Zwanger geraakt

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Waar blijkbaar niemand over nadenkt: je zal maar als kind op de wereld terecht komen na zo een scenario. :(
Dat kind zal een leven lang last hebben ervan idd. Maar helaas zie ik rondom mij ook kids waarvan de ouders beter een examen hadden afgelegd om ouder te mogen worden.

• Like
Waarderingen: LXIX

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Zou zomaar kunnen sommige zijn wel verder gaan hoeren in Nederland

Laatst bewerkt door een moderator:

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik heb 1 dame gehad. Niemand mocht in haar spuiten, ook ik deed dat niet. Op een gegeven moment stopte ze met het werk en trouwde met een redelijk rijke man. Na een jaar belde ze mij op of ik nog zin had om met haar af te spreken. Natuurlijk zei ik ja. Terwijl we lagen te neuken en te zoenen vertelde ze dat ik in haar mocht klaarkomen. Het voelde zo intiem dat ik daverend in haar klaar kwam. Daarna vertelde ze dat haar man onvruchtbaar is en hoopte dat ze zwanger van mij zou zijn. Gelukkig werd ze niet zwanger maar het had heel anders kunnen aflopen.
Ze heeft mij de 1e keer in de maling genomen. Probleem is dat ze me blijft vragen en ik daar super geil van word. Je begrijpt het denk ik al. Ik ben gezwicht. Inmiddels spreken we 2 wekelijks af en verdwijnen mijn zaadjes diep in haar buikje.

Pummeltje

Snuffelaar
28 jan 2024
3
3
Ik loop al lang mee in de "wereld" en hoewel ik vroeger altijd bare neukte doe ik het nu wat rustiger en veiliger. Sommige "vaste" dvp's raakten zwanger maar geen kleine leek op mij. Op een na en die zie ik nog steeds. Beetje raar gevoel want je gaat van ze houden toch. Haar moeder neuk ik nog steeds als goedmakertje en om te weten hoe het met de kleine , inmiddels al 34, gaat.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Ik heb zelf ook een breeding kink, hoewel ik noem het geen kink want het is juist waar sex voor bedoeld is.
Hoe dan ook, het idee dat je zaad verdwijnt in haar buik blijft het geilste wat er is.
Ik heb jaren geleden een vasectomie laten doen, dus zwanger raken is onmogelijk.
En om de één of andere reden is het daardoor nog geiler geworden omdat ik zeker weet dat er geen kleine meer kan ontstaan.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Dit hele topic staat vol met andere berichten over vasectomie en anti-conceptie.
Jullie bepalen niet wat ik een breeding kink vind. Vrijwel alle dames slikken bovendien de pil, dan is het ook niet breeding.
Kappen met dat zure gedrag, en nou weer door.

Terug
Naar boven