Aanbod Barebangs nihil..

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Dan ben jij waarschijnlijk 1 van de gelukkigen die inderdaad geen problemen heeft met het vinden van nieuwe dames die graag willen gangbangen. Gefeliciteerd.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Had recent een dame, sexy milf, begin 40, licht getint, amateur, supergeil. Met vier man gegangbanged bare. Haar eerste keer..
Ik heb dit ruim van tevoren gemeld op de chat alhier....maar NIEMAND kwam vanuit deze groep....
Mijn ervaring is dat het niet het moeilijkste is om een gewillige vrouw te vinden..... De moeilijkheid voor gangbangs is het vinden van een goede lokatie....en voldoende, betrouwbare mannen

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Dat is misschien waar.. Maar het volgende dan.... Ik heb daadwerkelijk overwogen om hier een betaalde promo te openen voor deze gangbang. Echter die kan alleen betaald worden dmv PAYPAL of CRYPTO......Serieus......Ik heb daarover een bericht gestuurd naar het forumbeheer. Gevraagd of er een andere betaalmethode mogelijk was......Geen reactie.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Dat is misschien waar.. Maar het volgende dan.... Ik heb daadwerkelijk overwogen om hier een betaalde promo te openen voor deze gangbang. Echter die kan alleen betaald worden dmv PAYPAL of CRYPTO......Serieus......Ik heb daarover een bericht gestuurd naar het forumbeheer. Gevraagd of er een andere betaalmethode mogelijk was......Geen reactie.
Het zal aan mij liggen maar ik zie hier geen berichtje van. Maar ben dan toch benieuwd welke betaalmethode jouw voorkeur zou hebben.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik heb mijn bericht gestuurd via 'contact opnemen' onderaan deze pagina.
Misschien is het verstandiger om dit gesprek verder te voeren. Via DM

rkempert1981

Snuffelaar
6 mei 2024
14
11
In ZH is er bare bijna of eigenlijk niets te doen/vinden, zeker niet overdag.
Ben wel paar x in Tiel geweest, bij Debby onder andere. Dat was zeker goed, maar wel weer dik uur rijden

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
143
80
Kinky is er ook nog. Veel buitenlandse

Eromarkt heeft soms zulke types

Sj kan idd een barebang opleveren maar geluk hebben. Waar kinky veel buitenlandse heeft heeft sj veel prive.

Chatgirl heeft vaak stellen en lesbisch.
Maar soms en vooral in westen stellen die mannen zoeken

Girlsreview en neuken zonder condoom forum ziijn beide meer recensies sites. Maar soms staan er stellen tussen in het ik zoek deel.

Succes

Terug
Naar boven