Zwanger geraakt

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
.....
Ook zou dat moeten gelden na een scheiding, heel ander verhaal maar toch. Zo veel mannen worden rond of na hun 50ste in hun hemd gezet door wijven die ineens willen scheiden en dan verliezen ze alles, het huis, de kids etc. Het zou zo moeten zijn dat als zij de scheiding aanvraagt, zij dan moet oprotten……
Daar kan ik helemaal van meespreken, ik ben in mijn hand gezet en dit is letterlijk het enigste dat ik heb nog heb "mijn kledij"
Zelfs één van mijn kinderen wilt me niet meer zien of horen.

grtjs

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Veel hangt af van de wetgeving van het land zelf en van de ijver van justitie...

Ik herinner me een verhaal van 5 à 10 jaar geleden. Een bare gangbang in Duitsland. Na afloop bleek dat de slet zwanger was. Het heeft toen heel wat voeten in de aarde gehad, maar die madam heeft van de rechtbank bekomen dat er onderzoek werd gedaan naar de aanwezigen (o.a. via belgegevens). De mannen werden gecontacteerd en moesten hun DNA afstaan. En zo zijn ze dan toch te weten gekomen wie de biologische vader was. En die mag nu afdokken.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Opbellen wil nog niet zeggen dat je deelneemt en doneert.
Duitse justitie is actief. In Nederland vangt een vrouw bot. Het is civiel recht.
Daar bemoeit het OM zich niet mee.
Ik zie de DVP dit nog niet rond krijgen in Nederland.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Waar gaat dit toch een zeg....we gaan het nog zover krijgen dat mannen nietmeer durven kijken naar vrouwen. Voor mij is dit verhaal weer van weten waaraan je begint maar je verantwoordelijkheid elders leggen. Iets waar wij Belgen wereldkampioen in zijn trouwens.

Als ik deelneem aan een gb is er een risico op een soa. Moet ik toch ook niet de schuld bij de straffen van Christus leggen. Ik stak mn fluit in een poes zonder dwang en daarmee uit.

If you ask me......waar gaat de xereld toch naartoe zeg....

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De wereld gaat afgaande op alle crises naar de kloten.
Tot het zover is neuk ik zoveel als mogelijk omdat het het enige vertier is waar niets boven gaat.
Hier vind ik de lekkerste meisjes die zich graag laten neuken en er zelf ook van genieten.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Dat worden 100 DNA onderzoeken.
Dan ben je 30.000 euro verder.
Vooropgesteld dat alle vrijers bekend zijn en vrijwillig meewerken.
Dat gaat je in België een flink pak meer kosten. En dat allemaal om een condoom van 26 eurocent per stuk uit te sparen :ROFLMAO:

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@Bema* aka Peeklak-Raddelider-Laptar-Manaarunca-Londonblack-enz. zit zo verpakt in zijn vermoedelijke relatie met een (ex)prostituee dat hij helemaal tilt slaat als wandelaars zeggen dat ze een hoer kunnen laten genieten en dat die zich graag laat beuken. Want in zijn leefwereld kan dat niet 😂🤣🙈

Hij heeft het hondenhok van de mod mogen verlaten en zijn eerste post is alweer flauwe zever 🤦🏻‍♂️

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hoeren die er ook van genieten zijn eigenlijk geen hoeren maar lieve dames met een groot hart
die ons graag willen gerieven.
Daar kunnen er niet genoeg van zijn.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Daar kan ik helemaal van meespreken, ik ben in mijn hand gezet en dit is letterlijk het enigste dat ik heb nog heb "mijn kledij"
Zelfs één van mijn kinderen wilt me niet meer zien of horen.

grtjs

Pijnlijk om dit te horen maar je hoort het helaas heel vaak. Vrouwen worden feitelijk beloond om hun huwlijk op te blazen. Magazines, films ,muziek maken hun hoofden ook vol van 'een nieuwe liefde' een 'nieuw begin'. Voor haar zijn er geen consequenties, ze behoud het huis, de kids, krijgt misschien nog lekker wat alimentatie mee…..gelijkheid……yeah right

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wanneer de kinderen naar school zijn ligt ze in de verhuur en laat zich lekker uitwonen.
Papa mag de alimentatie betalen en krijgt zijn kinderen niet meer te zien.
Hij heeft wel rechten maar er is niemand die er op toeziet dat hij zijn kinderen kan zien.

Terug
Naar boven