Amy - Amstelveen

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik ben wel na die stukjes hier geplaatst geweest. Waarschijnlijk omdat jullie oude klanten zijn is er voor jullie niets veranderd.
Maar ik ben het met jullie eens, het zijn een paar hele opdringerige collega's van ons die na een stukje hier geplaatst meteen gaan bellen en appen met de meest onhandige teksten.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Zonder moeite zei:
Lekker hè die belmaffia, echt wat een Mongolen wat een Mongolen!
Klopt. Maar ze verpesten het ook voor zich zelf. Dus ze winnen r niets mee.
Misschien moet Barefan leden die helemaal geen recensies schrijven gewoon laten blokkeren.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Sexisleuk zei:
Zonder moeite zei:
Lekker hè die belmaffia, echt wat een Mongolen wat een Mongolen!
Klopt. Maar ze verpesten het ook voor zich zelf. Dus ze winnen r niets mee.
Misschien moet Barefan leden die helemaal geen recensies schrijven gewoon laten blokkeren.

is niet helemaal de plek voor deze discussie meer inmiddels denk ik zo... wellicht even ergens anders verder gaan :)
Ik denk dat dit topic van piet die het gisteren gestart is wel gepast is.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=10285

wel gelijk even toegevoegd.. strengere blokkade regels op nieuwe leden maakt het lastiger voor nieuwe leden om binnen te komen, te blijven en ook te gaan delen dus daar schieten de goeie hunzelf ook mee in de voet want je beperkt je informatie bron met recensies dan juist weer.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Richard

Onzin

1: ikzelf bijvoorbeeld deel hier 50% ongeveer af en toe gooi ik er nog een recensie tussendoor en dat mislukt iedere keer.

2: de discussie omtrent amy mag gerust in haar topic gevoerd worden omdat Amy gewoon een voorbeeld is hoe een dvp beïnvloed wordt Dior bellende, appende achterlijken. Dit adresje had veel bare neukerd plezier kunnen geven

3: het is te gek voor woorden dat er lui zijn die bare eisen op basis van een recensie hier op het forum.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Dit is dus de reden om inactieve leden gewoon eruit te gooien en daarom dit topic gestart. Je hebt er niets aan en ze verpesten het voor de rest. Over een jaar hebben ze nog niets op dit forum gedeeld. Dus wat heb je er aan? Juist! Helemaal niets! En kijk het hoeft niet minimaal elke maand een. Maar in ieder geval iets

lowie

Snuffelaar
24 dec 2016
4
0
Als je vaker komt en ze ziet dat je vaste klant wordt kan je haar kut, kont en mond gewoon volspuiten. In andere gevallen gebruikt ze misschien een rubbertje. Laatste tijd ziet ze er niet meer zo fris uit dus ze zal wellicht wat vaker voor pzc gaan. Ze is nu weer even van de radar trouwens.

Sexlover

Snuffelaar
6 jul 2021
1
0
Volgens mij is ze weer naar huis toe. Ik heb ook nooit een rubbertje gezien, maar wat je zegt, ze gaat behoorlijk achteruit. De foto's zijn al van jaren terug. Ze is inmiddels veel voller dan je op de foto's ziet. Ook haar kut is inmiddels behoorlijk uitgewoond. Weet niet of ze nog terug komt en anders weet ik niet of ik er weer heen zal gaan.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik ken haar niet lang en op dat kastje lagen toen allemaal Durex producten, condooms, tubes en zo.
Ik vond haar wel aardig kwa persoonlijkheid en zaten wat na te praten. Zij klaagde over de thuis situatie, zij maakte zich zorgen en de afstand was zo groot. De politieke situatie in haar thuisland is zodanig dat reizen via andere landen moet. Wat het duurder maakt en langer duurt.
Ze kon daardoor niet goed werken, vond ze.
Misschien verklaart dat onze wisselende ervaringen

lowie

Snuffelaar
24 dec 2016
4
0
Heel jammer maar ze is definitief gestopt en komt niet meer terug. Wat een gemis!

Sexlover

Snuffelaar
6 jul 2021
1
0
Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt, maar ze komt gewoon weer terug hoor. Ze weet alleen nog niet precies wanneer

lowie

Snuffelaar
24 dec 2016
4
0
Sexlover zei:
Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt, maar ze komt gewoon weer terug hoor. Ze weet alleen nog niet precies wanneer

Ik wou dat je gelijk hebt maar sprak haar gisteren nog en het is wel degelijk einde oefening voor haar. Wat jammer jammer jammer!

Terug
Naar boven