Afgewezen door een dame van plezier

A

Anonymous

Guest
Veel meiden zetten die regel in de advertentie om het 'uitschot' onder de gekleurde medemensch te weren. Jaja, voordat er daar weer reacties op komen, die heb je ook onder de blanke Nederlander! Maar jullie weten wel wat er bedoeld wordt; de stoere Suri of Anti, respectloze Turk of Mocro die een hoer als een neukding zien. Helaas schijnt dat onder die bevolkingsgroepen veel vaker voor te komen dan onder de autochtone. Ook schijnt het met de hygiene bij de allochtone bezoekers nog wel eens helemal mis te gaan. Van wat mij is verteld hebben veel meiden eigenlijk helemaal niks tegen een gekleurde bezoeker, maar willen ze geen 'risico' lopen en sluiten ze de hele groep uit. Als je als niet-blanke Nederlander vervolgens op een normale manier belt of mailt met de vraag of het niet toch mogelijk is, dan zul je zien dat het vaak geen probleem is. Soms vragen ze een fotootje en kun je gewoon komen. Uiteraard zijn er meiden die gewoon niet van niet-blanke mannen houden, maar dat is hun goed recht, ieder zn ding. Wij zoeken tenslotte ook meiden uit die wij leuk vinden. Niet elke meid laat zich zomaar door iedereen (bare) nemen enkel en alleen voor het geld. Met name het amateursegment heeft wat strengere eisen.

Moraal van het verhaal;
Als je gekleurd bent en je laat aan de telefoon of mail merken dat je hygienisch, netjes en resprectvol bent, dan maak je 8/10 kans dat je gewoon kunt komen. Ja, tis helaas erg jammer dat je je extra moet bewijzen, maar ook hier is het weer zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik sprak laatst een meisje uit Roemenie, en die gaf aan dat alle donkere mannen een " maatje kinderarm " tussen hun benen hebben. aangezien zij niet na de daad met een uitgescheurde kut wilde achterblijven heeft ze besloten geen " buitenlanders " te accepteren. vlgns mij is er op het kinky forum maar eentje met een monster cock :lol:

Bij de oost-europeanen zit het echt in hun koppies, die groeien er mee op, dat een donker persoon " vies " is, en dat krijg je er niet zomaar uit. dus hun goed recht ja, maar ik vind het toch een vorm van racisme

A

Anonymous

Guest
Ken genoeg NL meiden en zelfs Arabische die hun eigen 'soort' om die reden niet over de vloer willen.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
CWP zei:
Ik sprak laatst een meisje uit Roemenie, en die gaf aan dat alle donkere mannen een " maatje kinderarm " tussen hun benen hebben. aangezien zij niet na de daad met een uitgescheurde kut wilde achterblijven heeft ze besloten geen " buitenlanders " te accepteren. vlgns mij is er op het kinky forum maar eentje met een monster cock :lol:

Bij de oost-europeanen zit het echt in hun koppies, die groeien er mee op, dat een donker persoon " vies " is, en dat krijg je er niet zomaar uit. dus hun goed recht ja, maar ik vind het toch een vorm van racisme

En dat terwijl 50% van de dames die ik bare gehad heb uit Oost-Europa komt. Maar ik heb vaker gelezen dat ze in het 'Oosten' niet zo dol zijn op de gekleurde medemens. En waar kan ik me melden voor dat 'maatje kinderarm' ik denk dat mijn bestelling op een verkeerd adres is bezorgd :mrgreen:

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
1x in poeldijk in denhaag, bij een italiaanse, die merkte dat ik gevoelens voor haar kreeg :oops:

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Tja,

Ik ben zelf ook donker en geef ook altijd aan dat ik niet blank ben. Inderdaad om te voorkomen dat ik tijd verspil aan een DVP voor niets. Een reden dat er niet altijd in de advertentie staat, is dat sommige trieste figuren menen een DVP erop te moeten aanspreken.

Gewoon diep ademhalen en lekker verder zoeken, zou ik zeggen.

En zeg het zelf; een vrouw mag het inderdaad zelf weten met wie ze neukt, want zelf wijzen we sommige dames toch ook af? Daarmee niet zeggende dat ik racisme [verkeerde aannames] ermee goedkeur, he! :|

A

Anonymous

Guest
nestorix zei:
1x in poeldijk in denhaag, bij een italiaanse, die merkte dat ik gevoelens voor haar kreeg :oops:

Heb het zelfde meegemaakt met 1 Filipijnse

Die zei er zijn meer meiden !!!!
Maar nu heeft ze me gemaild voor 1 afspraak .
Heb haar 1 maandje niet bezocht

Terug
Naar boven