weet te gebruiken, een groot deel van de penis omklemd worden. Om de een of andere reden zijn vooral Aziatische dames daarin zeer bedreven. Sommigen kunnen dat zo goed, dat bij hun vaginaal neuken lekkerder is dan anaal.

Jaren geleden was er in Heinsberg het beruchte (en inmiddels ter ziele gegane) Haus Butterfly waar één bepaalde dame je vaginaal in de houdgreep kon nemen. Heb ik helaas nooit meer gezien.

wtf

Toogplakker
4 jun 2015
44
33
Eerste paar x was het gewoon schoon en perfect maar een x ging het mis. Was wel een traumatische ervaring.. maarja het kan gebeuren toch

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
Doe het niet vaak anaal bij dame.
Maar kan mij niet herinneren dat ik dat ooit met rubber heb gedaan. Sommigen dingen moet gewoon zonder. Net als pijpen.
Je gaat toch ook niet beffen met beflapje 😅😅😅😅

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
vroeger kon het met Hannie in Gent..
vond dat altijd lekker en kontje was op zijn mooist.. :D

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Wie heeft er nog tips & technieken voor de liefhebbers om het genot van anaal zonder te maximeren?
Denk aan:
- voorbereiding
- hoe je het doet (diepte, tempo)
- in welk standje
- type dame (postuur, afkomst, persoonlijkheid)
- soort en hoeveelheid glijmiddel
- vooraan of juist diep spuiten
- enz.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Helemaal niet.
Jouw vragenlijst is een tikkeltje too much en helaas wel erg blijken het nog nooit gedaan te hebben.
Ik denk dat er slechts één zinnig punt staat en dat is die over het glijmiddel maar het antwoord weet jouw dame heus wel.
Het hangt zo af van de dame, de vorm van jouw penis en van jouw techniek dat tips van ons echt niet zinvol zijn.
Anaal zonder kan erg prettig zijn dus ga het lekker vaak doen dan merk je zelf wel. Hoe je het het lekkerst vindt.
Succes

man1962

Snuffelaar
28 mei 2022
6
1
staand naast bed, zij voorover en dan ligt ze met schouders bijna op bed
afwisselend vaginaal en anaal niet te veel glijmiddel gebruiken
heerlijk

carolomarc

Toogplakker
8 mei 2015
56
3
Bij hot Brunette geen enkel probleem maar regio Charleroi dus vrij ver. Ze zal mischien een cumdump creampie gangbang maken. Kut en kont. Ik watcht op haar ad.

Terug
Naar boven