Amy - Amstelveen

henkie99

Snuffelaar
21 mrt 2017
15
13
Al een tijdje terug dat ik bij Amy ben geweest.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9792040-amy
Destijds ontving ze ergens in de buurt van Utrecht meen ik.
Bij die 25 jaar in haar advertentie mag je er gerust minimaal 10 optellen, of meer.
Maar ze is zeker de dame op de foto's.
Las wat enthousiaste dingen over haar op de andere site en had na enige moeite een afspraak te pakken.

Uiterlijk viel ze me wat tegen bij binnenkomst, maar toch gebleven.
Zoenen was lekker en daarna een beetje pussygliden, waarna ik haar een tijdje befte.
Over neuken zonder condoom hadden we het absoluut niet gehad. Maar na even gebeft te hebben trok ze me omhoog en duwde mijn lul zonder condoom in haar poes, terwijl ze zei dat ik haar zo geil maakte. Eerlijk gezegd verbaasde dat me, want ik was amper begonnen met beffen. Het duurde niet lang voor ik haar volspoot. Was geen enkel probleem. Duurde alles bij elkaar hooguit 20 minuutjes.

Ik ben niet zo van de tweede ronde, doe er liever eentje rustig en goed.
Ze was overigens erg aardig, en zei dat ik altijd welkom zou zijn. Maar zal niet nog een keer gaan.
Geen idee of ze dit bij anderen ook doet, maar zou me heel goed kunnen voorstellen van wel.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Amy 03.JPG
    Amy 03.JPG
    99,7 KB · Weergaven: 3.910
  • Amy 02.JPG
    Amy 02.JPG
    108,5 KB · Weergaven: 3.956
  • Amy 01.JPG
    Amy 01.JPG
    91,4 KB · Weergaven: 3.953

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Volgens mij al eens hier besproken in het verleden. Weet even niet waar en onder welke naam. Staat me ook iets van bij dat het niet het meest positieve was.

Hooked

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
Ik heb een aantal jaren terug bij mijn eerste date met Amy toen ze voor het eerst in NL was meteen bare sex gehad. We hadden een ontzettend goede klik en het gebeurde vanzelf. Ze schrok er een beetje van en gaf toen aan dat ze graag wilde dat ik dat met niemand anders deed dan met haar. Toen ik een vriendin kreeg en dat vertelde heeft ze me initieel ook geblokkeerd omdat ze verdrietig was hierom. Daarna toch weer een berichtje van haar gehad met excuses en tja, het vlees is zwak, dus haar toch maar weer gaan bezoeken gezien we de geilste dingen deden en ook steeds meer probeerden.

We hebben altijd bare gedaan, maar merkte een half jaar terug ongeveer dat ze behoorlijk aan het afglijden is. In mijn bijzijn heeft ze ook lijntjes gedaan om het werk maar vol te houden zei ze. Bij anaal kwam hij er ook een keer totaal niet schoon uit, maar ging zonder pardon haar mond in.

Dat is voor mij het moment geweest om te besluiten niet meer langs te gaan.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Amy ontvangt op een adres waar echt waar alle CTE, Oekraïense, Letse, litouwse danes ontvangen hebben van anastacia tot en met Paula.

Bij binnenkomst gelijk de vrolijke herkenning kortom er was geen uitleg meer nodig, nee ze wist waarvoor ik kwam en zij wist dat ik wist wat zij doet.

De jaren beginnen te tellen en ze reist al zeker 10 jaar naar Nederland, maar onvoorwaardelijke geile zin en geen zenuwachtig gedoe.

Ja lijntjes ze zal het best soms doen, maar goed fijne geile vrouw wat smaakt ze toch lekker, wat komt ze toch lekker klaar die krolse poes.

Voor degene die gaan go with the flow, en het komt goed echt

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Bij mij deed ze een condoom om maar die ging kapot ze haalde hem eraf ,,hij was veel te strak die condoom,, en Glee er zo overheen bare..
ze wou alleen geen interne donatie omdat ze nog een klant na mij had.. muchien de volgende keer dat het wel mag..

Randstadneuker

Toogplakker
29 nov 2020
38
4
Naast dat je 10jaar erbij op moet tellen, hoe is ze qua postuur? Slank, Volslank of? ben wel benieuwd naar haar mits ze is wat ik zoek. = slanke types..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Voller dan op de foto maar nog lang niet dik te noemen ,, ze heeft een best litteken op der buik. Voor de rest ziet ze der wel goed uit ,,ik geef haar een 6,5 voor alles..

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Eerder deze week bij haar geweest. Tjonge wat een geile dame is dit. Niets lijkt te gek voor haar.
Alleen, geen afspraken maken met de planner want dan kom je duurder uit dan bij de dame zelf. Planner vroeg 50 extra voor rimmen, maar dit deed ze heerlijk zonder extra geld te vragen. Rubber was r nooit sprake van.
Wel beetje jammer dat ze nu adverteren met bare. Neemt wel de spanning weg of het zonder kan of niet.

Randstadneuker

Toogplakker
29 nov 2020
38
4
is jammer genoeg sinds vrijdag niet meer actief op de app, nog wel haar advertentie omhoog gegooid op kinky. staat op mijn lijstje deze dame.

** de bare optie is er nu overigens uit.

Randstadneuker

Toogplakker
29 nov 2020
38
4
Overigens nu ook een ander telefoonnummer, iemand nog contact met haar gehad sinds vrijdag? of iemand een idee tot wanneer ze in Amstelveen is?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Voor er allerlei speculaties komen, dame is even opzoek naar andere werkruimte, gisteren uitgecheckt uit het hotel.

Even geduld mannen komt goed.

lowie

Snuffelaar
24 dec 2016
4
0
Ik bezocht Amy vaak, soms samen met een vriend want ze is gek op trio's met sandwich, dol op zaad niks is haar te gek. Alle gaten beschikbaar voor warm zaad!

Fucksaik

Toogplakker
5 jul 2021
172
50
Heeft iemand het nog geprobeerd? Wil morgen langsgaan, zonder aankondeging van het rubbertje weglaten

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Geen worden voor.. dan vinden de meeste het vreemd dat we pareltjes niet meer melden ,, nou hier dus om!!

Terug
Naar boven