Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou toch voorlopig met condoom neuken. Laat je testen met drie maanden. De klachten verschijnen blijkbaar tussen de twee weken tot drie maanden na contact.Sterkte syfilis is wel ernstig Ja. Zover ik bij mij heb kunnen checken is het dan bij gonorroe gebleven.
Ik was er vorige week en haar toen ingelicht dat ik gonnoroe had opgelopen en meerdere met mij. Zou zich laten nakijken zei ze maar weet al weer hoe dat gaat. Meer kan ik ook niet doen.
Onzin! Nu ik weet dat ik besmet blijf ik thuis totdat ik weet dat de antibiotica zijn werk goed gedaan heeft. Regelmatig testen en bij een besmetting thuis blijven is wel het minste wat we van elkaar en de dames mogen verwachten. Ik klaag toch niet over het feit dat ik besmet ben? Dat is het risico van NZC. Doorwerken met meerdere waarschuwing, dat is verwijtbaar. Je haal twee dingen door elkaar!Vind ook dat als je roomser dan de paus wilt zijn en melding maakt bij autoriteiten, dat je dan vanuit dat morele besef ook na elke nzc-beurt 12 weken pmc en nmc moet doen, je dan laat testen en dan na een negatieve uitslag pas weer die ene nzc-beurt van het kwartaal mag doen. Anders ben je toch een pot die een ketel iets verwijt...