Voormalig lid 14701
Ervaringsdeskundige
- 19 nov 2019
- 639
- 301
Je mannelijkheid om zeep helpen? Ik merk geen verschil tussen voor- en na de ingreep. Heb ik nooit mannelijkheid gehad zeker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal je vasectomie en castratie niet door elkaar?Dat klinkt leuk, maar ik zal nooit mijn mannelijkheid om zeep helpen, sorry.
Hier zit ongelofelijk simpel volk opHaal je vasectomie en castratie niet door elkaar?
Als ze zich laat uitwonen tegen geld kan je daar serieus je slag mee slaan.Wanneer de kinderen naar school zijn ligt ze in de verhuur en laat zich lekker uitwonen.
Papa mag de alimentatie betalen en krijgt zijn kinderen niet meer te zien.
Hij heeft wel rechten maar er is niemand die er op toeziet dat hij zijn kinderen kan zien.
En zo zijn er nog meer broodje aap-verhalen.Veel hangt af van de wetgeving van het land zelf en van de ijver van justitie...
Ik herinner me een verhaal van 5 à 10 jaar geleden. Een bare gangbang in Duitsland. Na afloop bleek dat de slet zwanger was. Het heeft toen heel wat voeten in de aarde gehad, maar die madam heeft van de rechtbank bekomen dat er onderzoek werd gedaan naar de aanwezigen (o.a. via belgegevens). De mannen werden gecontacteerd en moesten hun DNA afstaan. En zo zijn ze dan toch te weten gekomen wie de biologische vader was. En die mag nu afdokken.
Onderschat de Duitse justitie niet daar gaat men veel verder was dat hier ook maar zo uit eigen ervaring weet ik dat hier de nodige dames er een potje van makenMee eens. Duitse justitie is veel actiever als de Nederlandse. Toch zal er geen Staatsanwalt te vinden zijn die hier aan begint.
Denk je nu heus dat een Duitse Staatsanwalt een titel krijgt om DNA van mannen af te nemen op basis van
een telefoonnummer? En dat alleen om vast te stellen wie de gelukkige vader van het kind is?
Er zit geen gram strafbaarheid in het met meerdere mannen dumpen van zaad in een DVP.
Er is geen enkele strafrechtelijke aanleiding die het vorderen van DNA mogelijk maakt.
Het vaststellen van het vaderschap is een civiele aangelegenheid.
Voor dames met een groot hart die zaad van veel mannen ontvangen is het onbegonnen werk uit te zoeken wie
de gelukkige vader is. Vrijwel alle vrouwen zullen kiezen voor het afbreken van de zwangerschap.
Dat is de praktijk.
Is normaal tegenwoordig als je boos wordt doen ze aangifte tegen jeDaar kan ik helemaal van meespreken, ik ben in mijn hand gezet en dit is letterlijk het enigste dat ik heb nog heb "mijn kledij"
Zelfs één van mijn kinderen wilt me niet meer zien of horen.
grtjs
Het vorderen van dna is wettelijk weldegelijk mogelijk dit is in de Valkenburgse zeden zaak ook gebeurdMee eens. Duitse justitie is veel actiever als de Nederlandse. Toch zal er geen Staatsanwalt te vinden zijn die hier aan begint.
Denk je nu heus dat een Duitse Staatsanwalt een titel krijgt om DNA van mannen af te nemen op basis van
een telefoonnummer? En dat alleen om vast te stellen wie de gelukkige vader van het kind is?
Er zit geen gram strafbaarheid in het met meerdere mannen dumpen van zaad in een DVP.
Er is geen enkele strafrechtelijke aanleiding die het vorderen van DNA mogelijk maakt.
Het vaststellen van het vaderschap is een civiele aangelegenheid.
Voor dames met een groot hart die zaad van veel mannen ontvangen is het onbegonnen werk uit te zoeken wie
de gelukkige vader is. Vrijwel alle vrouwen zullen kiezen voor het afbreken van de zwangerschap.
Dat is de praktijk.
Als het justitie past gebruikt men hetIn de Valkensburgse zaak was sprake van een strafrechtelijke grondslag.
Een minderjarige werd aangezet tot prostitutie. Dat is een reden om verdachten te dwingen DNA af te staan.
Als jij voor het zingen de kerk uit gaat, sta je op het punt van komen. Neem ik nu aan. Als dat zo is laat je wat voorvocht achter in de vagina. Ook in het voorvocht zitten jou zaadcelletjes....Ergo, de dame kan ook dan zwanger raken.Vraag mij af of de " voor het zingen de kerk uit " een veilige methode is of niet zwanger te geraken ? De dames die ik zonder rubber nam stonden erop dat ik eruit was voor ik kwam ..![]()