Amanda - Helmond (vh Heenvliet)

PaPong

Snuffelaar
27 aug 2015
5
0
Deze dame was een verrassing op de foto ziet ze er beter uit maar haar vriendelijkheid beloofde veel. Ze kan heerlijke blowjobs geven en bij voorkeur dat zegt ze zelf nzc. Mocht je anaal willen bij haar even van te voren doorgeven dan spoelt ze alles goed door. Dat heb ik maar met condoom gedaan. Ondanks haar leeftijd voelde het wel strak daaronder en waar ze het meest van genoot was het harde stoten van achteren ook anaal. Ik had een uur aangevraagd en doordat ze me zo horny maakte kwam ik al na een kwartier vol in haar klaar. Gulzig pijpte ze mijn jonkheer schoon en liet me even bijkomen waarna ze mijn lul met haar hand masseerde en ja daar was mijn jonkheer op volle sterkte. Op haar verzoek wilde ze eerst anaal daarna hard on doggy style en vroeg of ze het tempo mocht aangeven....is dit niet geil !? Tussendoor ging ze nog rustig pijpen zodat ik haar verder hard kon stoten.
Ik merkte dat ze wilde klaarkomen en vroeg of ik haar hard kon stoten on doggy style en dat deed ik dus ook maar het moest niet te lang duren want ik werd geiler en kon het moeilijk in houden totdat ze zei dat ik mijn zaad erin moest spuiten......ik geloof dat dit niet fake was en we kwamen beiden klaar...wederom een volle lading en het druppelde gewoon uit haar flamous, waarna ze tot slot mijn lul rustig en gulzig weer schoon pijpte.

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
Hoewel in de advertentie Heenvliet staat ontvangt ze in Hellevoetsluis (maar niet meer voor lang, heb ik begrepen).
Bijna een GILF, maar wel best lekker.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Ze ontving vroeger ook wel eens in de Meern, als ze niet meer in Heenvliet te bezoeken is zou dat weer een welkome locatie zijn!

A

Anonymous

Guest
ik ben hier vriendelijk ontvangen door amanda en haar man (waar je geen last van hebt, hij blijft beneden).
gelijk naar boven gegaan en daar heeft ze mij eerst heerlijk op oorlogs-sterkte gebracht waarna ik haar lekker heb geneukt. als klap op de vuurpijl na dat ik haar intern had gedoneerd heeft ze mijn schoon gelikt en gezogen. ondankt haar leeftijd voel je daar niets van en zeker voor herhaling vatbaar

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Amanda kan ik een ieder aanraden. Mooie meid, kleedt zich spannend, mooie make-up. En bovenal heerlijke GFE bare sex in alle gaatjes. TOP

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Zeker een mooie dame, goede prijs/kwaliteit en ziet er nog goed uit voor haar leeftijd.
Een paar maanden terug ben ik er ook geweest, lekker een uurtje bare met meerdere HP, dat is geen probleem.

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Amanda in het verleden ook enkele keren bezocht.
Maakt beloften waar. Doet lekker mee. Een echte geile milf.
Interne donaties worden graag ontvangen.
Toppertje op leeftijd.

Soepkip

Toogplakker
7 apr 2015
63
3
Ik heb Amanda ook weer eens bezocht en haar naar mijn volle tevredenheid weer voorzien van mijn warme zaad. Ze is gewillig en geil en kleedt zich zoals jij het wilt. Een lekker rijp sletje. :D

A

Anonymous

Guest
He soepkip,
Begrijp ik het goed? Het adje van Amanda is al een half jaar oud maar zij is nog volop actief?

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
het is wel even geleden maar heb deze oudere dame(zeker60) ook bare geneukt,amanda woon in een rijtjeshuis,
ik had tefonische een afspraak gemaakt in de avond,amanda deed open,liet me binnen waar ik langs haar(man?)liep die :lol: lag te slapen op de bank. ze nam me mee naar boven(slaapkamer),toen ik op slaapkamer de wensen bekend heb gemaakt gingen we over op de daad,3keer klaargekomen,1keer pijpen met slikken,2de keer bare neuken vaginaal volgespoten,3de keer anaal bare en volgespoten,wel oud en goed geil en niet duur :D

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Laatst weer een bezoekje gebracht aan deze oudere gewillige dame.
Niets is te gek, je kan heerlijk je gang met haar gaan.
Heerlijk intern vol te kwakken. :D :twisted:
Blijft een lekkere dame.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ze moet nu toch inmiddels al ruim in de 60 zijn ipv de door haar gegeven leeftijd van 52 jaar in de advertentie.
Ik ben er geloof ik zo 10 jaar geleden een keer geweest toen was ze al in de 50 :shock: :)

Terug
Naar boven