Acapulco Gold - (FKK) Ratingen

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Sterkte syfilis is wel ernstig Ja. Zover ik bij mij heb kunnen checken is het dan bij gonorroe gebleven.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Syfilis is geen griepje, laat dat duidelijk zijn.
Aca G doet er niets mee. Onbegrijpelijk.
Ze kunnen toch minimaal een gezondheidsverklaring van de dame vragen.

Door het belabberde beleid bij Aca G wordt de club een besmettingsbron.
Dat zou een saunaclub toch niet moeten willen.

De regionale gezondheidsdienst is inmiddels geïnformeerd.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Ik was er vorige week en haar toen ingelicht dat ik gonnoroe had opgelopen en meerdere met mij. Zou zich laten nakijken zei ze maar weet al weer hoe dat gaat. Meer kan ik ook niet doen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zolang Raluca zelf geen klachten heeft laat ze zich niet testen.
Er zijn inmiddels meerdere wandelaars thuisgekomen met een relatie geschenk waaronder mogelijk ook syfilis.

De Duitse gezondheidsdienst is inmiddels op de hoogte.
Raluca wordt op haar wenken bediend. De regionale gezondheidsdienst komt binnen kort langs bij A G.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Sterkte syfilis is wel ernstig Ja. Zover ik bij mij heb kunnen checken is het dan bij gonorroe gebleven.
Ik zou toch voorlopig met condoom neuken. Laat je testen met drie maanden. De klachten verschijnen blijkbaar tussen de twee weken tot drie maanden na contact.

Ik moet zelf over drie maanden voor controlle terugkomen om te zien of de antibiotica zijn werk gedaan heeft. Tot die tijd voor mij ook contact met condoom.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Ik was er vorige week en haar toen ingelicht dat ik gonnoroe had opgelopen en meerdere met mij. Zou zich laten nakijken zei ze maar weet al weer hoe dat gaat. Meer kan ik ook niet doen.

Ze werkt momenteel gewoon door dus. Ik heb gebeld met de club om het te melden. Dat laat maar weer zien wat een kut club het is. Dat Raluca niet om haar eigen gezondheid geeft is nu ook duidelijk. Zo'n dame moet toch wel gedwongen worden, anders stop je toch met werken tot je getest bent?

Ik ben eerlijk geweest tegen de soa-poli verpleegkundige.ik heb oa verteld waar het vandaan komt en dat de desbetreffende dame gewoon doorwerkt. Ze zouden daarover contact gaan zoeken met hun Duitse collega's. Misschien dat dat ook iets in beweging zet.

Laatst bewerkt:

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Ik heb alleen gebeld bij de Gonorroe besmetting. Ik heb het nu bij de GGD gemeld en zij gaan de club en locale autoriteiten waarschuwen. Ze doen dat anoniem zonder mijn gegevens te vermelden.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Niet slim van A G om er niets aan te doen.
Het minste wat A G had kunnen doen is aan Raluca een gezondheidsverklaring te vragen.

Nu komt er trammelant omdat de besmetting wijst op contacten zonder rubber.
Daarmee is ook de saunaclub strafbaar.

Beide, Raluca en A G, hebben voldoende gelegenheid gehad hier op te reageren.

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Geslachtsziekten als gonorroe en syfilis zijn ook gewoon op te lopen bij (juist) condoomgebruik maar minder handige (pun intended) handelingen tijdens het seksuele contact. Dus het kan nu eenmaal via besmette handen gebeuren.

Sowieso geldt overigens: gonorroe is een reductie van 62% aangetoond. Bij het consistente en correcte gebruik van het condoom is er een significante reductie van de gecombineerde incidenties van chlamydia, gonorroe en syfilis.

Er is dus slechts circumstantial evidence, als de(ze) juiste bovenstaande verdediging wordt gekozen kan het Gesuntheitsamt verder dus niets uitrichten.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Met het optreden van meerdere besmettingen zal de verdenking toch echt uitgaan naar regelmatige contacten
zonder rubber.

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Vind ook dat als je roomser dan de paus wilt zijn en melding maakt bij autoriteiten, dat je dan vanuit dat morele besef ook na elke nzc-beurt 12 weken pmc en nmc moet doen, je dan laat testen en dan na een negatieve uitslag pas weer die ene nzc-beurt van het kwartaal mag doen. Anders ben je toch een pot die een ketel iets verwijt...

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
@SuperPuss , wat heeft dit te maken met het onderwerp in dit topic?
Vind ook dat als je roomser dan de paus wilt zijn en melding maakt bij autoriteiten, dat je dan vanuit dat morele besef ook na elke nzc-beurt 12 weken pmc en nmc moet doen, je dan laat testen en dan na een negatieve uitslag pas weer die ene nzc-beurt van het kwartaal mag doen. Anders ben je toch een pot die een ketel iets verwijt...
Onzin! Nu ik weet dat ik besmet blijf ik thuis totdat ik weet dat de antibiotica zijn werk goed gedaan heeft. Regelmatig testen en bij een besmetting thuis blijven is wel het minste wat we van elkaar en de dames mogen verwachten. Ik klaag toch niet over het feit dat ik besmet ben? Dat is het risico van NZC. Doorwerken met meerdere waarschuwing, dat is verwijtbaar. Je haal twee dingen door elkaar!

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Na elk nzc-contact na een testuitslag ben je mogelijk besmet. En van chlamydia merk jij (als man)de helft van de tijd niks, dus dan heb je geen aanleiding om te testen terwijl je wel wat onder de leden hebt. Incubatietijd van de meeste SOA's is twee tot vier weken. Dan heb je dus per definitie de klachten nog niet en ben je al wel een smetbak. Je argumentatie is dus slechts een schaamlap.

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Dus iedereen op dit forum moet zich schamen volgens jou? 😜

We hebben het hier over een dame die met Gonnoroe en Syfilis dom door doet. Jij wil zeggen dat iedereen die neuk zonder condoom even slecht is? Je lijkt haar vriendje wel 😜

SuperPuss

Snuffelaar
7 feb 2024
14
13
Nee, ik doe-het-zelf ook graag NZC. Maar als een dame met SOA doorwerkt ga ik haar niet verlinken. Ook dát hoort bij het risico van bare een DVP doen (helaas). Ik vind dus dat je je moet schamen wanneer je als je een keer aan het zuur moet ineens schijnheilig een DVP en club gaat melden bij instanties.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik heb in het verleden ook wel eens wat gevangen. Gelukkig de meest onschuldige SOA's met milde klachten. Maar wel altijd teruggekoppeld en is ook altijd correct opgevolgd door de dame. Bij zoiets als Syfilus zou ik me meer zorgen maken.

Heeft verder niets met schijnheiligheid of verlinken te maken, het betreft informeren. Elke medicus zal als advies geven dat sex partners elkaar informeren!
Als dat dan herhaaldelijk genegeerd wordt door dame en/of club zijn meer drastische stappen noodzakelijk. Kwestie van gezond verstand dus en zeker niet iets waar men zich voor moet schamen.

Terug
Naar boven