Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alfaatje zei:Nu ze weer terug is wil ik haar graag eens gaan bezoeken, ze staat al een tijdje op mijn lijstje, zeker na het lezen van de positieve berichten.
Als ik haar heb bezocht schrijf ik zeker een recensie.
johansex zei:Volgens de advertentie zit ze nu in Eindhoven. :roll:
Alfaatje zei:Zoals eerder geschreven stond Alexandra al een tijdje op mijn lijstje om haar te bezoeken.
Gisteren was het zover en heb haar bezocht in een hotel in Tilburg, ze was hier tijdelijk en gaat waarschijnlijk weer terug naar Rotterdam.
Ziet er beter uit als op de foto's. Ze is een leuke, lieve meid met een lekker lolita figuur. Mooie kleine tietjes en een strak kontje.
Al staande een eerste verkenning, ze kleedde mij uit en daarna ik haar, op bed beland begon ze lekker te tongzoenen.
Daarna begon ze me lekker rustig te pijpen en m'n ballen te likken. Nog even gelikt en ik was klaar voor het echte werk.
Ze heeft een heerlijk strak poesje en kon het niet lang volhouden, echt een GFE.
Ze had gevraagd niet in haar klaar te komen, alleen begon ze zelf ook te komen en kwam ik gedeelte in haar klaar, rest op haar buikje en ze
pakte me lul en bleef nog even langs haar poesje wrijven.
Nog even blijven liggen om een beetje bij te komen en daarna naar de badkamer om te wassen.
Een hele lieve meid die ik vaker ga bezoeken, volgende keer een uurtje om langer van haar te kunnen genieten.