Zwanger geraakt

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Een van mijn collega's van vroeger vertelde mij, dat hij in Den Haag ooit ging stappen in de Doubletstraat. Een mooi jong meisje volgens hem. Waar die het zonder condoom deed en ze is van hem zwanger geworden. Hij had al een vrouw met 2 kinderen. Het is een jong meisje uit waarschijnlijk Oost-Europees afkomst zei die.

Helaas is hij toen weggegaan bij ons, al een jaartjes terug, dus weet niet hoe het afgelopen is. Maar kan zo'n dame iets doen vraag ik mij af, stel er raakt iemand zwanger van mij? Kan dat zelfs gebeuren? Heeft iemand dat ook mee gemaakt. Een dame in de straten of prive ontvangst of sectoren. Ik neem aan dat ze niet willen dat ze zwanger raken.

Ik weet nog wel dat die jonge vrouw het kindje niet wou opgegeven hoorde ik van hem en hij was daar heel boos over. Wordt dat kindje officieel erkend wie de vader is en hoe gaat dat in zijn werk.

Ik snap ook zijn woede, dit verwacht je niet.

Ik heb vaak ook met veel vrouwen zonder condoom gedaan en in hun vagina vol gespoten zonder te beseffen of deze wellicht zwanger kan raken.

Inmiddels doe ik het bijna niet meer, heel af en toe nog om de jaar. Ik heb een vaste vriendin waar ik nu officieel mee samenwoon 6 jaar al.

Dat vroeg ik mij dus af.

Laatst bewerkt:

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
nou bij dit soort vrouwen.. zal hij vast niet de enige zijn geweest die haar heeft voorzien van vruchtbaar zaad.. dus van wie is het dan?

als het een meisje zou zijn die het naast een relatie alleen met jou doet.. en zwanger wordt.. ja dan is het anders denk ik..
maar zelfs dan van wie van de 2 is het dan ;-)

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Helemaal los van het geslachtsziekte-gevaar: het lijkt mij het risico van (een bepaalde manier van uitoefenen) van het vak. Als je een open spuit accepteert, dien je jezelf als vruchtbare dame met condoom-alternatieve anticonceptie te beschermen tegen dat wat die spuit spuit: vele miljoenen geniepige dikkopjes die allemaal net zo graag een eicel penetreren als degene die - door geen rubber tegengehouden - spuit een vulva.

In een (goede) relatie kan men afspreken: anti-conceptie door beiden. Of de man dient beschermende sperma-dichte kleding aan te trekken. Maar als in een werkrelatie de dame accepteert dat de man zijn aandeel in de anti-conceptie mag opgeven, dan houdt dat in dat de dame daarvoor als enige verantwoordelijk is.

Eigenlijk is een extra bescherming altijd nodig, zelfs wanneer een dame alléén "berubberd" intiem toestaat, Ook dan kan het misgaan: weer een "big bang".

En dat het er soms op lijkt dat er ook op dit forum meer romanschrijvers actief zijn dan verslaggevers (zie # 3), dat blijkt al gauw als je sommige "berichten" met een nuchter oog leest ... en nee, dat geldt niet voor uw berichten - natuurlijk niet.

-

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Jaren geleden regelmatig een Ghanese dame over de vloer gehad die fanaat ervoor zorgde dat ik in haar klaar kwam. Toch werd ze, tot haar grote teleurstelling, niet zwanger. 50 jaar geleden al een vasectomie gehad en dat was maar goed ook.

JokePrive

Snuffelaar
17 jun 2021
2
1
De risico's zijn er voor beide. Omdat jullie perse willen nzc, hoeft dat nog niet te betekenen dat enkel de sekswerker de verantwoordelijkheid moet nemen om niet zwanger te raken. Dat doe je tenslotte met z'n 2tjes 🤷‍♀️
Het zou wel slim zijn van dat vrouwtje, maar sommige kunnen ook niet tegen de hormonen. Dus houden jullie altijd het risico v iemand zwanger maken, mits je gesteriliseerd bent.. dan natuurlijk niet.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Ik heb zoveel vrouwen volgespoten dat ik me zelf vraag of er een kleine van mij ergens round loop en ja als dat zo is geen stress voor mij

Meeste mannen hier zijn Sterilisatie, they shoot blanks so no issue for them :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Baley :cool::cool::cool:

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik heb 1 dame gehad. Niemand mocht in haar spuiten, ook ik deed dat niet. Op een gegeven moment stopte ze met het werk en trouwde met een redelijk rijke man. Na een jaar belde ze mij op of ik nog zin had om met haar af te spreken. Natuurlijk zei ik ja. Terwijl we lagen te neuken en te zoenen vertelde ze dat ik in haar mocht klaarkomen. Het voelde zo intiem dat ik daverend in haar klaar kwam. Daarna vertelde ze dat haar man onvruchtbaar is en hoopte dat ze zwanger van mij zou zijn. Gelukkig werd ze niet zwanger maar het had heel anders kunnen aflopen.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Leuk om eens over te fantaseren, maar als je de 10e bent die haar die dag volspuit, dan kan dat kindje van iedereen zijn.
Maar gegarandeerd dat er diverse mannen intrappen en er geld uit hun zakken geslaan wordt.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
een DVP die zwanger geraakt noemt men in het vakjargon "" een werkongeval "" dus evenveel kans dan dat iemand die in de bouw werkt een baksteen of een profielijzer op zijn knikker krijgt ... als je als Bare donerende liefhebber bent , wees dan geen watje en redeneer nuchter .. zelfs een condoom geeft geen bescherming ! mijn kammeraad had er een om , en toch werd hij nog door de lijnbus over zijn donder gereden ....

