Ami (Shemale) - Antwerpen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ook weer iemand die Amie heeft ontdekt! IK kom al jaren bij Amie en het is en blijf een feest, al heeft ze de laatste tijd behoorlijk wat renovatie laten uitvoeren.
Persoonlijk ben ik niet zo weg van haar borstvergroting maar verder mag het er allemaal wezen.
Het wat je zegt een bloedgeil sletje, ze laat zicht gewillig volspuiten en dan verwacht ze dat ze dat bij jou ook mag doen.
Maar geef je aan dat je dat niet wilt is het ook geen probleem, dan zal ze altijd een condoom gebruiken.

Geniet van haar en laat je lekker gaan. Maar bedenk inderdaad 1 ding, je bent niet de eerste en zeker niet de laatste.
Het risico dat je ooit wat zult oplopen is natuurlijk aanwezig maar ik ben een levend voorbeeld van iemand die nog nooit wat heeft opgelopen bij Amie.
Dat kan geluk zijn maar als ik terugdenk hoe vaak ze al is klaargekomen in me dan kan ik dat haast niet meer geloven.

Veel plezier!

kleinepiet

Toogplakker
6 aug 2015
33
5
Ook ik ben al enkele malen bij Amy geweest, wel in de tijd voor haar borstvergroting. De laatste maal heeft ze mij in missio genomen, mijn benen in haar nek. Zoals mijn nickname heeft ook zij geen al te grote, ideaal voor mijn nauw kontje. Wij stonden allebei zo heet dat ik haar aanmoedigde in mij klaar te komen. ik weet het : het is zo verkeerd, maar het gevoel van haar warme zaad in mijn aarsje was superb. Ik dacht dat het voorbij was, maar niets was minder waar : zij was bezig het "bed" op te maken met haar kontje in de lucht, ik stond reeds onder de douche, maar werd terug zo geil dat ik haar nogmaals op zijn hondjes heb genomen en klaargekomen. Geloof me, als je bij haar buitenkomt ben je helemaal leeg ( en je darmen vol )

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Spuit ze veel? Helaas al bij een aantal shemales meegemaakt dat het niet meer dan een paar druppels was :(

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Je zult niets tekort komen, reken maar dat je goed gevuld naar buiten komt!

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ze ontvangt je in een kamertje boven haar kapsalon. Daar moet je ook binnen gaan.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Nou, ze is in elk geval teleurgesteld als je niet meerdere keren komt, verder is het voor de volgende klant ook balen want dan is ze in een kut humeur.
En dan mag ik dat oa weer oplossen door ze bare te laten klaarkomen. :D :D

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Ik ben nog nooit bij een ladyboy geweest maar zou het heel graag eens proberen met Amy. Het enige wat me nog weerhoudt is het kutverkeer in Antwerpen, en vooral veilig parking vinden.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Van waar kom je? Via het zuiden/justitiepaleis is het redelijk gemakkelijk. Ook via de Waaslandtunnel. Je moet wel weten hoe je de Knip vermijdt.

Parking heb je overal. Overdekt. Je betaalt er toch overal voor, ook op straat. Dus dan sta je maar best ergens binnen. Bijvoorbeeld in de straat met de Chinese en Thaise winkels. In die parking passeren veel klanten en je moet een zwaar hekken passeren om binnen te rijden. Daar sta je redelijk veilig.

Terug
Naar boven