Zwitserland - Meggen Asiagarten / Asia Wei Wei

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Deze twee zaken zitten allebei op Kreuzbuchstrasse 75 Meggen (LU).

Een week of 3 geleden was ik daar voor zaken, en eens langsgereden. Op de benedenverdieping zit een of andere TV zaak ofzo, maar lijkt een beetje een dekmantel. Ik parkeerde voor de deur, twee Zwitsers stonden iets verderop te overleggen en keken me aan. Ik vroeg of het erlaubt was om daar te parkeren, toen vroeg de ene "Für Asia garten?" wat ik beaamde, toen zei hij: "Ja, ist okay".

Ik naar binnen, eerst kom je langs de deur van Asia Wei Wei, maar ik wilde naar Asia Garten, dus de trap op naar boven, ik vond Susy op de website er wel leuk uit zien. Bij binnenkomst werd er daadwerkelijk door de suzy van de foto's opengedaan (roos tattoo op d'r borst). Leuke verschijning, even overlegd, NZC voor 1 uur, 250CHF. Even kort douchen, en daarna aan de gang. Ze deed lekker mee, tongzoenen, beffen, pijpen, neuken, heerlijk uurtje gehad, absoluut geen spijt. Het uur ook goed volgemaakt met een massage aan het eind.

Paar dagen later wilde ik nog een keer, en dacht kom laat ik Asia Wei Wei eens proberen op de begane grond. Werd opengedaan door een oudere dame, die me met gebrekkig duits naar een kamer geleidde. Toen werd er een meisje opgeroepen, die vervolgens binnenkwam, ze sprak geen woord Duits. De Onderhandeling ging met de gastdame, ik wilde een uur NZC, 250 zei ze. OK. Het meisje begreep er niet veel van, toen we eenmaal begonnen wilde ze een condoom om doen, maar ik zei nee zonder, met wat gebarentaal maakte ze duidelijk dat ze dan 50 extra wilde. Hmm, niet erg blij mee, maar toch maar betaald. Ze zag er wel aardig uit, zoende een beetje, maar verwacht geen enthousiasme. Na iets meer dan een halfuur kwam ik, toen deed ze nog kort wat massage maar na 45 minuten maakte ze kenbaar dat het klaar was. Hmm.. erg jammer.

Conclusie, begane grond overslaan! Asiagarten was top.

Terug
Naar boven