Afgewezen door een dame van plezier

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Laat ik gelijk zeggen dat ik altijd zeer welkom ben bij de overgrote meerderheid van dvp's die ik altijd met respect behandel zelfs als zij (sommige van hen) hun afspraak niet nakwamen.

In mijn wandel 'carrière' ben ik 3 keer afgewezen door dvp's (1 nzc en 2 nmc)

Eerste afwijzing: alles netjes afgesproken via de mail. Toen ik er was en aanbelde, deed de dame de deur open en gelijk dicht zonder iets te zeggen. Een keertje of drie aangebeld zonder succes. Boos en zwaar teleurgesteld reed ik huiswaarts (bijna 2 uur heen en weer gereden).
Laat in de avond stuurde ze me een mail waarin stond dat ze alleen blanke mannen ontvangt.
Ik beantwoorde dat het haar goede recht was maar dat ze het in haar adje moet vermelden om misverstand te voorkomen. Voor een paar dagen knaagde het echt aan me dat ze me voor niets heeft laten komen.

Tweede afwijzing: het was deze dame https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=681 . Zij ook ontvangt alleen mannen van Nederlandse afkomst die onder de 50 zijn. Zij gaf geen reden op. Achteraf ben ik blij dat ze me afwees want haar service en hygiëne zijn matig.

Derde afwijzing: het was een Oost-Europese dame die zei dat donkere mannen zwaar geschapen zijn.

Ik kan me nog goed herinneren wat ze zei: black men have big dicks. A friend of mine got her pussy sore and she could not work for a couple of days and she missed money.

Mijn vraag aan jullie heren is, ben je ooit door een dvp afgewezen? Welke reden(en) gaf zij op?

Ik ben van Afrikaanse afkomst en ben tussen 28-35 jaar oud.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Laat ik gelijk zeggen dat ik altijd zeer welkom ben bij de overgrote meerderheid van dvp's die ik altijd met respect behandel zelfs als zij (sommige van hen) hun afspraak niet nakwamen.

Eerste afwijzing: alles netjes afgesproken via de mail. Toen ik er was en aanbelde, deed de dame de deur open en gelijk dicht zonder iets te zeggen. Een keertje of drie aangebeld zonder succes. Boos en zwaar teleurgesteld reed ik huiswaarts (bijna 2 uur heen en weer gereden).
Laat in de avond stuurde ze me een mail waarin stond dat ze alleen blanke mannen ontvangt.
Ik beantwoorde dat het haar goede recht was maar dat ze het in haar adje moet vermelden om misverstand te voorkomen. Voor een paar dagen knaagde het echt aan me dat ze me voor niets heeft laten komen.

Tweede afwijzing: het was deze dame viewtopic.php?f=173&t=681 . Zij ook ontvangt alleen mannen van Nederlandse afkomst die onder de 50 zijn. Zij gaf geen reden op. Achteraf ben ik blij dat ze me afwees want haar service en hygiëne zijn matig.

Derde afwijzing: het was een Oost-Europese dame die zei dat donkere mannen zwaar geschapen zijn.

Ik kan me nog goed herinneren wat ze zei: black men have big dicks. A friend of mine got her pussy sore and she could not work for a couple of days and she missed money.

Mijn vraag aan jullie heren is, ben je ooit door een dvp afgewezen? Welke reden(en) gaf zij op?

Als ik via de mail afspreek zet ik er bij dat ik van Afrikaanse afkomst ben en tussen 28-35 jaar oud om niet voor niets voor Jan Lul ergens te rijden :mrgreen:

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0

Tweede afwijzing: het was deze dame viewtopic.php?f=173&t=681 . Zij ook ontvangt alleen mannen van Nederlandse afkomst die onder de 50 zijn. Zij gaf geen reden op. Achteraf ben ik blij dat ze me afwees want haar service en hygiëne zijn matig.

Als ik via de mail afspreek zet ik er bij dat ik van Afrikaanse afkomst ben en tussen 28-35 jaar oud om niet voor niets voor Jan Lul ergens te rijden :mrgreen:

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0

Tweede afwijzing: het was deze dame https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=681 . Zij ook ontvangt alleen mannen van Nederlandse afkomst die onder de 50 zijn. Zij gaf geen reden op. Achteraf ben ik blij dat ze me afwees want haar service en hygiëne zijn matig.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
ik ben een x afgewezen voor NZC en ze wilde wel pzc maar daar kwam ik niet voor.
ik heb ook een donkere huidskleur.
Dat gaf ze ook als reden en dat donkere mannen meer ziektes hebben :shock:

geen probleem voor mij, maar geef het effe aan. ieder z'n voorkeur.
het was Amalia/amelia die ontving in Rdam Zuid.

Wel is vaker meegemaakt dit, maar komt beetje op hetzelfde neer.

