Ami (Shemale) - Antwerpen

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
Ja ze is terug
Haha na al die weken droog te staan zal ze wat in te halen hebben
Allez ze heeft de lo ckdown goed doorstaan

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
arantes zei:
gisteren bij ami geweest.
dacht dat geiler als vroeger niet kon... ze is opnieuw grenzeloos actief, met een extra gloryhole...

En gewoon alle mogelijkheden zoals vanouds (NZC wederzijds met klaarkomen in kont, sperma in de mond slikken)
Mijn zak staat op ontploffen en wil ASAP naar haar toe maar heb geen zin in een date met mondmasker of andere "zever"....

Ik zie nog geen advertenties... gewoon bellen voor een afspraak?

arantes

Snuffelaar
15 jun 2015
16
0
DriverT zei:
arantes zei:
gisteren bij ami geweest.
dacht dat geiler als vroeger niet kon... ze is opnieuw grenzeloos actief, met een extra gloryhole...

En gewoon alle mogelijkheden zoals vanouds (NZC wederzijds met klaarkomen in kont, sperma in de mond slikken)
Mijn zak staat op ontploffen en wil ASAP naar haar toe maar heb geen zin in een date met mondmasker of andere "zever"....

Ik zie nog geen advertenties... gewoon bellen voor een afspraak?

ja hoor gewoon zonder enig taboe zoals altijd. app gestuurd en kon onmiddellijk terecht. ze heeft het nog niet zo druk denk ik

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ze staat weer gewoon op afspraakjes, nu met de naam Ibah Zambal, gewoon bellen en een afspraak maken.
Je krijgt dan haar adres en je krijgt ook de prijs te horen.

diver12

Toogplakker
8 feb 2016
27
4
Iemand het nummer van Ami,ben het kwijt ,en de zaak is dicht en geen ad online
Thanks

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Pas nog contact met Ami gehad, ze ontvangt nu niet, ze is angstig voor de toestand rondom corona. Het heeft dus geen zin om contact te zoeken.
Mocht ze weer ontvangen dan laat ik het op de site wel even weten.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Mmmm, heb echt zin om nog eens bij Ami langs te gaan ... Hopelijk ontvangt ze binnenkort weer ! Mochten er gelijkaardige alternatieven zijn, mag je zeker pm sturen. Met gelijkaardig alternatief bedoel ik : exotisch, bare, actief en passief tot het eind.

Terug
Naar boven