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Zie # 6 hierboven (u ziet moderator, ik citeer niet nodeloos).

Dag Joke. Ik ben het niet met u eens.

Als twee mensen buiten de werksfeer onbeschermde seks hebben, zijn er twee verantwoordelijk. Bij betaalde seks bepaalt de dame: wat wel en wat niet.

De klant kan vragen en verzoeken, maar niet eisen of bedingen of afdwingen. De dame stelt haar grenzen (of gooit de grenzen wijd open, dat is aan háár) en is en blijft op basis daarvan verantwoordelijk voor de eventuele persoonlijke gevolgen van haar "beleid".

Gelukkig hebben steeds meer vrouwen geleerd om "nee" te zeggen.

Ook op de werkvloer. Ook in het werkbed.

PS: naast hormonale anticonceptie zijn er nog andere methoden die (al dan niet in combinatie met het eisen van condoomgebruik) het risico op zwangerschap heel sterk verminderen.

Het risico helemaal uitschakelen is vrijwel onmogelijk, behalve bij permanente vaginale maagdelijkheid der dame - en dat laatste beperkt de werkmogelijkheden toch wel enigszins, lijkt me.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Leuk om eens over te fantaseren, maar als je de 10e bent die haar die dag volspuit, dan kan dat kindje van iedereen zijn.
Maar gegarandeerd dat er diverse mannen intrappen en er geld uit hun zakken geslaan wordt.
Ja, dat heeft de blonde Maggy uit de Atheneumbuurt mij geleverd. :mad:
https://www.nzcforum.be/threads/maggy-engeltje-aan-de-buitenkant-duiveltje-aan-de-binnenkant.3150/
Ze beweerde dat alleen ik en haar vaste "vriend" in haar klaarkwamen maar, zoals de posts in het topic wel aangeven, was dit niet het geval ... vraag me af van hoeveel mannen ze iets heeft kunnen aftroggelen.:unsure:

Voormalig lid 29943

Toogplakker
6 jun 2022
112
38
Vraag mij af of de " voor het zingen de kerk uit " een veilige methode is of niet zwanger te geraken ? De dames die ik zonder rubber nam stonden erop dat ik eruit was voor ik kwam ..🤔

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Vraag mij af of de " voor het zingen de kerk uit " een veilige methode is of niet zwanger te geraken ? De dames die ik zonder rubber nam stonden erop dat ik eruit was voor ik kwam ..🤔

Het is in principe niet feilloos, maar als je het goed doet gecombineerd met de kalendermethode (niet doen rond de vruchtbaarste dagen), dan is het bijna net zo effectief om zwangerschap te voorkomen als met condoomgebruik.
Dat is uiteraard geen boodschap dat men wil verspreiden, maar dit zijn wel de feiten die uit alle onderzoeken naar voren zijn gekomen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Rollen omdraaien vaderschapstest over beginnen 99 van de 100 haken dan al af dan is het vertrouw je mij niet etc klaar

Heb het in al die jaren paar keer gehad en dan hoor je ze niet meer!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Vooral die dames die het zeker weten 'dat het van jou is, omdat ze het alleen met jou zonder doen' :giggle:

"Weet je het echt zeker? Ik ben namelijk al 12 jaar gesteriliseerd. Dan moet ik dat eens goed na laten kijken. Het kan natuurlijk theoretisch wél, maar het is echt een heel kleine kans".

Opeens weten ze dan van wie het mogelijk dan is en haken af.

Meestal zoeken ze dan ook gewoon een financiële compensatie voor het 'ongemak' of zekerheid in een andere vorm.
Gaat dat niet door dan is het ook goed voor ze. Prima geprobeerd toch?

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
De risico's zijn er voor beide. Omdat jullie perse willen nzc, hoeft dat nog niet te betekenen dat enkel de sekswerker de verantwoordelijkheid moet nemen om niet zwanger te raken. Dat doe je tenslotte met z'n 2tjes 🤷‍♀️
Het zou wel slim zijn van dat vrouwtje, maar sommige kunnen ook niet tegen de hormonen. Dus houden jullie altijd het risico v iemand zwanger maken, mits je gesteriliseerd bent.. dan natuurlijk niet.
Het risico is voor beiden. Maar waar we niet in geëmancipeerd zijn is dat alleen de vrouw mag beslissen of ze het kind houdt. Waarom mag de man niet beslissen of het kind op de wereld gebracht kan worden en mag de vrouw dat wel?

Terug
Naar boven