Voormalig lid 14769
Toogplakker
- 25 nov 2019
- 156
- 56
Kom op mannen laten we het gezellig en on-topic houden, zeiken doen we op de wc!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder moeite zei:Ik heb er veel heel veel anaal gepakt, by far de Arabische dames zijn hier het meest bedreven in op dit moment
En nog een paar Marokkaanse waarvan niet bekend is dat die anaal zc gaan
Johan321 zei:Ik heb een tijdje geleden vaak bare anal gedaan bij Albina/Melissa die in het gekende Aparthotel in Jette ontving. Ze liet zich gewillig in haar aars nemen en kon het lang verduren, heerlijk gevoel als ik in haar kont kon spuiten.
Eerlijk gezegd vind ik in een poesje neuken een lekkerder gevoel, een vagina is fysisch gemaakt voor te neuken, maar als ik een dame op haar knieën voor mij heb liggen met de billen uit elkaar gesperd en ik zie mijn penis in haar anus glijden dan slaan mijn stoppen door: pure mannelijke en dierlijke dominantie, een vrouw die zich 100% overgeeft aan mij en zich laat sodomiseren, de mentale kick is voor mij groter dan het gevoel. Ik denk dat het daarom ook een nummer 1 fantasie is voor mannen![]()