zuid amerikaanse latina´s bare rotterdam?

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
141
32
Hoi wandelaars wat mij opvalt en dan namelijk in rdam dat er meer
oost Europeanen adverteren op kinky met bare dan de zuid Amerikaanse latina´s
weten 1 van jullie wandelaars waar je eventueel bare kan gaan met een echte puur
zuid amerikaanse latina en dan namelijk in rdam.

A

Anonymous

Guest
Jaren geleden was R'dam echt Latina paradijs! Vooral in Hotel California kon je de lekkerste jonge Latina's voor 3 tientjes bare neuken. Toen de instanties hier hun aandacht op gingen focussen en de Oosteuropese grenzen meer open gingen, werd het langzaamaan meer Oosteuropees wat je ziet. Weet nog niet of ik dat jammer vind. Latina's zijn heerlijk, maar er zijn ook heel veel Tsjechische en Roemeense meiden die echt mega lekker zijn! Al met al is het idd moeilijk om een jonge en strakke bare Latina te vinden. Ik hou me ook aanbevolen!

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
PeeweeHerman zei:
Jaren geleden was R'dam echt Latina paradijs! ............... Al met al is het idd moeilijk om een jonge en strakke bare Latina te vinden. Ik hou me ook aanbevolen!

Ben ook geïnteresseerd mocht je er een of meerdere vinden, brengt veel herinneringen boven.
De laatste dagen van de Kaap en de verschillende seksshop op Zuid, als je binnen kwam de woorden "" lekker Noiken skatje"

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Tegenwoordig alleen maar Roemeense shit in R'dam. Wat een kutwijven, zeg. Zo overduidelijk dat ze het met tegenzin doen. Om onpasselijk van te worden. Ooit eens mijn eerste en enige soa bij opgelopen, dus mij niet meer gezien.

Terug
Naar boven