Dames genoeg hoor. Ze moeten wachten tot ze aan de beurt komenIk geloof dat je niet goed gelezen hebt.
Wij hadden het volgens mij over dat er moeilijk dames te vinden zijn die al dan niet met of zonder willen gangbangen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dames genoeg hoor. Ze moeten wachten tot ze aan de beurt komenIk geloof dat je niet goed gelezen hebt.
Wij hadden het volgens mij over dat er moeilijk dames te vinden zijn die al dan niet met of zonder willen gangbangen
Het zal aan mij liggen maar ik zie hier geen berichtje van. Maar ben dan toch benieuwd welke betaalmethode jouw voorkeur zou hebben.Dat is misschien waar.. Maar het volgende dan.... Ik heb daadwerkelijk overwogen om hier een betaalde promo te openen voor deze gangbang. Echter die kan alleen betaald worden dmv PAYPAL of CRYPTO......Serieus......Ik heb daarover een bericht gestuurd naar het forumbeheer. Gevraagd of er een andere betaalmethode mogelijk was......Geen reactie.
Liever hierIk heb mijn bericht gestuurd via 'contact opnemen' onderaan deze pagina.
Misschien is het verstandiger om dit gesprek verder te voeren. Via DM
Ook niet op chatgirl?In ZH is er bare bijna of eigenlijk niets te doen/vinden, zeker niet overdag.
Ben wel paar x in Tiel geweest, bij Debby onder andere. Dat was zeker goed, maar wel weer dik uur rijden
Ik beperk me eigenlijk tot SJ, dat is wellicht dan mijn fout. Voelt meest betrouwbaar, voor zover mogelijk.Ook niet op chatgirl?
Juist in Zh lijkt me aanbod groot