Van mijn ervaringen heb ik geleerd.
Ik maak eigenlijk bijna nooit afspraken ver van te voren en/of ik een behoorlijk afstand moet afleggen (langer dan 30-40 min rijden) en als ik het sporadisch doe dan doe ik het met dames die in de buurt zijn.

A

Anonymous

Guest
1x afgewezen door een dame die een foto vroeg en beweerde mij ergens van te kennen. Ze durfde het niet aan, was bang dat ik via via misschien wel tot haar kennissenkring behoorde :lol:
Vond ik op zich wel weer interessant, maar heb haar niet zover gekregen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
1 keer op de geleenstraat, die heb ik gelijk helemaal in elkaar geslagen :lol: :lol:

Maar ff zonder dollen, als er een bevolkingsgroep racistisch is dan zijn het oost europeanen!
Je kan als neger of donker getinte niet echt veilig over straat in een stad als Vilnius in LT als je alleen bent.

Groepen dronken russen deinzen er niet voor terug om je te begraven in de bossen.
Sinds het EU is, is er wel wat meer respect voor elkaar maar de zwarte pietem discussie is daar ook op het journaal. En de hints onder water zijn niet van de lucht. En ik kan er over meepraten, mijn hele familie woont er.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Johnny zei:
ik ben een x afgewezen voor NZC en ze wilde wel pzc maar daar kwam ik niet voor.
geen probleem voor mij, maar geef het effe aan. ieder z'n voorkeur

Ik heb er geen moeite mee dat ik bij sommige dvp's niet welkom ben maar maak het duidelijk in je adje zo weet ik of ik je wel of niet moet bellen of mailen. Een advertentie waar "alleen Nederlandse mannen" in staat, zegt me al genoeg.
Mezelf nog nooit afgewezen door ziektes bla bla bla maar twee vrienden van me wel omdat negroïde mannen aids en allerlei soa's zou hebben. :shock: . Beide gasten zijn hier geboren en getogen dus zijn ze net zo schoon als Jan en Henk zou je zeggen maar nee zeiden dames die hen afwezen.

Ik heb haar een keertje bezocht toen ze nog in Walchersestraat. Nzc was geen probleem maar interne donatie was niet mogelijk. Ze lag er als een dode vis bij met haar ogen dicht tot ik klaar was. Totaal ongeïnteresseerd.

Ik maak eigenlijk bijna nooit afspraken ver van te voren en/of ik een behoorlijk afstand moet afleggen (langer dan 30-40 min rijden)
Ik ook nooit meer sindsdien. max 40-50 minuten rijden vanaf mijn woonplaats.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Johnny zei:
geen probleem voor mij, maar geef het effe aan. ieder z'n voorkeur.
Ik heb er geen moeite mee dat ik bij sommige dvp's niet welkom ben maar maak het duidelijk in je adje zo weet ik of ik je wel of niet moet bellen of mailen. Een advertentie waar "alleen Nederlandse mannen" in staat, zegt me al genoeg.
Mezelf nog nooit afgewezen door ziektes bla bla bla maar twee vrienden van me wel omdat "negroïde mannen aids en allerlei soa's zou hebben". :shock: Beide gasten zijn hier geboren en getogen dus zijn ze net zo schoon als Jan en Henk zou je denken maar nee...

Ik heb haar een keertje bezocht toen ze nog in Walchersestraat. Nzc was geen probleem maar interne donatie was niet mogelijk. Ze lag er als een dode vis bij met haar ogen dicht tot ik klaar was. Totaal ongeïnteresseerd.

Ik maak eigenlijk bijna nooit afspraken ver van te voren en/of ik een behoorlijk afstand moet afleggen (langer dan 30-40 min rijden) en als ik het sporadisch doe dan doe ik het met dames die in de buurt zijn
Ik ook nooit meer sindsdien. max 40-50 minuten rijden vanaf mijn woonplaats.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Is dit die Amalia van Huize Bas en later Walchersestraat? Want die heb ik 2 keer gehad en ik ben Surinaams en dat was geen probleem.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
De quackstraat en een straat achter mijnsherenplein kan er nu ff niet op komen. Deed verder ook niet moeilijk over mijn afkomst hoor.

A

Anonymous

Guest
Ik kan 1dvp die in haar advertentie heeft staan geen buitenlandse mannen .
( terwijl ze getrouwd is met 1 Antilliaan)
Dus ik vraag haar waarom dat ze geen buitenlandse mannen wil ? Haar antwoord was de dominante cultuur van de buitenlandse mannen ..

Gelukkig hebben de exotische schatjes geen probleem met een blanke
..

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik ben zelf nog nooit aan de deur afgewezen. Maar ik screen zelf wel de advertenties op "alleen Nederlandse mannen" teksten om een rit voor nop te voorkomen. Aan de tel horen ze vaak niet dat ik buitenlands ben en wil ze niet met een verrassing confronteren. Is verder ook geen probleem een ieder heeft z'n eigen voorkeuren.

Terug
Naar boven