Deze dame was een verrassing op de foto ziet ze er beter uit maar haar vriendelijkheid beloofde veel. Ze kan heerlijke blowjobs geven en bij voorkeur dat zegt ze zelf nzc. Mocht je anaal willen bij haar even van te voren doorgeven dan spoelt ze alles goed door. Dat heb ik maar met condoom gedaan. Ondanks haar leeftijd voelde het wel strak daaronder en waar ze het meest van genoot was het harde stoten van achteren ook anaal. Ik had een uur aangevraagd en doordat ze me zo horny maakte kwam ik al na een kwartier vol in haar klaar. Gulzig pijpte ze mijn jonkheer schoon en liet me even bijkomen waarna ze mijn lul met haar hand masseerde en ja daar was mijn jonkheer op volle sterkte. Op haar verzoek wilde ze eerst anaal daarna hard on doggy style en vroeg of ze het tempo mocht aangeven....is dit niet geil !? Tussendoor ging ze nog rustig pijpen zodat ik haar verder hard kon stoten.
Ik merkte dat ze wilde klaarkomen en vroeg of ik haar hard kon stoten on doggy style en dat deed ik dus ook maar het moest niet te lang duren want ik werd geiler en kon het moeilijk in houden totdat ze zei dat ik mijn zaad erin moest spuiten......ik geloof dat dit niet fake was en we kwamen beiden klaar...wederom een volle lading en het druppelde gewoon uit haar flamous, waarna ze tot slot mijn lul rustig en gulzig weer schoon pijpte.
Ik merkte dat ze wilde klaarkomen en vroeg of ik haar hard kon stoten on doggy style en dat deed ik dus ook maar het moest niet te lang duren want ik werd geiler en kon het moeilijk in houden totdat ze zei dat ik mijn zaad erin moest spuiten......ik geloof dat dit niet fake was en we kwamen beiden klaar...wederom een volle lading en het druppelde gewoon uit haar flamous, waarna ze tot slot mijn lul rustig en gulzig weer schoon pijpte.