Alexandra - Rotterdam (vh Tilburg)

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Nu ze weer terug is wil ik haar graag eens gaan bezoeken, ze staat al een tijdje op mijn lijstje, zeker na het lezen van de positieve berichten.

Als ik haar heb bezocht schrijf ik zeker een recensie.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Alfaatje zei:
Nu ze weer terug is wil ik haar graag eens gaan bezoeken, ze staat al een tijdje op mijn lijstje, zeker na het lezen van de positieve berichten.

Als ik haar heb bezocht schrijf ik zeker een recensie.

Nou, bezoeken en recenseren dan maar zou ik zeggen. Veel plezier en we zijn benieuwd naar je ervaring.

A

Anonymous

Guest
Ze heeft haar advertentie aangepast van Eindhoven naar Rotterdam zie ik. Misschien leest ze mee.....

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Zoals eerder geschreven stond Alexandra al een tijdje op mijn lijstje om haar te bezoeken.

Gisteren was het zover en heb haar bezocht in een hotel in Tilburg, ze was hier tijdelijk en gaat waarschijnlijk weer terug naar Rotterdam.

Ziet er beter uit als op de foto's. Ze is een leuke, lieve meid met een lekker lolita figuur. Mooie kleine tietjes en een strak kontje.
Al staande een eerste verkenning, ze kleedde mij uit en daarna ik haar, op bed beland begon ze lekker te tongzoenen.
Daarna begon ze me lekker rustig te pijpen en m'n ballen te likken. Nog even gelikt en ik was klaar voor het echte werk.
Ze heeft een heerlijk strak poesje en kon het niet lang volhouden, echt een GFE.
Ze had gevraagd niet in haar klaar te komen, alleen begon ze zelf ook te komen en kwam ik gedeelte in haar klaar, rest op haar buikje en ze
pakte me lul en bleef nog even langs haar poesje wrijven.

Nog even blijven liggen om een beetje bij te komen en daarna naar de badkamer om te wassen.

Een hele lieve meid die ik vaker ga bezoeken, volgende keer een uurtje om langer van haar te kunnen genieten.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
Alfaatje zei:
Zoals eerder geschreven stond Alexandra al een tijdje op mijn lijstje om haar te bezoeken.

Gisteren was het zover en heb haar bezocht in een hotel in Tilburg, ze was hier tijdelijk en gaat waarschijnlijk weer terug naar Rotterdam.

Ziet er beter uit als op de foto's. Ze is een leuke, lieve meid met een lekker lolita figuur. Mooie kleine tietjes en een strak kontje.
Al staande een eerste verkenning, ze kleedde mij uit en daarna ik haar, op bed beland begon ze lekker te tongzoenen.
Daarna begon ze me lekker rustig te pijpen en m'n ballen te likken. Nog even gelikt en ik was klaar voor het echte werk.
Ze heeft een heerlijk strak poesje en kon het niet lang volhouden, echt een GFE.
Ze had gevraagd niet in haar klaar te komen, alleen begon ze zelf ook te komen en kwam ik gedeelte in haar klaar, rest op haar buikje en ze
pakte me lul en bleef nog even langs haar poesje wrijven.

Nog even blijven liggen om een beetje bij te komen en daarna naar de badkamer om te wassen.

Een hele lieve meid die ik vaker ga bezoeken, volgende keer een uurtje om langer van haar te kunnen genieten.

Heb je extra moeten betalen voor NZC?

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ik had haar 100 euro gegeven en vroeg zelf of ik dan alles zonder wilde.

Is een lekkere meid die actief meedoet, pijpen was goed, niet super. lekker tongzoenen en een heerlijk nauw kutje.

ik zou zeggen, probeer haar eens uit en we horen graag hoe het was.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
ik ben er ook geweest.
was 100 voor een half uurtje zonder.
kwam voor een uurtje, dat was 100 volgens de ad, maar dat was met.
Dus heb het maar met gedaan. Misschien als ik effe ging praten was het wel gelukt om te onderhandelen. maar had die dag daar echt geen zin in. echt een zware dag gehad.

Hoewel het met is, beschrijf ik het in het kort.
pijpen ok, geen tongzoenen bij mij. wel een strak kutje. geen anaal geprobeerd. kan effe de ad niet voor me halen of ze dat ook aanbied.
voor de rest beetje passief.
ze vond me ook echt niks, die vibe kreeg ik dan.

dgroenink

Snuffelaar
25 apr 2015
19
12
Deze dame een aantal weken een keer gedatet.

Heel vriendelijke dame die de tijd voor je neemt om je te vermaken. Tongzoenen doet ze niet en dit heeft waarschijnlijk te maken met de conditie van haar gebit. Zonde want ze heeft buiten de gaatjes een net gebit.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Deze dame een aantal maal bezocht. Vriendelijk en doet echt haar best om her naar je zin te maken. Ze zag er moe uit maar heeft een mooi lolita figuur met kleine tietjes en een mooi klein kontje, gebit is door de gaatjes wat minder zoals eerder gemeld. Ontvangstlocaties zijn niet al te best maar dat mag de pret niet drukken. Douchen voor en achteraf mogelijk.

Zoenen deed ze de 2e keer wel maar niet met overgave. Kontje is erg lekker. 1e sessie na eerst haar poesje genomen te hebben ook, na wat overtuiging, haar kontje mogen neuken. Lekker strak en hield het dan ook niet lang uit. 2e bezoek was ze een stuk relaxter en ging het veel makkelijker in haar kontje en ze vond t zichtbaar lekker en diep in haar klaargekomen. Door de warmte het bij 1x gehouden, schade 150,-. Ze ziet me vaker terug.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ik heb haar vorige week weer bezocht en ze ontving nu in een nieuwbouw appartement. Mooie slaapkamer met een lekker bed.

Eerst even samen gedoucht en het was weer heerlijk.

Ze is ondertussen wel een van mijn favorieten geworden, naast Sabina, maar die is er momenteel niet helaas.

kleoculture

Toogplakker
5 sep 2016
43
4
Vraag me af hoe lang het goed met haar gaat.

Ze snotterde de gehele avond en zij opeens dat het kwam door de coke. Er is 'a boy' welke haar coke geeft. Kon er niet uit opmaken hoe dat een klant is of iets anders, daar deed ze vaag over. Ik ben zelf niet bekend hoe vaak je moet gebruiken om tot zulk gesnotter te komen. Maar omdat ze er zo giebelig en niet serieus over deed, voorzie ik dat dit snel bergafwaarts kan gaan. Zonde...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Snotteren is versneden coke... 20% coke en de rest zelf rijzend bakmeel waarschijnlijk, in het slechtste geval vermalen asperine..

dgroenink

Snuffelaar
25 apr 2015
19
12
Laatst bij Alexandra geweest in Tilburg, maar inderdaad ook een vreemd gevoel bij het bezoek. Niet meer zo spontaan als de eerdere keren in Rotterdam. Daarnaast gaf ze aan dat ze al twee keer opgeladen is in Rotterdam ivm het feit dat haar auto bekend is bij de politie en ze haar in de gaten houden.
Ga er daarom voorlopig niet meer langs.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ook weer eens bij Alexandra langs geweest vorige week. Ze zit nu in Eindhoven centrum. Ze snotterde nog steeds en ze vertelde me dat het geen griepje was ... maar idd wat anders :shock:. Haar appartement in de stad ziet er prima uit en douchen geen probleem.

Ze zag er ook erg moe uit en is ze behoorlijk afgevallen ten opzichte van mijn laatste bezoek in Rdam. Inzet was oké maar was na 30 min weer vertrokken, het voelde voor mij niet goed. Helaas want ik vond het voorheen een leuke dame. Voor mij even geen herhalingsgevaar meer.

Terug
Naar boven